אינטרנט חדשות חדשות כאן ישראל

יורם כהן, ראש השב’כ לשעבר, מצטרף לחברת Safe-T

למר כהן, תפקיד מרכזי בהבנת הצורך בהתמודדות עם ‘איומי הסייבר’ בזירה הביטחונית וחלק ניכר מהפתרונות שפותחו בשירות הביטחון הכללי ומסייעים עד היום בהגנה נגד איומים אלה, הוטמעו בהובלתו ◄ מנכל חברת Safe-T, שחר דניאל; “אנו מברכים על הצטרפותו של מר יורם כהן ל- Safe-T. ניסיונו הרב, יכולים לסייע לנו רבות לקדם את הפתרונות הייחודיים שלנו ל‘הגנה על מידע אירגוני’.
0
0
יורם כהן, ראש שירות הביטחון הכללי לשעבר מצטרף לחברת Safe-T המספקת פתרונות להעברת מידע וגישה מאובטחת | עיבוד צילום: שולי סונגו ©
יורם כהן, ראש שירות הביטחון הכללי לשעבר מצטרף לחברת Safe-T המספקת פתרונות להעברת מידע וגישה מאובטחת | עיבוד צילום: שולי סונגו ©

חברת Safe-T, מהחברות המובילות באספקת פתרונות העברת מידע וגישה מאובטחת, הודיעה היום (שני, כ’ באלול תשע”ז) על הצטרפותו של ראש שירות הביטחון הכללי לשעבר, מר יורם כהן, לחבר בוועדה המייעצת שלה.

 ■ רוצים עוד עדכונים? הצטרפו ל’כאן ישראל | כאן נעים | אתר החדשות המקומיות של כל המדינה ב’פייסבוק’ או בטוויטר.

יורם כהן כיהן כראש שירות הביטחון הכללי (שַׁבַּ”כּ, או הַשַּׁבַּ”כּ) בין השנים; 2011-2016 ומילא קודם לכן, שורה של תפקידים בכירים ב‘שירות הביטחון’. מר כהן, הינו בעל רקע עשיר בתחומי הביטחון והמודיעין וכיום מייעץ לחברות בארץ העוסקות בתחום ביטחון הפנים בארץ ובעולם.

למר כהן, תפקיד מרכזי בהבנת הצורך בהתמודדות עם ‘איומי הסייבר’ בזירה הביטחונית וחלק ניכר מהפתרונות שפותחו בשירות הביטחון הכללי ומסייעים עד היום בהגנה נגד איומים אלה, הוטמעו בהובלתו.

מנכל חברת Safe-T, מר שחר דניאל, ציין, כי; “אנו מברכים על הצטרפותו של מר יורם כהן ל- Safe-T. ניסיונו הרב של יורם בעולמות המודיעין וההגנה, כמו גם קשריו הענפים בארץ ובעולם, יכולים לסייע לנו רבות לקדם את הפתרונות הייחודיים שלנו ל‘הגנה על מידע אירגוני’.

זאת בין היתר, משום שהנכסים האסטרטגיים של כל מדינה, נמצאים כיום ב’מרחב הקיברנטי’ ומכאן נובעת חשיבות ההגנה עליו”.

█ אודות Safe-T

חברת Safe-T, הנה ספקית של פתרונות שנועדו לצמצם התקפות על שירותים עסקיים קריטיים ונתונים עבור מגוון רחב של תעשיות, כולל; פיננסיים, שירותי בריאות, ממשלה ועוד. החברה מוכרת ומשווקת את מוצריה ברחבי העולם באמצעות ערוץ מכירות עקיף וישיר.

(Safe-T (HDS – פיתרון המונע מתקפות על המידע הארגוני הרגישהעברת נתונים בין שתי רשתות באמצעות חומת אש, מבלי שיהיה צורך לפתוח יציאת חומת אש נכנסת. כגון; חסימה של אלו שאינם מורשים לגשת למידע, שירותים, רשתות, ממשקי API;

כמו גם איומים הקשורים להזלגת מידע, דליפה של מידע, תוכנות זדוניות, כופר, והונאה. ארגונים וממשלות סומכים על חברת סייפטי (Safe-T) שתאבטח את הנתונים, השירותים והרשתות שלהם מפני איומים פנימיים וחיצוניים.

חברת Safe-T מתמקדת במתן שרותים לחברות אסטרטגיות בשוק, ומאפשרת להם ליהנות מפרודוקטיביות, יעילות, אבטחה מוגברת תוך עמידה ברגולציות רבות.

סייפטי, פועלת במדינות; צפון אמריקה, אפריקה, אירופה ומדינת ישראל. אל אתר חברת Safe-T.

0
0



אודות הכותב

משה נעים

עורך אתר כאן ישראל ("כאן נעים") בלי מורא ובלי משוא פנים. עיתונאי מגיל 14. עובד כיום באינטרנט. בן 70, אב לעורך דין אלירן נעים. לר' אביב נעים ול-חלי כהן-נעים, סבא מאושר ל-7 נכדים; רפאל, דוד, אוריאן, מילה שרה, אריאל, עלמה ו-אביגיל. המוטו; "אילו לחיים הייתה מהדורה שנייה, הייתי מתקן בה את כל השגיאות...".

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן