יופי נעים

טיפול לייזר מניעתי לשיפור העור מנזקי השמש

דר' להבית אקרמן, על פיגמנטציה; "פיגמנטציה זה בעצם הופעה של כתמים, המכילים את פיגמנט מלנין . הסיבות לכך רבות ומגוונות ובהתאם לכך, יש להתאים את סוג הטיפול לבעיה. לא כל הכתמים מטופלים באותה הדרך - ולכן חשוב מאד להגיע לאבחון ולהתאים את הטיפול הנכון לבעיה הנכונה. לטפל בפיגמנטציה; כעת גם שיטת הטיקסל ◄טיפול נוסף ויעיל לשיפור העור מנזקי השמש, הוא טיפול 'אלמה קיו' מדובר בלהיט חדש לטיפול בבעיות פיגמנטציה ומיצוק העור. היתרון העצום של השיטה הוא טיפול ממוקד בכתמי פיגמנטציה עמוקה - ללא פציעה של העור כלל. (פציעה של העור עלולה לעתים להחמיר פיגמנטציה).
0
0
דר' להבית אקרמן מומחית לרפואת עור
דר’ להבית אקרמן

בחודשי הקיץ החמים, השמש הים תיכונית-ישראלית אשר פוקדת את ארצנו הקטנטונת, הופכת להיות  מעצם נעים וחמים לאחד הגורמים הבעייתיים והמסוכנים לעור הפנים.  קוראים לזה; פיגמנטציה. אותם כתמים חומים הנוצרים אט אט על אזורים שונים בגופנו מבלי שבכלל התכוונו, בעקבות החשיפה הרבה לשמש.

■ רוצים עוד עדכונים? הצטרפו לכאן ישראל | כאן נעים | אתר החדשות המקומיות של כל המדינה בפייסבוק’ או בטוויטר.

ד”ר להבית אקרמן , מומחית לרפואת עור בשירותי בריאות כללית ובעלת שלוש קליניקות פרטיות לטיפולי עור, מובילה במרפאתה את השיטה החדשנית לטיפול ב‘פיגמנטציה על עור הפנים’ הכוללת שילובי טכנולוגיות ובעיקר את השם החם בשוק; טיקסל (tixel). חשוב לציין, כי לא מדובר בבעיה רפואית, חלילה, אלא בבעיית; ‘אסתטיקה‘.

שיטת הטיקסל (tixel) – מערכת תרמית רב-נקודתית חדשה להצערת העור בפטנט טכנולוגי של חברת navoxel. המערכת פועלת בטכנולוגיית TMA, המבוססת על חום טבעי ללא קרינה. הטיפול מופחת כאב – ללא אלחוש וזמן ההחלמה מהיר.

השיטה הינה באישור משרד הבריאות, ניתן לטפל בה במגוון רחב של אזורים בגוף החל מעפעפים , צוואר, מחשוף וכאלה בגב והטיפול אינו פולשני.

שיטה חדשנית זו, הינה פיתוח ישראלי אולם נחשבת להיט בעולם כולו, מאפשרת לטפל ביעילות ובדייקנות בבעיות שונות במקרים שקודם נדרשנו לטיפול הרבה יותר מסובך ואינה מלווה בתופעות לוואי.

הרעיון הענק מאחורי השיטה הוא לקחת אנרגיית חום שפועל במהירות עצומה – כך שזה מתחת לסף הכאב. בגלל שלא מדובר בלייזר אלא באנרגיה חשמלית – הטיפול לא כרוך בהחלמה ובתופעות לוואי.

השיטה מטפלת בנזקי שמש וגיל – הגורמים עם השנים לעורנו לאבד מחיוניותו. אנו מתחילים להבחין בקמטים וקמטוטים ולהראות מבוגרים יותר.

 פיגמנטציה; חשוב מאד להגיע לאבחון ולהתאים את הטיפול הנכון לבעיה הנכונה.

כמו כן, ניתן באמצעות השיטה לטפל בצלקות, בצלקות אקנה וב”סימני מתיחה“. מערכת הטיקסל, יוצרת מהפכה בעולם האנטי אייג’ינג. מעתה, ניתן להשיב לעורנו את המראה הצעיר והזוהר.

ד”ר להבית אקרמן, על פיגמנטציה; “פיגמנטציה זה בעצם הופעה של כתמים, המכילים את פיגמנט מלנין (Melanin). הסיבות לכך רבות ומגוונות ובהתאם לכך, יש להתאים את סוג הטיפול לבעיה. לא כל הכתמים מטופלים באותה הדרך – ולכן חשוב מאד להגיע לאבחון ולהתאים את הטיפול הנכון לבעיה הנכונה.

יש כיום שלל אפשרויות טכנולוגיות לטפל בפיגמנטציה; לייזר, גלי  רדיו, קרני אור וכן כעת גם הטיקסל. טיפול בטכנולוגיה לא מתאימה, עלול אפילו לגרום להחמרה במצב ולכן חשוב מאד שהמטפל יידע ויבין את מהות הבעיה ומהו הטיפול האידאלי עבורה. תוצאות הטיפול תלויות בבעיית הפיגמנטציה.

כשמדובר בכתמי שמש מסוג נמשים או נמשים של הגיל הטיפול יעיל ביותר. לרוב, ניתן להשיג העלמה של רוב הכתמים בשילוב טכנולוגיות האור (IPL) וגלי רדיו. בממוצע מדובר בסדרה של כשלושה עד ארבעה טיפולים במרווחים של ארבעה שבועות.

הטיפול פשוט, מהיר, אינו משבית את המטופל וההחלמה ממנו מהירה”. מחיר הטיפול; 1500 ₪ לטיפול בודד.

 האלמה קיו – טיפול לשיפור העור מנזקי השמש

טיפול נוסף ויעיל לשיפור העור מנזקי השמש, הוא טיפול ‘אלמה קיו’ הינו לייזר מסוג ND-YAG – מבית אלמה לייזרס. מדובר בלהיט חדש לטיפול בבעיות פיגמנטציה ומיצוק העור.

הטיפול מאפשר לקרן האור של הלייזר לחדור לעומק מבלי לפצוע אותו ולהיקלט על ידי הפיגמנט החום בלבד.

היתרון העצום של השיטה הוא טיפול ממוקד בכתמי פיגמנטציה עמוקה – ללא פציעה של העור כלל. (פציעה של העור עלולה לעתים להחמיר פיגמנטציה).

לרוב נדרשת סדרת טיפולים על מנת לקבל תוצאות המשתמרות למספר שנים. על מנת לקבל תוצאה אופטימלית רצוי בבעיות של פיגמנטציה וכתמים לשלב מספר טכנולוגיות.

מדובר בטיפול חדשני וקיימים מספר מכשירים בודדים שלו בארץ. קרן הלייזר הייחודית מאפשרת לטפל בו זמנית גם בבעיות של פיגמנטציה וגם במיצוק העור וקמטים. מחיר הטיפול; 1200 ₪ לטיפול בודד.

הטיפולים מתבצעים בקליניקה של דר’ להבית אקרמן בכתובת; רחוב המנופים 2 בעיר הרצליה.

0
0



אודות הכותב

שולי סונגו

שולי סונגו, ממשתתפות מערכת אתר כאן ישראל (כאן נעים) עיסוקה העיקרי מנהלת חשבונות מדופלמת עשרות שנים בתחום.

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן