אסטרולוגיה חדשות כנסת ישראל כתוב בכוכבים מבזקים חדשות ‘כאן ישראל’

חבר כנסת מיקי זוהר (הליכוד) היהפוך כושי עורו ונמר חברבורותיו

זוהר בכוכבים; חבר כנסת מיקי זוהר (28.3.1980, מזל טלה) נמצא בשנה של חשבונות נפש וניסיון לקחת אחריות על התנהגותו ומכאן נובעת הסיבה לרצות לשנות השיח המאפיין אותו ◄הוא מבין בכל מאודו שכדי ללכת קדימה במסלול הפוליטי, הוא חייב לעדן את התנהגותו הלוחמנית ◄אמו, האישיות הדומיננטית בחייו ולה יש את מירב ההשפעה עליו.
0
0
מיקי זוהר, יושב ראש הקואליציה, יושב ראש סיעת הליכוד וסגן יושב ראש הכנסת מטעם הליכוד ברקע: מזל טלה | עיבוד: שולי סונגו ©
מיקי זוהר, מזל טלה

אחת הדמיות היותר ססגוניות והמרתקות בכנסת הנוכחית ה-23, הוא חבר כנסת מיקי זוהר (מטעם סיעת הליכוד) המשמש יושב–ראש הקואליציה, סגן יושב-ראש הכנסת ויושב-ראש סיעת הליכוד. מי הוא האיש מיקי זוהר על פי מה ש’כתוּב בכוכבים’?

■ רוצים עוד עדכונים? הצטרפו אל ’כאן ישראל כאן נעים | אתר החדשות המקומיות הוותיק של כל המדינה’ ב’פייסבוק’ או בטוויטר.

על פי אתר הכנסת חבר כנסת מכלוף מיקי זוהר, נולד בשנת תש”מ, 1980, בעיר באר-שבע. הוא בעל תואר ראשון במשפטים מהמרכז האקדמי למשפט ועסקים ברמת גן ותואר שני במשפטים מטעם אוניברסיטת בר-אילן.

בשנים; 2008–2013, היה חבר מועצת העיר קריית גת ובשנים; 2013–2015, היה סגן ראש העיר. בשנים; 2012–2015, היה חבר הנהלת איגוד הכדורסל ובשנים; 2014–2015, היה חבר בדירקטוריון חברת ”י.ש. גת”.

זוהר, נבחר לכנסת העשרים ואף כיהן בה כיושב-ראש ועדת המשנה לספורט, יושב-ראש הוועדה לצדק חלוקתי ולשוויון חברתי ויושב-ראש ועדת הכנסת.

כמו כן, היה זוהר, חבר בוועדת הכנסת, ועדת הכספים, ועדת הפנים והגנת הסביבה, ועדת החינוך, התרבות והספורט והוועדה המשותפת לתקציב הביטחון.

בכנסת העשרים, עמד מיקי זוהר, בראש השדולה לקידום הספורט ואורח החיים הספורטיבי, השדולה למען פיתוח הנגב, השדולה לעידוד ולקידום גיוס מיעוטים לצהל ולשירות האזרחי והשדולה להשבת הרכוש היהודי הגזול מארצות ערב.

כמו כן, היה ממלא מקום יושב-ראש הקואליציה וראש קבוצת הידידות הפרלמנטרית ישראל–אוזבקיסטן.

מיקי זוהר, גר כיום בעיר קריית-גת. הוא נשוי ל-ימית ואב לארבעה ילדים.

הניתוח על פי צילה שיר-אל האסטרולוגית ויועצת משפחתית וזוגית, לאתר כאן ישראלכאן נעים | אתר החדשות המקומיות הוותיק של כל המדינה’ מפתו האישית של חבר כנסת מיקי זוהר (28.3.1980, יליד מזל טלה) מראה, כי הוא מזל טלה עם מאפיינים דומיננטיים מאוד של בני המזל.

מדובר בטיפוס של לוחם, הרץ קדימה, רץ לפני האחרים להתוות את הדרך וממהר לכבוש. למעשה, כשמישהו אומר לו את המילה; “לא” הוא שומע בראשו “כן” וישר כאינסטינקט אוטומטי, יחשוב כיצד להפוך את הלא לכן.

מספר יום הלידה שלו הוא; 1 – עובדה שמאפיינת אותו כאדם שפועל באופן עצמאי ופחות מוכן להיות תלוּתי או לשתף פעולה עם אחרים.

חבר כנסת מיקי זוהר; “האינטואיציה שלו מעולה ויידע להפעיל אותה בכל עת שהוא מרגיש שעבר את הגבול…”.

הוא מאוד בטוח בצדקתו וקיימת אצלו זווית במפה שהופכת את כל מעשיו גם הקטנים ביותר למשהו עוצמתי וגדול. איבוד פרופורציות הוא משהו שאיתו נלחם משחר נעוריו.

כמעט כל דבר שהיה עליו להשיג, היה עליו להילחם עבורו. מכיוון שכך, לעיתים קרובות אינו רואה מה הוא עושה לא בסדר, אלא מה האחרים עושים לו ולכן, פחות ייקח אחריות על מעשיו.

יש לו חוסר מנוחה טבעי מוּלד, עובדה שמניעה אותו לפעול ולחפש ריגושים באופן קבוע. תמיד יהיה מונע תחת אדרנלין (הורמון הנוצר ומופרש על ידי ליבת בלוטת יותרת הכליה) כלשהו וכפי שכבר אמרתי…. בגדול.

הכבוד מאוד חשוב לו ובמידה ופוגעים לו במה שהוא מחשיב כדבר משמעותי וחשוב, ייצא למלחמה עבורו ולא יהיה אכפת לו שדוחים אותו, כיוון שלדחייה אישית הוא כבר רגיל, בגלל העובדה שספג דחיות רבות משחר ילדותו.

אמו, היא האישיות הדומיננטית בחייו ולה יש את מירב ההשפעה עליו עד היום.

אין לו יכולת שליטה על עצמו ועל ההתנהגות האינסטינקטיבית שלו ולכן, רק לאחר שיירגע יוכל להפעיל הגיון ולדבר ברגש אל הצד שכנגד כדי לנסות לפייס. האינטואיציה שלו מעולה ויידע להפעיל אותה בכל עת שהוא מרגיש שעבר את הגבול וגדש את הסאה באופן שכמעט אין ממנה דרך חזרה.

הוא נמצא בשנה של חשבונות נפש וניסיון לקחת אחריות על התנהגותו ומכאן נובעת הסיבה לרצות לשנות את השיח המאפיין אותו. הוא מבין בכל מאודו שכדי ללכת קדימה במסלול הפוליטי, הוא חייב לעדן את התנהגותו הלוחמנית.

ולכן, הוא מתכוון באמת כשהוא אומר שהגיע לתובנות וישנה את אופן ההתבטאות שלו, או לפחות ינסה לעשות כך.

ואסיים במשפט הידוע; “הֲיַהֲפֹ֤ךְ כּוּשִׁי֙ עוֹר֔וֹ וְנָמֵ֖ר חֲבַרְבֻּרֹתָ֑יו?!” האם יצליח בכך? רק ימים יגידו…

שבוע טוב,

צילה שיר אל,

אסטרולוגית ויועצת משפחתית וזוגית.

0
0



אודות הכותב

צילה שיר-אל

הכותבת צילה שיר-אל, משמשת יועצת זוגית ומשפחתית מוסמכת בתחומי: אסטרולוגיה, נומרולוגיה, טארוט לפניות אישיות לגברת שיר-אל כתבו אל - zila@012.net.il.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן