הבחירות לכנסת ה-22 פוליטי מדיני רדיו | טלוויזיה

חבר כנסת גפני: עושים הכל שמר נתניהו לא ימשיך בתפקידו והגזימו

בראיון לתכנית ברדיו "בחצי היום" עם אסתי פרז, כאן רשת ב' אמר חבר כנסת משה גפני (יהדות התורה); "לא נוח לי עם השימוע של ראש הממשלה – עושים הכל שנתניהו לא ימשיך והגזימו... אני יודע שבסופו של דבר לא מצליחים להוריד את נתניהו בבחירות, זאת המציאות... היועץ המשפטי לממשלה, צריך לדחות לנתניהו את השימוע, צריך לתת לו לעבור את הבחירות".
0
0
חבר כנסת משה גפני מפרגן לראש הממשלה מר בנימין נתניהו | עיבוד צילום: שולי סונגו
משה גפני עם בנימין נתניהו

חבר כנסת משה גפני (סיעת יהדות התורה) כך אמר היום בצהריים (יום שני, ז’ בסיון התשע”ט) בראיון לעיתונאית והמגישה ברדיו הגב’ אסתי פרז – בן עמי ב’כאן רשת ב’, בין היתר, כי; “לא נוח לי כל המצב הזה שראש ממשלה חשוד בפלילים?  מתחילתו ועד סופו אבל עם כל הכבוד, אני ראיתי דברים שאומרים שאת נתניהו יש רבים שלא רוצים לראות כראש הממשלה…”.

■ רוצים עוד עדכונים? הצטרפו ל’כאן ישראל | כאן נעים | אתר החדשות המקומיות של כל המדינה ב’פייסבוק’ או בטוויטר.

“אני לא בטוח כפי שאמרתם קודם, האם כל אזרח שהיה צריך לעבור את כל התהליך הזה, האם הוא לא היה נכנס מיד לתוך הליך של כתב אישום? אני חושב שלא – הוסיף ואמר חבר כנסת גפני.

באשר לחשדות נגד נתניהו; “אני חושב שהנושאים הם נושאים כאלה שלא בטוח שהיו מגישים כתב אישום נגד אזרח רגיל ומגישים את זה נגד ראש ממשלה, לא נוח לי עם השימוע של רוהמ. עושים הכל שנתניהו לא ימשיך והגזימו…”.

האזינו לראיון המלא.

פשוט רצו לעשות כל דרך שהאיש הזה (נתניהו) לא ימשיך (בכהונתו) והמשמעות של העניין היא שעושים דברים שהדברים האלה, הם דברים שלא תמיד מקובלים במקרים רגילים עם כל הכבוד לכל מה שנעשה בעניין הזה.

אני חושב שבמקרה של נתניהו הגזימו מאוד, אני לא רוצה להגיד מעבר לזה – בגלל שאני לא יודע, אבל המציאות היא שיש רבים שרצו שהוא לא ימשיך להיות ראש הממשלה.

במציאות הזאת, אני לא בטוח שאם ראש הממשלה היה מישהו אחר אם כל התהליך הזה היה קורה, לא בטוח, לא אומר שלא.

אסתי פרז עיתונאית ומגישה ברדיו כאן רשת ב
אסתי פרז

דוברת חטיבת החדשות של ‘כאן 11’ הגב’ ליאורה לייבוביץ, מסרה ל’כאן ישראל | כאן נעים | אתר החדשות המקומיות של כל המדינה’ כי יושב-ראש ומזכל דגל התורה וחבר הכנסת מטעמה בסיעת יהדות התורה, המכהן כיושב ראש ועדת הכספים מר גפני, עוד אמר, כי; “אני יודע שבסופו של דבר לא מצליחים להוריד את נתניהו בבחירות, זאת המציאות…”.

אני לא יודע להגיד בוודאות מה יהיה בהמשך, אבל אני הולך איתו בגלל שאני חושב שהוא ראש ממשלה טוב, אני חושב שגם בנושאים המדיני והביטחוני הוא מתנהג לא בהתלהמות ומה שחשוב זה אזרחי המדינה ואני חושב שהוא ראש ממשלה טוב“. החמיא גפני למר נתניהו.

“אני יודע שיש רבים ששומעים אותי עכשיו וחלקם אומרים ‘כל הכבוד לגפני’ וחלקם אומרים; ‘תראה את גפני הוא הרי נקרא איש ישר למה הוא לא אומר שצריך להעמיד אותו לדין?’

אני אומר שבסופו של דבר המציאות הזאת שבה ראש ממשלה שהוא ראש ממשלה טוב שניהל המדינה, כמו שצריך בנושאים הכי מרכזיים שלה בסופו של דבר, זה עולה על הכול

אלא אם כן, מדובר על עבירות ריגול, בגידה, דברים מהסוג הזה, אבל אם אלה עבירות מהסוג הזה של אשתו עם החמגשיות ודברים דומים אני חושב שהחשיבות של לדאוג לאזרחי המדינה…”. סיכם חבר כנסת משה גפני.

 

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן