אינטרנט חדשות חדשות מסים

חברת Untied היא הזוכה בתחרות לתחום הטכנולוגיות הפיננסיות

חברת הסטארט-אפ הבריטית Untied, פיתחה אפליקציה ידידותית למשתמש לניהול שנתי אישי של תשלומי המסים ◄אל המקום השני בתחרות הגיעה חברת הסטארט-אפ הישראלית Change Labs, בהובלת יניב לוי. במקום השלישי זכתה חברת הסטארט-אפ הישראלית Voca AI שהוקמה בידי דר' אלן בקר ועינב איתמר.
0
0
מימין הזוכה קווין ספטון; סנדרה ששון אנשים ומחשבים; משמאל העיתונאי אליוט גוטקין מנחה הכנס | צילם: תומר פולטין | עיבוד צילום: שולי סונגו ©
זוכי חב’ הסטארט-אפ Untied

חברת הסטארט-אפ הבריטית ‘Untied‘ היא הזוכה הגדולה בתחרות הסטארט-אפים לתחום הטכנולוגיות הפיננסיות בתחרות היוקרתית שנערכה ביום חמישי (כ”ד בסיון התשע”ט, 27/6) במסגרת ‘כנס Fintech Junction 2019‘ הבינלאומי השלישי בהפקה של קבוצת ‘אנשים ומחשבים’ שהתקיים במתחם הכנסים אווניו קריית שדה התעופה.

■ רוצים עוד עדכונים? הצטרפו ל’כאן ישראל | כאן נעים | אתר החדשות המקומיות של כל המדינה ב’פייסבוק’ או בטוויטר.

בכנס Fintech Junction 2019, השתתפות כ-1500 מקצוענים מרחבי העולם, בהם משקיעים, יזמים, מנהלי חדשנות ו-IT, מוסדות פיננסיים, ביטוח, בנקים, אקסלרטורים וקרנות הון סיכון.

הכנס, בהפקת קבוצת אנשים ומחשבים, סקר את המגמות העדכניות והחמות ביותר המעצבות את העתיד של השירותים הפיננסיים, כולל; בלוקצ’יין, מימון המונים, מסחר חברתי, רגולציה, AI, פלטפורמות P2P ואבטחת סייבר, בנקאות פתוחה, הלוואות ומתן קרדיט ועוד.

במהלך הכנס, התקיים שלב הגמר בתחרות הסטארט אפים המצטיינים בתחום הפינטק, חברת ההזנק הבריטית Untied בהובלת Kevin Sefton , מנכל ומייסד-שותף, זכתה במקום הראשון בתחרות, זאת לאחר שערכה פיץ’ מרשים והציגה את הפיתוח בפני צוות שופטים מקצועי.

חברת Untied, הופכת את האופן שבו חושבים על מסים אישיים ומציעה אפליקציה אשר הופכת את העיסוק בנושא לבר – שליטה לאורך כל השנה ובעיקר ל”פשוט יותר, מהיר יותר, זול יותר וטוב יותר“.

היישום untied, נותן לאנשים שליטה על כל שנת המסים שלהם. הוא מוצא מידע מחשבונות הבנק, ממיין אותו, לומד ממנו ושומר מס עבור המשתמש בזמן אמת. בסוף השנה הפיננסית, דין וחשבון המס, ניתן לשימוש ומוכן, ישר מן האפליקציה.

האפליקציה ידידותית למשתמש, ואינה מיועדת ל”מקצוענים” ולרואי חשבון. מקום מושבה של החברה בלונדון, כאשר אך לאחרונה, הגיש המשתמש הראשון של united את הגשת המס הראשונה שלו באי-מייל במלואה.

החברה נוסדה בשנת 2018 על ידי צוות מנוסה בראשות קווין ספטון, אשר למד ראיית חשבון עם שותפו למיזם, אנדרסן. חברים אחרים הם מומחי אוטומציה ותוכנות.

בעוד שהוגדר בתחילה עבור בריטניה, App untied, בנוי באופן גמיש במטרה להתאים עצמו לפריסה גלובאלית בשווקים נוספים.

לאחרונה, השלימה החברה תקופה ב- Barclays Accelerator המופעלת על ידי תכנית Techstars ב-תל אביב.

█ אל המקום השני בתחרות הגיעה חברת הסטארט-אפ הישראלית Change Labs, בהובלת יניב לוי.

על הזכייה במקום הראשון בתחרות הסטארט אפים, אמר קווין ספטון; “האפליקציה שפיתחה החברה היא “חדשות טובות” עבור משלמי המסים, היועצים ורשויות המס, כי היא מקלה על כולם לשמור על הכללים תוך הבנת תמונת הזכאות שלהם ומאפשרת להם התנהלות ב”ראש שקט“.

אנחנו כל כך שמחים להיות הזוכים בתחרות ההזנק של Fintech Junction 2019. האקו-סיסטם, היזמי הישראלי אימץ אותנו בחום ואהבנו את האנרגיה של תל אביב. מה שאנחנו עושים הוא חשוב מכיוון שהוא מעניק לאנשים זמן חזרה, כסף ושליטה”.

לדברי מנהל הכנס מר בן פלד; “הזוכים במקום הראשון בתחרות זכו בחבילת פרסים שמטרתה לקדם את החברה לעבר השלבים הבאים בפעילותה וביניהם; 500,000 $ פוטנציאל השקעה על ידי Nielsen Innovate, ייעוץ בפיתוח עסקי ומנטורינג“.

עוד בפרסים, השתתפות בתכנית מנהיגות של ‘מכון Merage’ בשווי 30,000 $ שתתקיים בקליפורניה – ארצות הברית, השתתפות בפסגה הפתוחה של BBVA מדריד באוקטובר 19, חבילת הפעלה Google Cloud לסטארט-אפים, אירוח במתחם העבודה LABS TLV, שעות עבודה עם VISA ועם Viola וחבילת חסות לכנס הרביעי Fintech Junction 2020“.

אל המקום השני בתחרות הגיעה חברת הסטארט-אפ הישראלית Change Labs, בהובלת יניב לוי. החברה השיקה טכנולוגיית בינה מלאכותית שעוקבת אחרי תנועות כספיות בבנק ובכרטיסי אשראי, מזהה דפוסי התנהגות וחוזה ברמה יומית ומדויקת אירועים פיננסיים בטווח הקצר.

הבנקים, עושים שימוש בחיזוי על מנת ליידע את הלקוחות שלהם מראש על אירועים צפויים ולהציע להם פתרונות בנקאיים מותאמים אישית בזמן הנכון.

הטכנולוגיה של החברה מבוססת על מחקרים ותיקים בתחום הכלכלה ההתנהגותית שנוהלו על ידי פרופ’אייל וינטר מהאוניברסיטה העברית, המשמש כשותף-מייסד.

במקום השלישי, זכתה חברת הסטארט-אפ הישראלית ‘Voca AI’ שהוקמה בידי דר’ אלן בקר ו-עינב איתמר. החברה גייסה 2.6 מיליון דולר בסוף 2018, בהובלת לול ונצ’רסופלינט קפיטל.

Voca AI, פיתחה תוכנת בינה מלאכותית אשר שמסוגלת לדבר ברמת מורכבות אנושית, כך שמשתמשי הקצה אינם יכולים לזהותה כמערכת מלאכותית.

החברה פועלת בעיקר בארצות הברית בעולמות הפיננסים והיא מעסיקה מעל 20 עובדים בהרצליה פיתוח.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן