חדשות בריאות מסעודה מרכלת

ידידי המרכז הרפואי הלל יפה ישכנעו אתכם לתרום מהבטן

עמותת ידידי המרכז הרפואי הלל יפה, גייסה את השפים ארז קומרובסקי, אורי (ירמיאס) בורי, נוף עתאמנה איסמעיל ועמוס שיאון  'מבשלים אירוע' להכין עבורכם בהתנדבות ארוחת מאכלי קדרה חורפית תמורת תרומה שלכם למען חדר המיון של המרכז הרפואי הלל יפה-חדרה. מחיר כרטיס; 600 שקלים לאדם – תרומה לשיפוץ ושדרוג מערך המיון של בית החולים.
0
0
שף עמוס שיאון, מימין, צילום: בועז לביא | שף אורי יראמיאס, משמאל, צילום: יואב איתיאל
השף עמוס שיאון מימין עם השף אורי ירמיאס משמאל בערב התרמה לשדרוג חדר המיון ב’מרכז הרפואי הלל יפה-חדרה’ | צילום: בועז לביא | צילום: יואב איתיאל

ב’מרכז הרפואי  הלל יפה-חדרה’ לא מסתירים את מצוקתם הכלכלית להשלמת שיפוץ ושדרוג ‘מערך המיון’ של בית החולים. הם פונים אליך תרום בבקשה מחיר כרטיס 600 שקלים (אם תגישו את הקבלה למס הכנסה תוכלו לקבל החזר מס) ותשתתף בארוע ענק ונוצץ שהם מקיימים ביום שני ה-4 בדצמבר בשעה 19:30, ב’כוכב הים’ קיסריה, במסגרת האירוע השנתי של עמותת ידידי המרכז הרפואי הלל יפה-חדרה. 

■ רוצים עוד עדכונים? הצטרפו ל’כאן ישראל | כאן נעים | אתר החדשות המקומיות של כל המדינה ב’פייסבוק’ או בטוויטר.

את האירוע השנתי המסקרן, אך לא פחות חשוב מארגנת עמותת ‘ידידי המרכז הרפואי  הלל יפה-חדרה‘. זו גייסה את ארבעה שפים למען אירוע ההתרמה של המרכז הרפואי בהתנדבות מלאה והם; ארז קומרובסקי, האיש שהמציא את ‘לחם ארז’ והיום בעלים של קייטרינג  איכותי, השף אורי ירמיאס, הבעלים של מסעדת אורי בורי בעיר עכו, השף עמוס שיאון השף והבעלים של הלנה בנמל ושפית ויועצת קולינרית דר’ נוף עתאמנה איסמעיל, זוכת “מאסטר שף 2014“.

ארבעת המתנדבים-תורמים, יכינו את הארוחה הייחודית למאות משתתפי האירוע; ארוחת מאכלי קדרה חורפית, כשרה ומחממת, כיאה לערב התרמה המתוכנן בחודש הקריר של השנה דצמבר המבשר את כניסתו של עונת החורף הרשמית.

כל הארבעה, וגם מנחת הטלוויזיה שתנחה את האירוע, העיתונאית, שחקנית ואשת הקולינריה הילה אלפרט ובעלי אולם האירועים ‘כוכב הים’  למעשה, התנדבו למשימה.

הילה אלפרט עיתונאית, שחקנית ואשת הקולינריה | צילום: ויקיפדיה
הילה אלפרט עיתונאית, שחקנית ואשת הקולינריה | צילום: ויקיפדיה

כאמור, זהו האירוע השנתי של עמותת ידידי המרכז הרפואי הלל יפה, אשר מתכוונת לגייס תרומות בסך מחצית מעלותו הכוללת בסך שישה מיליון שקלים לשיפוץ ושדרוג המחלקה לרפואה דחופה (חדר מיון) של ה‘מרכז הרפואי הלל יפה-חדרה’. 

מדובר במחלקה המעניקה שירותים לכ-450,000 תושבי האזור בו ממוקם בית החולים.

█ איך משתתפים באירוע?

חגיגת ‘מבשלים אירוע’ פתוחה לכולם, וניתן עדין להשיג כרטיסים. מחיר כרטיס; 600 שקלים לאדם – תרומה לשיפוץ ושדרוג מערך המיון של בית החולים.

הכרטיס מזכה בכניסה לאירוע ובארוחת ערב מלאה ומופלאה שיבשלו ארבעת השפים ובהופעה של הזמרת מאיה רוטמן.

מארגני הערב, רמזו, כי גם תרומות גדולות יותר – יתקבלו כמובן בברכה. לרכישת כרטיסים ישירות באתר האירוע www.tixwise.co.il/he/yedidim.

יצוין ויודגש כל התרומות מוכרות על פי סעיף 46 א’. לפרטים נוספים או לתרומה ישירה פנו אל הגב’ דקלה רוזנפלד בטלפון; 052-6157221 או במייל diklar@hy.health.gov.il.

0
0



אודות הכותב

משה נעים

עורך אתר כאן ישראל ("כאן נעים") בלי מורא ובלי משוא פנים. עיתונאי מגיל 14. עובד כיום באינטרנט. בן 70, אב לעורך דין אלירן נעים. לר' אביב נעים ול-חלי כהן-נעים, סבא מאושר ל-7 נכדים; רפאל, דוד, אוריאן, מילה שרה, אריאל, עלמה ו-אביגיל. המוטו; "אילו לחיים הייתה מהדורה שנייה, הייתי מתקן בה את כל השגיאות...".

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן