חדרה פלילים

חדרה – אישה בת 48 תושבת אזור השרון, חשודה בניהול בית בושת

בלשי משטרת חדרה, עכבו לחקירה 6 לקוחות ששהוּ במקום וכן 6 נשים אשר שתיים מהן ללא אשרת שהיה בארץ ובנוסף "מאמא" תושבת אזור השרון בת 48 בחשד שניהלה את המקום ◄ על פי החוק החדש, צריכת זנוּת היא עבירה שהעונש עליה הוא קנס בסכום של 2000 ₪ ובמקרה של עבירה חוזרת קנס בסכום של 4000 ₪ ◄ אם העבירה בוצעה בנסיבות חמורות או פעמים רבות, יתכן ויוגש כתב אישום נגד 'צרכן הזנות' ואם יורשע, יוטל עליו הקנס עד סכום של 75,300 ₪.
0
0
חדר בבית הבושת שנחשף בעיר חדרה | צילום: דוברת משטרה | ברקע: זונה על שולחן, הדמייה | עיבוד: שולי סונגו ©
חדר בבית הבושת בעיר חדרה

משטרת חדרה חשפה בית בושת בעיר חדרה ועצרה “מאמא” תושבת אזור השרון בחשד, כי היא לקחה חלק בניהול המקום, זאת במסגרת אכיפה ממוקדת ויזומה של משטרת ישראל נגד מחוללי פשיעה ובהם בתי בושת, חשפו אתמול (שני, כ”ה באלול התש”פ) בלשי תחנת חדרה את בית הבושת אשר פעל בבניין בעיר.

■ רוצים עוד עדכונים? הצטרפו אל ’כאן ישראל | כאן נעים | אתר החדשות המקומיות הוותיק של כל המדינה’ ב’פייסבוק’ או ב’טוויטר’.

בלשי משטרת חדרה, עכבו לחקירה 6 לקוחות ששהוּ במקום וכן 6 נשים אשר שתיים מהן ללא אשרת שהיה בארץ ובנוסף “מאמא” תושבת אזור השרון בת 48 בחשד שניהלה את המקום.

מטעם דוברות משטרת ישראל (מנשה) נמסר על ידי דרור לאתר כאן ישראל | כאן נעים | אתר החדשות המקומיות הוותיק של כל המדינה’ כי פעילות אכיפה זו, הינה חלק מפעילות אכיפה שתכליתה שמירה על איכות חיי התושבים וביטחונם.

מה קובע חוק איסור צריכת זנות?

חוק איסור צריכת זנות, קובע שמי שצורך זנות או מנסה לצרוך זנוּת עובר עבירה פלילית.

עבירה חדשה זו, מתווספת לעבירות הפליליות שכבר קיימות בחוק העונשין בהקשר לתופעת הזנות, ביניהם; צריכת זנות מקטין, סרסרות, פרסום שירותי זנות והחזקת מקום לשם זנות.

מתי נכנס החוק לתוקף?

החוק, נכנס לתוקף ביום שישי, י”ח בתמוז תש”ף, 10.07.2020.

אכיפת החוק החדש והעונשים שיוטלו על צרכני זנות

על פי החוק החדש, צריכת זנוּת היא עבירה שהעונש עליה הוא קנס בסכום של 2000 ₪ ובמקרה של עבירה חוזרת קנס בסכום של 4000 ₪.

אם העבירה בוצעה בנסיבות חמורות או פעמים רבות, יתכן ויוגש כתב אישום נגד ‘צרכן הזנות’ ואם יורשע, יוטל עליו הקנס עד סכום של 75,300 ₪.

במקרה של צריכת זנות מקטין – העונש שיוטל על צרכני זנות הוא עד 5 שנות מאסר.

*ניתן לבקש להישפט כחלופה לקנס.

מיהו צרכן זנות?

כל אדם שצורך “מעשה זנות“. מעשה זנות לא הוגדר בחוק, אך קיימת התייחסות למונח בפסיקת בית המשפט העליון ומקובל לראותו כמגע מיני בתמורה לתשלום (לא בהכרח תשלום כספי, אלא גם כל טובת הנאה).

גם אדם שניסה לצרוך זנות מבצע עבירה לפי החוק החדש ומי שנמצא במקום המשמש בעיקר לצריכת זנות, כמו ‘בית בושת’ ולא הוכיח שנמצא שם מסיבה אחרת, ייחשב כמי שביצע עבירה.

מטרת החוק

מטרתו של חוק זה להביא לצמצום הזנוּת באמצעות קביעת איסור על צריכת זנות, כחלק ממהלך משולב הכולל חינוך והסברה לציבור והרחבת דרכי טיפול ושיקום לאוכלוסיות בזנות מתוך הכרה במאפייניה הפוגעניים של הזנות ובנזקים הכרוכים בה.

ייחודיותו של החוק הוא באיסור לצרוך זנוּת, כאשר אין איסור מקביל על מי שנותן שירותי זנות. התפיסה היא שמי שנמצא/ת במעגל הזנות הם קורבנות שעל המדינה לסייע להם.

לפיכך, לצד חקיקת החוק, התקבלה גם החלטת ממשלה, המקצה משאבים משמעותיים למשרד העבודה, הרווחה והשירותים החברתיים ולמשרדי החינוך והבריאות, לשם גיבוש מענים מתאימים לסיוע, טיפול ושיקום במישורי הרווחה והבריאות

כמו כן לקידום מודעות ציבורית וחברתית לאיסור על צריכת זנוּת .

תמיכה לנשים במעגל הזנות

סלעית – מערך טיפולי תמיכתי לנשים במעגל זנות מרגישה לבד? חיה בסוד? אנחנו כאן, כדי לעזור. קו הסיוע זמין לרשותך 24/7  חייגי עכשיו 1-800-200-690 או היכנסי לאתר שלנו.

0
0



אודות הכותב

משה נעים

עורך אתר כאן ישראל ("כאן נעים") בלי מורא ובלי משוא פנים. עיתונאי מגיל 14. עובד כיום באינטרנט. בן 70, אב לעורך דין אלירן נעים. לר' אביב נעים ול-חלי כהן-נעים, סבא מאושר ל-7 נכדים; רפאל, דוד, אוריאן, מילה שרה, אריאל, עלמה ו-אביגיל. המוטו; "אילו לחיים הייתה מהדורה שנייה, הייתי מתקן בה את כל השגיאות...".

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן