כאן בית שמש מבזקים חדשות ‘כאן ישראל’ פלילים

חשוד בתקיפה ועבירות מין באישה בשנות ה-70 בביתה שבבית שמש

החשוד תושב השטחים כבן 37, נעצר, לאחר שעל פי החשד, הגיע לביתה של האישה (שנות ה -70) שבעיר בית שמש, במטרה לקחת מספר חפצים לאחר שהתגורר בעבר ביחידת דיור השייכת לה. בשלב מסוים, עולה בחקירה, החשד החל החשוד לתקוף את האישה תוך שמאיים עליה בסכין, וזאת בניסיון לבצע בה לפי החשד עבירות מין.
0
0
גבר מאיים בסכין על אישה זקנה, אילוסטרציה | עיבוד צילום: שולי סונגו ©
גבר מאיים בסכין על זקנה

נגד חשוד בתקיפה ועבירות מין באישה בשנות ה 70, בביתה שבעיר בית שמש, הוגשה הבוקר (שישי, כ”ה בתמוז התש”פ) הצהרת תובע.

■ רוצים עוד עדכונים? הצטרפו אל ’כאן ישראל | כאן נעים | אתר החדשות המקומיות הוותיק של כל המדינה’ ב’פייסבוק’ או ב’טוויטר’.

החשוד תושב השטחים הפלסטיניים כבן 37, נעצר בתאריך ה- 12.7.20, לאחר שעל פי החשד, הגיע לביתה של האישה (שנות ה- 70) שבעיר בית שמש, במטרה לקחת מספר חפצים לאחר שהתגורר בעבר ביחידת דיור השייכת לה.

בשלב מסוים, עולה בחקירה, החשד החל החשוד לתקוף את האישה תוך שמאיים עליה בסכין וזאת בניסיון לבצע בה לפי החשד עבירות מין. עקב זעקותיה הרמות של הקשישה אחד השכנים הגיע אל ביתה או אז החשוד נמלט מן המקום .

מטעם דוברות המשטרה (ירושלים)  באמצעות עופר סלומון, מסרה לאתר כאן ישראל | כאן נעים | אתר החדשות המקומיות הוותיק של כל המדינה’ כי חוקרי המשטרה, ביצעו פעולות חקירה מהירות תוך שימוש באמצעים טכנולוגיים.

הפעולות שנעשו הן שהובילו לאיתור מיקומו של החשוד ומעצרו לחקירה בחשד ל’עבירות של בעילה‘ שלא בהסכמה חופשית ופציעה כשעבריין מזוין.

מעצרו של החשוד בן ה-37, כאמור, תושב השטחים הפלסטיניים (שטחי הרשות הפלסטינית) הוארך מעת לעת והיום לפני זמן קצר, לאור הראיות והממצאים שנאספו על ידי חוקרי המשטרה, הגישה נגדו הפרקליטות ‘הצהרת תובע’ ומעצרו.

הצהרת תובע היא כלי במשפט המאפשר החזקת חשוד במעצר בתקופה שלאחר תום החקירה, בטרם הוגש כתב אישום וזאת לתקופה של עד חמישה ימים) הוארך עד לתאריך 21.7.20.

0
0



אודות הכותב

משה נעים

עורך אתר כאן ישראל ("כאן נעים") בלי מורא ובלי משוא פנים. עיתונאי מגיל 14. עובד כיום באינטרנט. בן 70, אב לעורך דין אלירן נעים. לר' אביב נעים ול-חלי כהן-נעים, סבא מאושר ל-7 נכדים; רפאל, דוד, אוריאן, מילה שרה, אריאל, עלמה ו-אביגיל. המוטו; "אילו לחיים הייתה מהדורה שנייה, הייתי מתקן בה את כל השגיאות...".

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן