פוליטי מדיני פלילים

ח”כ נאוה בוקר: מאיימים עלי בגלל תמיכתי בחייל אזריה

חברת הכנסת בוקר; "זכיתי ל״ברכות״ בגלל תמיכתי בלוחם אלאור אזריה; "ואלאור אזריה ימח שמו… זבל, רב מרצחים, אפס, רוצח, את לא מתביישת, המוסלמים שפטו 400 שנה את היהודים בצדק וערבי על אבן מקבל 3 שנים ורוצח שלפי פסק הדין אפילו עורכי הדין שלו אמרו שזה תיק של רצח קיבל שנה וחצי במקום 15-10 שנים. יא זונה יהודיה מסריחה…".
0
0
חברת הכנסת נאוה בוקר מאיימים עלי בגלל תמיכתי בחייל אלאור אזריה | עיבוד צילום: שולי סונגו©
חברת הכנסת נאוה בוקר מאיימים עלי בגלל תמיכתי בחייל אלאור אזריה| ברקע מכתב האיום והנאצות | עיבוד צילום: שולי סונגו©

חברת הכנסת נאוה בוקר (הליכוד, סגנית יושב-ראש הכנסת) פרסמה היום (שני, ד’ בסיון התשע”ז) לפני שעה קלה בדף הפייסבוק שלה, כי נתונה לאיומים ונאצות בעקבות תמיכתה בחייל אלאור אזריה; ״יא זונה יהודיה מסריחה… בגלל בעלך 444 איש נשרפו…” – בעקבות האיומים הודיעה חברת הכנסת בוקר, כי הגישה תלונה לקצין הכנסת והיא מקווה שימצו עם הכותב את הדין.

רוצים עוד עדכונים? הצטרפו לכאן נעיםבפייסבוקאו בטוויטר.

לדבריה של סגנית יושב-ראש הכנסת חברת הכנסת נאוה בוקר, היא נדהמה לקבל היום (שני, ד’ בסיון התשע”ז) מכתב החתום על ידי אדם אשר הציג עצמו בשם; ״אראל סגל״ ולמצוא בו קללות קשות ודברי נאצה אשר בין היתר פוגעים בכבודו של בעלי זכרו לברכה, תת ניצב ליאור בוקר אשר נספה ב’אסון הכרמל‘.

עוד נכתב במכתב; ״תקשיבי טוב, יא שרמוטה, בגלל בעלך 444 איש נשרפו. הוא והמשטרה, שגרמו להסתובב (לאוטובוס) וגרמו לאסון”.

בהמשך, כותבת חברת הכנסת בוקר; “זכיתי ל״ברכות״ בגלל תמיכתי בלוחם אלאור אזריה; “ואלאור אזריה ימח שמו… זבל, רב מרצחים, אפס, רוצח, את לא מתביישת, המוסלמים שפטו 400 שנה את היהודים בצדק וערבי על אבן מקבל 3 שנים ורוצח שלפי פסק הדין אפילו עורכי הדין שלו אמרו שזה תיק של רצח קיבל שנה וחצי במקום 15-10 שנים. יא זונה יהודיה 
מסריחה…”.

הגשתי תלונה לקצין הכנסת ואני מקווה שימצו עם הכותב את הדין“. נפחדת ומבועתת סיכמה סגנית יושב-ראש הכנסת חברת הכנסת נאוה בוקר את הפוסט שפרסמה בעקבות המכתב המחריד שקיבלה.

  ח”כ נאוה בוקר, סגנית יושב-ראש הכנסת (הליכוד)

נאוה בוקר (נולדה ב-15 בנובמבר 1970) היא סגנית יושב ראש הכנסת וחברת הכנסת מטעם מפלגת הליכוד. בעבר עיתונאית ופעילה ציבורית למען זכויות הכבאים ושיפור מערך הכבאות וההצלה.

בוקר, נולדה וגדלה ב-פרדס חנה-כרכור ליחיא ורומיה גרפי, ילידי תימן. בוקר, שימשה במשך שנים רבות כתבת מקומונים של “ידיעות אחרונות” ו”מעריב“. לאחר מכן הייתה כתבת רווחה בערוץ הראשון והמשיכה להיות עיתונאית ב”ידיעות חדרה“, וכן אשת יחסי ציבור.

בוקר, נישאה, ילדה שתי בנות והתגרשה. בגיל 27 פגשה, במסגרת עבודתה כעיתונאית ב”מעריב” את מפקד משטרת חדרה, ליאור בוקר, ונישאה לו במה שהגדירה; “נישואים אלטרנטיביים“.

תת ניצב ליאור בוקר, נספה כשניסה לחלץ צוערים מהאוטובוס הבוער באסון השריפה בכרמל. לאחר מותו הרבתה לעסוק ציבורית בעניין השריפה בכרמל.

ב-2012 הקימה את קרן ליאור בוקר, שמטרתה שיפור מערך הכבאות, על ידי הקמת מרכז ארצי להכשרת כבאים, הרחבת מערך המתנדבים, רכישת ציוד וכו’. בוקר משמשת יושבת ראש הדירקטוריון של הקרן.

לקראת הבחירות לכנסת ה-20 הצטרפה להתמודדות בפריימריז במפלגת הליכוד שבוע לפני קיומם, במטרה להתמודד על המקום המשוריין לאישה חדשה – מקום 25, וזכתה במקום זה, ונבחרה לכנסת.

ב-23 ביולי 2015 התמודדה בבחירות החשאיות על מקום בוועדה למינוי דיינים כמועמדת הקואליציה והפסידה לחברת כנסת רויטל סוויד מהמחנה הציוני, מועמדת האופוזיציה.

מתגוררת בעיר חדרה, אם לשתי בנות.

בחודש יולי 2015, התנגדה חברת כנסת בוקר בכנסת להצעת חוק שתגביל את הריבית הנגבית בשוק האפור, בנימוק שהשוק האפור הוא אופציה חשובה לגיוס הון ואין לצמצם אותה.

בחודש יוני 2016, נבחרה לשמש סגנית יושב ראש הכנסת, לאחר שחברי סיעת הליכוד בחרו בה כנציגת הסיעה, על פני חבר כנסת אורן חזן, שסיים את כהונתו בתפקיד לאחר שנה, יחד עם חברת כנסת נורית קורן. באותו חודש פרסמה כי; “לא זכיתי להכיר את אחי ואחותי הגדולים, וסביר להניח שהם בין ילדי תימן החטופים. אולי איפשהו בעולם קיימים לי אח ואחות. אני לא יודעת אם הם מתים או חיים”.

0
0



אודות הכותב

משה נעים

עורך אתר כאן ישראל ("כאן נעים") בלי מורא ובלי משוא פנים. עיתונאי מגיל 14. עובד כיום באינטרנט. בן 70, אב לעורך דין אלירן נעים. לר' אביב נעים ול-חלי כהן-נעים, סבא מאושר ל-7 נכדים; רפאל, דוד, אוריאן, מילה שרה, אריאל, עלמה ו-אביגיל. המוטו; "אילו לחיים הייתה מהדורה שנייה, הייתי מתקן בה את כל השגיאות...".

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן