חדשות כאן ישראל משה נעים עיתונות | תקשורת המונים

חן חן ניצן חן על הטיפול התקשורתי בביקור הנשיא

אין ספק, כי 'לשכת העיתונות הממשלתית' מרגע ההכנות לקראת ביקורו של נשיא ארה"ב מר טראמפ, אימצה אל לבה, את האִמְרָה, כי; "מי שטרח בערב שבת יאכל בשבת..." אולי בגלל זה ראוי מנהל הלשכה העיתונאי מר ניצן חן, אשר חש שְׂבֵעַ נַחַת ושְׂבֵעַ רָצוֹן, יחד עם אנשיו ויכולים להתגאות ולהרגיש בהחלט שהם נִמְצָאים עַל גַּג הָעוֹלָם, על הביצועים שלהם...
0
0

אולי זה בגלל שלראש הממשלה מר בנימין נתניהו, מאד, אבל מאד מאד וזאת בלשון המעטה חשובה דרך סיקור של העיתונות בארץ ובחוץ לארץ, כדי להראות את פניה האמיתיות מדינת ישראל, כן, גם מהצד היפה שלה והעיקר הדמוקרטי שלה אצל אנשי אימפריית “הממלכה השביעית” או “המעצמה השביעית” שנקראת תקשורת.

 ■ רוצים עוד עדכונים? הצטרפו לכאן נעים’ בפייסבוק’ או בטוויטר.

עם הסיום המוצלח של ביקור נשיא ארה”ב מר דונלד טראמפ בישראל, לו אחראית ‘לשכת העיתונות הממשלתית’ מטעם משרד ראש הממשלה על תיאום התקשורת בין ממשלת ישראל ובין קהילת העיתונאים ואנשי התקשורת, עבור העיתונאים הזרים מהווה לע”מ, לדברי אנשיה ממשק מרכזי להתנהלות מול מוסדות המדינה והצבא בעוד לע”מ, מצדה מנסה לרתום את הקשר השוטף עם התקשורת הזרה לצרכי ההסברה של מדינת ישראל.

כעת עם “שוך הסערה התקשורתית” מביקור הנשיא האמריקאי, מסכמת לשכת העיתונות הממשלתית את המבצע המורכב והמוצלח שזכה לסיקור נרחב ברחבי העולם והגיע למיליוני צופים במגוון פלטפורמות שידור.

אין ספק, כי ‘לשכת העיתונות הממשלתית’ מרגע ההכנות לקראת ביקורו של נשיא ארה”ב מר טראמפ, אימצה אל לבה, את האִמְרָה; “מי שטרח בערב שבת יאכל בשבת“. (עבודה זרה ג,א) בתרגום עממי; מי שיעבוד בחריצות, יקבל את התמורה וזאת כנראה, גם התוצאה לה זכתה לשכת העיתונות הממשלתית ובצדק רב.

 מטרתה העיקרית של לשכת העיתונות הממשלתית לשפר את דימויה של מדינת ישראל בתקשורת העולמית

אולי זה בגלל המכונה המשומנת שעשתה ימים ולילות בלי חשבון, כדי להביא להקמת מרכז תקשורת בינלאומי, או אולי זה בגלל הרצון להביא ולארגן עשרות צוותי תקשורת בשידור חי לעולם, אולי זה בגלל הבאתם של למעלה מ-20 מיליון צופים (!) ב-שידור אינטרנטי באיכות גבוהה, אולי זה בגלל הבאתם של העיתונאים הרבים לשבח את הארגון ואת קבלת הפנים בארץ שאותה חוו כשהם מקבלים את התמונה המלאה של ישראל.

חן חן ניצן חן ולשכת העיתונות בטיפול התקשורתי בביקור הנשיא | צילום: לעמ
חן חן ניצן חן ולשכת העיתונות בטיפול התקשורתי בביקור הנשיא | צילום: לעמ

אולי זה בגלל שמישהו ארגן זאת כמו שצריך, מישהו תיאם ופעל כדי שמכונת ההסברה הישראלית תעשה זאת כמו שצריך למרות האמצעים ולמרות מה שקרוי בשפת העם ה”קפריזות” של אנשי הנשיא וראש הממשלה באתרי הביקור ובעיקר בלוח הזמנים…

“מטרתה העיקרית של לשכת העיתונות הממשלתית היא לשפר את דימויה של מדינת ישראל בתקשורת העולמית” – כתב מנהל הלשכה העיתונאי ניצן חן באתר הלשכה.  כך הוא ואנשי לשכתו היעילים והמוכשרים בעיקר, עשו זאת הפעם בהצלחה ובגדול בראשותו.

אולי בגלל זה ראוי מנהל הלשכה העיתונאי מר ניצן חן, אשר חש שְׂבֵעַ נַחַת ושְׂבֵעַ רָצוֹן, יחד עם אנשיו היכולים להתגאות ולהרגיש בהחלט שהם נִמְצָאים עַל גַּג הָעוֹלָם, בשל הביצועים שלהם וגם אם היו פה ושם תקלות ולא הרגשנו בהם, גם זו אומנות בפני עצמה.

אם הפרזנו אז לפחות ראוי מנהל לשכת העיתונות הממשלתית העיתונאי מר ניצן חן. לפירגון מן העיתונות המקומית הישראלית אשר בדרך כלל מקמצת / מקנאה במתן של מחמאות כשמגיע באמת.

אתם מוזמנים לצפות בסרטון כאן של היערכות לע”מ למבצע המורכב והענק לסיקור ביקורו של נשיא ארצות הברית מר דונלד טראמפ בישראל, בתאריך שייכנס להיסטוריה; 22-23-05-17.

0
0



אודות הכותב

משה נעים

עורך אתר כאן ישראל ("כאן נעים") בלי מורא ובלי משוא פנים. עיתונאי מגיל 14. עובד כיום באינטרנט. בן 70, אב לעורך דין אלירן נעים. לר' אביב נעים ול-חלי כהן-נעים, סבא מאושר ל-7 נכדים; רפאל, דוד, אוריאן, מילה שרה, אריאל, עלמה ו-אביגיל. המוטו; "אילו לחיים הייתה מהדורה שנייה, הייתי מתקן בה את כל השגיאות...".

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן