חדשות צרכנות צרכנות ירוקה

חקלאי גרנות פותחים עונת ההדרים משווקים ‘קלמנטינות מזן אורי’

מר יעקב ערמון, מנהל תחום הדרים ב"חקלאי גרנות"; "הקלמנטינה מ'זן אורי' הינה זן של קלמנטינה נהדרת המתקלפת בקלוּת וללא גרעינים שהפכה עם השנים לזן מוביל ביבשת אירופה ולגאווה ישראלית. חוץ מהטעם הנהדר 'קלמנטינה אורי' היא עשירה בוויטמין סי (ויטמין C, ידוע גם בשם; חומצה אסקורבית) הנחוץ בין היתר ליצירת החלבון קולגן, המאפשר יצירת רקמות ועצמות יציבות, ושומר על נימי הדם והשיניים".
0
0

חקלאי גרנות פותחים עונת ההדרים בשיווק של קלמנטינות מ”זן אורי” לשוק המקומי ולייצוא. ‘קלמנטינה אורי’ הינה זן של קלמנטינה נהדרת המתקלפת בקלות וללא גרעינים שפותחה ב”מינהל המחקר החקלאי, מרכָּז ווֹלקני” המוסד הגדול ביותר בישראל העוסק במחקר חקלאי והפכה עם השנים לזן מוביל באירופה ולגאווה ישראלית.

רוצים עוד עדכונים? הצטרפו אלכאן ישראל | כאן נעים | אתר החדשות המקומיות הוותיק של כל המדינה’ בפייסבוק’ או בטוויטר

חקלאי גרנות“, חברת השיווק, מכירות והפצה של פירות וירקות בבעלות תאגיד גרנות אגודה שיתופית חקלאית מרכזית בעמ, המהווה את התשלובת החקלאית-תעשייתית הגדולה במדינת ישראל, פותחת את עונת ההדרים והחלה בשיווק של פירות הדר בהן; תפוזים, קלמנטינות, לימון, פומלה ופומלית.

הפרי המרכזי ב”סל ההדרים של גרנות” הוא קלמנטינה מזן אורי, פרי הדר משובח ואיכותי, עשיר בוויטמין סי, אשר משווק לשוק המקומי וכן לייצוּא.

את האורי, ניתן למצוא על המדפים ברשתות השיווק ובירקניות הנבחרות מעכשיו ועד לסוף אפריל, תחת מותג; ‘חקלאי גרנות‘.

לדברי מר יעקב ערמון, מנהל תחום הדרים ב“חקלאי גרנות“;  “הקלמנטינה מ’זן אורי‘ הינה זן של קלמנטינה נהדרת המתקלפת בקלוּת וללא גרעינים שהפכה עם השנים לזן מוביל ביבשת אירופה ולגאווה ישראלית.

חוץ מהטעם הנהדר ‘קלמנטינה אורי‘ היא עשירה בוויטמין סי (ויטמין C, ידוע גם בשם; חומצה אסקורבית) הנחוץ בין היתר ליצירת החלבון קולגן, המאפשר יצירת רקמות ועצמות יציבות, ושומר על נימי הדם והשיניים.

כידוע, במקרה של חוסר קיצוני בוויטמין C עלולים לחלות במחלת הצפדינה. ניתן לטפל במחלה על ידי צריכה של ויטמין C; ההחלמה כמעט מיידית ומסייע לצלוח את תקופת החורף בשלום.

חקלאי גרנות - לוגומטעם מנהלת יחסי ציבור של חברת “חקלאי גרנות” הגב’מירב בורמד יחסי ציבור’ אסטרטגיה שיווקית – ייעוץ תקשורתי – דוברות, נמסר לפורטל כאן ישראל | כאן נעים | אתר החדשות המקומיות הוותיק של כל המדינה’ כי לצד בית האריזה המוביל בתחומו לפרי אבוקדו, מפעילה חקלאי גרנות גם בית אריזה גדול ומתקדם להדרים.

לדברי מנכל חקלאי גרנות” מר תמיר בושניצקי; “שיתוף הפעולה ההדוק עם רשתות המזון והשווקים הסיטונאים, מבטיח לחקלאים תכנון ארוך טווח שמאפשר להם להשקיע ולהתפתח מחד וכן לספק סל מוצרים רחב לצרכן, מאידך.

כיום אנו משווקים; אבוקדו, הדרים וכן, גידולי שדה, דוגמת; בצל, בטטה, גזר, אבטיח וכו’, וכן פירות קיץ וטרופיים, אפרסמון, בננות ועוד.

“בעקבות מגיפת קורונה | Covid-19 והתפרצות זן ה’אומיקרון‘ (Omicron variant) נרשמת עלייה חדה בביקוש לפירות הדר, העשירים בויטמין סי“. אמר מנכל חקלאי גרנות” מר בושניצקי.

0
0



אודות הכותב

משה נעים

עורך אתר כאן ישראל ("כאן נעים") בלי מורא ובלי משוא פנים. עיתונאי מגיל 14. עובד כיום באינטרנט. בן 70, אב לעורך דין אלירן נעים. לר' אביב נעים ול-חלי כהן-נעים, סבא מאושר ל-7 נכדים; רפאל, דוד, אוריאן, מילה שרה, אריאל, עלמה ו-אביגיל. המוטו; "אילו לחיים הייתה מהדורה שנייה, הייתי מתקן בה את כל השגיאות...".

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן