Site icon כאן ישראל | kanisrael | כאן נעים | kan-naim

ישראל וגיאורגיה מעמיקות בשת”פ מפתח לפתרון אתגרי האקלים

0
0
סונגולשווילי | סילמן

״בעידן של אתגרי אקלים גלובליים, שיתופי פעולה בינלאומיים הם מפתח לפתרונות סביבתיים חכמים ויעילים. המפגש עם המשלחת מגיאורגיה מבטא מחויבות הדדית לקידום מדיניות סביבתית מתקדמת ומאפשר שיתוף ידע וניסיון לטובת אזרחי שתי המדינות” כך אמרה היום (יום רביעי, י”ג בכסלו התשפ”ו) השרה להגנת הסביבה עידית סילמן, לאור העמקת שיתוף הפעולה הסביבתי בין ישראל לגיאורגיה בהעמקת שיתופי הפעולה הבילטרליים בתחומי הסביבה והאקלים.

רוצים עוד עדכונים? הצטרפו אל כאן ישראל | כאן נעים | אתר החדשות המקומיות הוותיק של כל המדינה בפייסבוקאו בטוויטר.

העמקת השת”פ היא בעלת חשיבות עליונה, שכן היא מאפשרת לשתי המדינות להתמודד יחד עם אתגרים גלובליים משותפים, לשתף ידע וניסיון, ולפתח פתרונות סביבתיים חכמים ויעילים לטובת אזרחיהן.

עידית סילמן השרה להגנת הסביבה, והמנכ”ל, רמי רוזן, אירחו אתמול משלחת רשמית מגיאורגיה בראשות שר החקלאות והגנת הסביבה הגאורגי, דוד סונגולשווילי (David Songulashvili).

השרה סילמן, אמרה, כי; “בעידן של אתגרי אקלים גלובליים, שיתופי פעולה בינלאומיים הם מפתח ל-פתרונות סביבתיים חכמים ויעילים.

המפגש עם המשלחת מגיאורגיה מבטא מחויבות הדדית לקידום מדיניות סביבתית מתקדמת, ומאפשר שיתוף ידע וניסיון לטובת אזרחי שתי המדינות”.

🤝נושאי שיתוף הפעולה המרכזיים;

במהלך פגישת העבודה, נדונו האתגרים הסביבתיים המרכזיים, תוך הדגשת השותפות הבינלאומית כפלטפורמה הכרחית ללמידה הדדית ולפיתוח פתרונות;

הצדדים סיכמו על המשך שיח ובניית תוכניות עבודה משותפות, חילופי מומחים ושיתופי פעולה בין-מוסדיים, במטרה להפוך את שיתוף הפעולה הסביבתי לנדבך קבוע ומשמעותי.

תגובות
0
0



Exit mobile version