כאן ילדי ישראל כאן תל אביב-יפו פלילים

ילדים, האם הגבר הזה, עשה בכם עבירות מין, פנו מיד אל המשטרה

מזהים? רעם אביב ו/או בשם נוסף צח; בן יקר בן 35, תושב תל אביב הוא החשוד בביצוע עבירות מין קשות בקטינים, שנעצר על ידי המשטרה מבקשת מכל היודע דבר אודות מתלוננים או קרבנות נוספים, מתבקש לסור מיד אל תחנת המשטרה הקרובה לביתם לצורך הגשת תלונה מסודרת ב-תיק משטרה שמספרו 795802/2021.
0
0

נתחיל מן הסוף. הגבר הזה, העונה לשני שמות; רעם אביב או בשמו הנוסף צח בן יקר, בן 35, ממרכז הארץ,  נעצר על ידי משטרת ישראל בחשד לעבירות מין קשות בקטינים, כעת כל היודע או מזהה דבר אודותיו, מתלוננים ו/או קרבנות נוספים מתבקש לסור מיד אל תחנת המשטרה הקרובה לביתם, לצורך הגשת תלונה מסודרת בתיק משטרה שמספרו 795802/2021.

■ רוצים עוד עדכונים? הצטרפו אל כאן ישראל | כאן נעים | אתר החדשות המקומיות הוותיק של כל המדינה’ ב’פייסבוק’ או בטוויטר.

עולה, כי משטרת ישראל, פתחה ב’חקירה סמויה‘ לפני כשבועיים עם קבלת תלונה במשטרה בדבר חשד לביצוע עבירות מין קשות ב-קטין, לרבות ‘מעשה סדום’ במשך ארבע השנים האחרונות כשהקורבן היה בן 12 ועד היום.

על פי החשד ועם התקדמות החקירה, חשפו חוקרי ‘תחנת השכונות’ כי ברשותו של החשוד רעם אביב או צח בן יקר, תיעוד לאירועים נוספים בהם הוא מבצע, לכאורה, עבירות מין בקטינים נוספים אשר טרם זוּהו.

מטעם דוברות המשטרה (מרחב יפתח) באחרונה, נמסר לאתר כאן ישראל | כאן נעים | אתר החדשות המקומיות הוותיק של כל המדינה, כי עם המעבר ל’חקירה גלויה‘ נעצר החשוד רעם אביב או צח בן יקר, בשבוע שעבר לחקירה בתחנת המשטרה בסיומה נכלא.

מרחב יפתח‘ הנחשבת אחד מארבעת המרחבים במחוז תל אביב של משטרת ישראל. המרחב, חולש על חלקה הדרומי של תל אביב-יפו, הכולל את; יפו, שכונות דרום תל אביב ואזור התחנה המרכזית החדשה של תל אביב.

█ ילדים, כל היודע אודות רעם אביב / צח בן יקר, מתבקש לסור מיד אל תחנת המשטרה הקרובה לביתם

למרחב יפתח, שתי תחנות נוספות;

  • תחנת שכונות נמצאת בדרך בר לב 100, ומשרתת את; שכונת התקווה, שכונת הארגזים, שכונת עזרא, יד אליהו, רמת ישראל, נווה אליעזר וכפר שלם.
  • תחנת שרת נמצאת ברחוב המסגר 12, ומשרתת את אזור התחנה המרכזית, נווה שאנן, שכונת הרכבת ו-שכונת שפירא.

בתחום המרחב, פועלות יחידות משמר הגבול במחוז תל אביב, בהן פלוגת אביב ופלוגת אופיר שעיקר פועלה הוא צמצום עבירות הרכוש והאלימות בתחום המרחב. מפקד המרחב כיום הוא ניצב-משנה חיים בובליל.

המשטרה ב’מרחב יפתח‘ ביקשה בהתאם לצרכי החקירה, להאריך את מעצרו של החשוד מעת לעת בבית המשפט והיום (יום חמישי, כ”א בכסלו התשפ”ב) תבקש משטרת ישראל, להאריך את מעצרו פעם נוספת.

המשטרה מבקשת מכל היודע דבר אודות מתלוננים או קרבנות נוספים, מתבקש לסור מיד אל תחנת המשטרה הקרובה לביתם לצורך הגשת תלונה מסודרת ב-תיק משטרה שמספרו 795802/2021.

המשטרה ב’מרחב יפתח‘ פרסמה את תמונות החשוד רעם אביב או צח בן יקר, בשנת 2018 וכן, תמונה עדכנית.

0
0



אודות הכותב

משה נעים

עורך אתר כאן ישראל ("כאן נעים") בלי מורא ובלי משוא פנים. עיתונאי מגיל 14. עובד כיום באינטרנט. בן 70, אב לעורך דין אלירן נעים. לר' אביב נעים ול-חלי כהן-נעים, סבא מאושר ל-7 נכדים; רפאל, דוד, אוריאן, מילה שרה, אריאל, עלמה ו-אביגיל. המוטו; "אילו לחיים הייתה מהדורה שנייה, הייתי מתקן בה את כל השגיאות...".

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן