
אירוע הקניות ShoppingIL-גוגל בישראל כחול-לבן הפופולרי, חוזר; לקראת חודש נובמבר, בו מתקיימים אירועי מכירות עולמיים רבים על הרשת, ולאור הצלחת המהלך בשנה שעברה, הודיע היום (ראשון, ה’ חשון, תש”פ) מטה כחול-לבן במשרד הכלכלה והתעשייה, כי יחבור שוב לחברת ‘Google ישראל’ לשם הקמת מתחם ייעודי ליצרנים כחול-לבן בעלי תו “מיוצר בישראל” במסגרת ShoppingIL, יוזמה של Google הנותנת במה ומקדמת מכירות של עסקים ישראלים בחודש הקניות ברשת.
■ רוצים עוד עדכונים? הצטרפו אל ’כאן ישראל | כאן נעים | אתר החדשות המקומיות הוותיק של כל המדינה’ ב’פייסבוק’ או ב’טוויטר’.
מטה כחול-לבן במשרד הכלכלה והתעשייה, בשיתוף עם התאחדות התעשיינים ו-ההסתדרות, פועלים לקידום התעשייה הישראלית ו-העדפת תוצרת הארץ ובהתאם לכך, מקדמים שיתופי פעולה עם אתרי סחר ופלטפורמות דיגיטליות לעידוד רכש כחול-לבן על ידי הציבור הרחב.
השנה, יפעל מתחם הקניות כחול-לבן ב-6-7 בנובמבר באתר ShoppingIL.co.il ובמסגרתו, יוכלו הקונים להיכנס לאתרים של יצרנים ישראלים בעלי “תו מיוצר בישראל” וליהנות ממיטב המבצעים וההנחות המיוחדים לחגיגה זו על עשרות מוצרים ממגוון ענפים, כולל; טקסטיל ומוצרי אופנה, ביגוד, נעליים, תיקים, תכשיטים קוסמטיקה, טבע ופארמה ועוד.
מטעם דוברות ופניות הציבור של משרד הכלכלה והתעשייה נמסר לפורטל
עשרות יצרנים שלקחו חלק במתחם כחול-לבן באתר ShoppingIL בשנה הקודמת, נהנו מגידול של עשרות אחוזים בהכנסותיהם כתוצאה מהשתתפותם.
אל המהלך שמטרתו להעניק תמיכה ליצרני אופנה ישראלים באמצעות הגדלת רכש כחול-לבן על ידי הציבור הרחב, החליטו להצטרף השנה עשרות יצרנים ישראלים נוספים אשר במיוחד לקראתו, החלו לסמן מוצריהם ב”תו מיוצר בישראל“.
█ נעמה קאופמן-פס; “שיתוף הפעולה בין מטה כחול-לבן במשרד הכלכלה והתעשייה לבין ShoppingIL ביוזמת Google מנגיש לציבור בישראל מוצרים אופנתיים ואיכותיים…”
הסימון ב”תו מיוצר בישראל” מאפשר לצרכנים לזהות בקלות כי מדובר במוצרים כחול-לבן ובכך לסייע לתעשייה הישראלית כולה.
שר הכלכלה והתעשייה חבר כנסת אלי כהן; “שיתוף הפעולה המבורך בין מטה כחול-לבן ו- ShoppingIL ביוזמת Google להקמת מתחם ייעודי כחול-לבן ליצרנים ישראלים, הינו נדבך חשוב במאמצים המושקעים על ידי משרד הכלכלה והתעשייה לסיוע ליצרנים הישראלים לקדם עסקיהם, למכור יותר ולעבור לצמיחה וגידול למרות התחרות הרבה.

“אני מזמין” – הוסיף שר הכלכלה והתעשייה מר כהן; “את ציבור הצרכנים להיכנס למתחם כחול-לבן באתרShoppingIL בחגיגת הקניות הקרובה וליהנות ממבצעים והנחות ייעודיים לחגיגה זו.
רכישת מוצרים המיוצרים בישראל מסייעת בביסוסה של התעשייה הישראלית וחיזוקה של הכלכלה“.
משנה למנכל ויושבת ראש ‘מטה כחול-לבן’ במשרד הכלכלה והתעשייה עורכת דין הגב’ נעמה קאופמן-פס; “אין ספק, כי שיתוף הפעולה בין מטה כחול-לבן במשרד הכלכלה והתעשייה לבין ShoppingIL ביוזמת Google מנגיש לציבור בישראל מוצרים אופנתיים ואיכותיים המיוצרים בארץ, ואשר הציבור צמא להם.
שיתוף פעולה זה, צפוי להגדיל משמעותית רכש מוצרים כחול-לבן על ידי הציבור.
משרד הכלכלה והתעשייה, ימשיך לתמוך ולקדם תעשייה ישראלית וייצור כחול-לבן בכל האמצעים הקיימים לרשותו וימשיך לשתף את הציבור במוצרים הישראליים האיכותיים שהם משלנו, לטובת קידום תעשייה ישראלית כחול-לבן ולטובת הציבור הרחב”.