חדשות כאן ישראל פסח

יחידות רשות האוכלוסין אלה הם זמני פעילות חול המועד פסח

לקראת החגים הקרבים והחופשות המרוכזות במשרדי הממשלה, קוראת רשות האוכלוסין וההגירה של ישראל לציבור הישראלי לבדוק את תוקף הדרכון מבעוד מועד ◄ דרכונים זמניים יונפקו במקרים חריגים, יונפקו במקרים דחופים בלשכת רשות האוכלוסין בלבד ורק למבקש המוכיח, כי טיסתו בימים העוקבים.
0
0
פרופ' שלמה מור־יוסף, מנכל רשות האוכלוסין וההגירה ברקע: דרכון פג תוקף | עיבוד צילום: שולי סונגו
פרופ’ שלמה מור־יוסף

רשות האוכלוסין וההגירה של ישראל (Population & Immigration Authority) בראשותו של המנכל פרופסור שלמה מור־יוסף, הודיעה אתמול (חמישי, י”ג בניסן התשע”ט) את זמני פעילות יחידות רשות האוכלוסין – חול המועד פסח התשע”ט.

■ רוצים עוד עדכונים? הצטרפו ל’כאן ישראל | כאן נעים | אתר החדשות המקומיות של כל המדינה ב’פייסבוק’ או בטוויטר.

במהלך חול המועד פסח שבין התאריכים; 21.4.2019 (ט”ז ניסן תשע”ט) – 27.4.2019 (כ”ב ניסן תשע”ט) נמסר לא תתקיים קבלת קהל ביחידות רשות האוכלוסין.

פעילות לשכת הרשות בנמל התעופה הבינלאומי בן-גוריון (נתבג) – הלשכה בנתבג, נודע תנפיק דרכונים זמניים במקרים חריגים, יונפקו במקרים דחופים בלשכת רשות האוכלוסין בלבד ורק למבקש המוכיח, כי טיסתו בימים העוקבים.

מאגף דוברות והסברה של רשות האוכלוסין וההגירה, נמסר, כי לשכת הרשות בנמל התעופה הבינלאומי בן-גוריון, תהיה פתוחה 24 שעות ביממה, למעט בשבתות ובחגים. בערב חג שני, יום חמישי 25.4.19 (כ’ ניסן תשע”ט) תיסגר הלשכה בשעה 14:00 ותשוב לפעילות במוצאי שבת 27.4.19 (כ”ב ניסן תשע”ט).

יש להיערך ולוודא, כי הדרכונים שבידיכם, לרבות דרכוני הילדים, בתוקף. הנפקת דרכון מותנית בהצגת דרכון שפג תוקפו, תעודת זהות, ושתי תמונות. התשלום, יתבצע במקום.

לתשומת ❤️רשות האוכלוסין וההגירה של ישראל, על כל היחידות שלה, תשוב לפעילות סדירה ביום ראשון, כ”ג ניסן תשע”ט (28.4.19).

מידע בנושא צווי עיכוב יציאה מהארץ, ניתן לקבל באמצעות המענה הממוחשב ב-מוקד השירות הארצי 3450* או באתר האינטרנט של הרשות.

הציבור מוזמן לבצע מגוון פעולות באתר האינטרנט, גם במהלך חול המועד (בקשות תטופלנה לאחר החג וייתכן, שיהוי בקבלת השירות).

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן