חקלאות ישראל כאן מועצה אזורית הגליל העליון

טרור חקלאי – מיצג שלדי של כלים חקלאיים כבדים שהוצתו

מיצג עצוב - שלדי הכלים החקלאיים הכבדים שהוצתו - מוצגים החל מהיום (א) בצומת אגמון החולה - החקלאים קוראים למטיילים והתושבים בגליל להשתתף בדרישתם ממשלת ישראל למיגור הטרור החקלאי!" ◄גיורא זלץ ראש מועצה אזורית הגליל העליון; "קריאתנו לממשלת ישראל לעצור את הטרור החקלאי שקיים בצפון ובדרום. אנו מצפים לאמירה ברורה של הממשלה, כאשר זו מגובה בתקציב משמעותי, שיהווה פיצוי לחקלאים על הנזק שנגרם, וכדי שהחקלאים יוכלו לחזור מיד לעבודה - זהו המסר הנכון לכנופיות הפשע שפועלות בלא חשש והפרעה".
0
0
מיצג עצוב של שלדי הכלים החקלאיים הכבדים שהוצתו בטרור החקלאי
מיצג עצוב של שלדי הכלים החקלאיים הכבדים שהוצתו בטרור החקלאי

מיצג עצוב של שלדי הכלים החקלאיים הכבדים שהוצתו בטרור החקלאי בצפון הארץ | צילום: החברה לפיתוח הגליל

די לטרור החקלאי! חקלאי הגליל ו’חברת גליל גולן’ של החברה לפיתוח הגליל מציגים, חג עצוב לחקלאי הגליל, קוראים למטיילים והתושבים לצלם את שילדי הכלים החקלאים שהוצתו, המוצגים סמוך לכביש 90 ליד צומת אגמון החולה בשטחים החקלאיים. 

■ רוצים עוד עדכונים? הצטרפו ל’כאן ישראל | כאן נעים | אתר החדשות המקומיות של כל המדינה ב’פייסבוק’ או בטוויטר.

כמו כן, מוצע להעלות את התמונות בכל הרשתות החברתיות ובכך, למעשה, להביע הזדהות ותמיכה במאבקם ודרישתם של החקלאים ממשלת ישראל לפעול ל’מיגור הטרור החקלאי-לאומני‘ בתוך גבולות המדינה והשגת תקציבים לביטוח החקלאים באירועי טרור אלו, הגובים מחיר של מיליוני שקלים על גבם של החקלאים.

כזכור, נערך ערב חג הפסח בסוף השבוע האחרון, מסע של משאיות, עליהן הוצבו הכלים שהוצתו במסגרת הטרור החקלאי ושלטי מחאה, שעברו בעיר חיפה ליד ביתו של שר האוצר חבר כנסת מר משה כחלון, בכיכר רבין בעיר תל אביב, ליד ביתו של השר לביטחון פנים חבר כנסת מר גלעד ארדן ביישוב סַבְיוֹן במרכז הארץ וליד ביתו של שר החקלאות חבר כנסת מר אורי אריאל ביישוב קהילתי כְּפַר אֲדֻמִּים, הנמצא בצפונו של מדבר יהודה ובכנסת ישראל בעיר ירושלים.

מסע של משאיות עם שלדי הכלים החקלאיים הכבדים שהוצתו בטרור החקלאי
מסע של משאיות עם שלדי הכלים החקלאיים הכבדים שהוצתו בטרור החקלאי

מטעם משרד ’יעל שביט-תקשורות’ לייעוץ תקשורתי ואסטרטגי, דוברות, המנוהל על ידי הגב’ יעל שביט, נמסר לפורטל כאן ישראל | כאן נעים | אתר החדשות המקומיות של כל המדינה’ כי מסע המשאיות, עליהן הוצבו הכלים שהוצתו במסגרת הטרור החקלאי ושלטי מחאה בא במחאה חריפה לטענת החקלאים על אוזלת ידה של ממשלת ישראל בנושא הטרור החקלאי.

יצוין, אף אחד משרי הממשלה, לא מצא לנכון לצאת ולדבר עם ואל החקלאים המיואשים.

ראש מועצה אזורית הגליל העליון, מר גיורא זלץ, היה נכון לדבר והוא עשה זאת חד וברור; “קריאתנו לממשלת ישראל לעצור את הטרור החקלאי שקיים בצפון ובדרום. אנו מצפים לאמירה ברורה של הממשלה, כאשר זו מגובה בתקציב משמעותי, שיהווה פיצוי לחקלאים על הנזק שנגרם וכדי שהחקלאים, יוכלו לחזור מיד לעבודה – זהו המסר הנכון לכנופיות הפשע שפועלות בלא חשש והפרעה”.

מנכל גליל גולן (ג”ג) של החברה לפיתוח הגליל מר עופר גרשוביץ, ציין, כי; “כלי החקלאות של החברה לפיתוח הגליל, הוצתו זו הפעם השלישית!

0
0



אודות הכותב

משה נעים

עורך אתר כאן ישראל ("כאן נעים") בלי מורא ובלי משוא פנים. עיתונאי מגיל 14. עובד כיום באינטרנט. בן 70, אב לעורך דין אלירן נעים. לר' אביב נעים ול-חלי כהן-נעים, סבא מאושר ל-7 נכדים; רפאל, דוד, אוריאן, מילה שרה, אריאל, עלמה ו-אביגיל. המוטו; "אילו לחיים הייתה מהדורה שנייה, הייתי מתקן בה את כל השגיאות...".

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן