חדשות כאן ישראל חיפה קהילה

ייחקר מי הדליף מידע פלילי חסוי להשמצת סלומון טקה זכרו לברכה

עורך דין אווקה זנה 'ראש היחידה הממשלתית לתיאום המאבק בגזענות' שפנה אל היועץ המשפטי לממשלה דר' אביחי מנדלבליט,; "אופן ההתנהלות של המפיצים מעלה חשד, ממשי, כי הפצת המידע הפלילי, בין אם באופן מדויק בין אם באופן מסולף, נעשתה במזיד על מנת לצייר את המנוח כמי שאינו קורבן תמים".
0
0
עורך דין אווקה זנה והצעיר המנוח סלמון טקה שנורה על ידי שוטר בקרית חיים, ברקע תיקיות מידע | עיבוד צילום: שולי סונגו ©
עורך דין אווקה זנה והמנוח סלמון טקה

הקלות הבלתי נסבלת של שליפת מידע פלילי חסוי ממאגר משטרת ישראל אשר אמור להיות בידי רשויות המדינה בלבד מקוממת מאד את ראש היחידה הממשלתית לתיאום המאבק בגזענות ב-משרד המשפטים, עורך דין אווקה זנה, שפנה היום (יום ראשון, ד’ בתמוז התשע”ט) אל יועץ המשפטי לממשלה, דר’ אביחי מנדלבליט, וביקש ממנו להורות על חקירה פלילית בגין שימוש במידע פלילי חסוי מהמרשם הפלילי של הצעיר המנוח סלמון טקה, זכרו לברכה.

■ רוצים עוד עדכונים? הצטרפו ל’כאן ישראל | כאן נעים | אתר החדשות המקומיות של כל המדינה’ ב’פייסבוק’ או בטוויטר.

הפנייה נעשתה על רקע פרסומים שונים, רובם בלתי מבוססים ומכפישים, בהם דווח על עברו הפלילי ה’מכביד‘ לכאורה, של הצעיר טקה זכרו לברכה.

דובר היחידות המקצועיות ב-אגף דוברות הסברה ותקשורת של משרד המשפטים, מר יובל גורן, מסר לפורטל כאן ישראל | כאן נעים | אתר החדשות המקומיות של כל המדינה’ כי במכתב ששלח עורך דין אווקה זנה הוא מציין, כי הפגיעה בפרטיותו של המנוח, חצתה כל גבול והיא מהווה עבירה פלילית חמורה, לכאורה, שיש לחקור אותה.

לדבריו, של עורך דין זנה, הפצת המידע הנזכר לעיל, נעשית תוך רמיסה גסה של איסורי החוק, ויש למצות את הדין עם האחראים לכך.

עורך דין אווקה זנה; “אופן ההתנהלות של המפיצים מעלה חשד, ממשי, כי הפצת המידע הפלילי, בין אם באופן מדויק בין אם באופן מסולף, נעשתה במזיד על מנת לצייר את המנוח, כמי שאינו קורבן תמים.

“הפגיעה במנוח טקה זכרו לברכה ובמשפחתו – היא כפולה” – מאשים עורך דין זנה וממשיך; “מעבר לפגיעה בפרטיותו של הקורבן, יש כאן גם פגיעה בשמו הטוב, כאשר הפרסומים הללו, נעשו, כדי להשמיץ אותו ואסור לעבור על כך לסדר היום, קל וחומר אם מקור המידע הוא מ’מרשם’ שאמור להיות בידי רשויות המדינה בלבד“. אמר עורך דין אווקה זנה המשמש ראש היחידה הממשלתית לתיאום המאבק בגזענות ב-משרד המשפטים.

0
0



אודות הכותב

משה נעים

עורך אתר כאן ישראל ("כאן נעים") בלי מורא ובלי משוא פנים. עיתונאי מגיל 14. עובד כיום באינטרנט. בן 70, אב לעורך דין אלירן נעים. לר' אביב נעים ול-חלי כהן-נעים, סבא מאושר ל-7 נכדים; רפאל, דוד, אוריאן, מילה שרה, אריאל, עלמה ו-אביגיל. המוטו; "אילו לחיים הייתה מהדורה שנייה, הייתי מתקן בה את כל השגיאות...".

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן