דברי מאפה מבזקים חדשות ‘כאן ישראל’ עוגות צרכנות

חברת “אחוה” מנצחת בגדול עם ‘עוגת שמרים קראנץ בטעם שוקולד’

יובל מלאך, סמנכל השיווק של חברת “אחוה”: “אנו שמחים מאוד על תוצאות המבחן "עוגות השמרים המוכנות" של חדשות 13 שמחזק את דרכנו ומטרתנו שהן, להביא לצרכן מוצרים באיכות הגבוהה ביותר ובמחירים השווים לכל כיס. אין כל סיבה לשלם עשרות שקלים על עוגות קונדיטוריה כשניתן לקבל עוגה באיכות טובה יותר, טעימה ונפלאה בפחות מ-10 שקלים. אנו משווקים את העוגות באריזות ייעודיות הניתנות לחימום, על מנת ליהנות מטעם של אפייה ביתית בקלות ובנוחות”.
0
0
יובל מלאך סמנכל השיווק של חברת אחוה ברקע: עוגת שמרים קראנץ בטעם שוקולד אחוה | צילום: יעל האן | עיבוד צילום: שולי סונגו ©
יובל מלאך, עוגת שמרים קראנץ

בכל המבחנים היא עושה זאת שוב ושוב ומנצחת בגדול. חברת אחוה – חברה תעשייתית ישראלית בתחום המזון, מותג של ‘חברת אחדוּת’ בעירבון מוגבל, המייצרת ומשווקת חלוה איכותית מסוגים שונים, טחינה גולמית, מוצרים אורגנים, מוצרים ללא סוכר, עוגות ומגוון מוצרי מאפה, חטיפי דגנים ועוד. בתכנית ‘חברת החדשות של רשת 13′ ערכה לאחרונה בסוף החודש שעבר (לפני החדשות, 25/2/21) מבחן מקיף ל’עוגות השמרים המוכנות’. במבחן העוגות המסקרן, ניצחה את כל עוגות השמרים שעל המדף.

 רוצים עוד עדכונים? הצטרפו אל ’כאן ישראל | כאן נעים | אתר החדשות המקומיות הוותיק של כל המדינה’ בפייסבוק או בטוויטר.

צוות השופטים שדירג את עוגת השמרים קראנץ שוקולד של אחוה במקום הראשון! קבע זאת פה אחד; “זו המלכה, מבחינת הנראוּת, מבחינת הטעם, מבחינת היחס שבין המילוי לבצק, היא הכי דומה לעוגה אמיתית שאפוּ אותה ואם מחממים אותה לפני ההגשה אז זה באמת כאילו היא יצאה עכשיו מהתנור” – נאמר.

חברת החדשות של רשת 13, ערכה לאחרונה מבחן מקיף לעוגות השמרים המוכנות (בתכנית “לפני החדשות” של ערוץ 13 בתאריך25/2/21). המבחן, ביקש להכריע, איזה עוגה יכולה להחליף את העוגות שמכינים בבית.

לצורך המבחן, נבדקו ארבעה יצרניות עוגות שמרים מובילות בישראל והן; עלית, אסם, עוגל’ה ו-אחוה.

בכל מותג, נבחרה עוגת שמרים שוקולד שעמדה למבחן השופטים בהם; קובי אביטן, שף של מלון קראון פלאזה, הבעלים של רשת ביסקוטי מר אמיר פורת והקונדיטורית שני קידר.

על פי תוצאות ‘מבחן הטעימה‘; “במקום האחרון, הגיעה העוגה של עלית שאכזבה את השופטים גם ברמת הבצק וגם בטעמו של המילוי.

במקום השלישי, נבחר המותג עוגל’ה שהצליח פחות במבחן הנראות, אבל הבצק שלו הצליח להרשים יותר. אל המקום השני, הגיעה עוגת הבית הפופולארית של אסם בעיקר בזכות המילוי שלה.

“אין כל סיבה לשלם עשרות שקלים על עוגות קונדיטוריה, כשניתן לקבל עוגה באיכות טובה יותר, טעימה ונפלאה בפחות מ-10 שקלים”.

מטעם משרד מירב בורמד – יחסי ציבור, דוברות וייעוץ תקשורתי, נמסר על ידי הגב’ מירב בורמד לאתר כאן ישראל כאן נעים | אתר החדשות המקומיות הוותיק של כל המדינה’ כי את המקום הראשון, קטפה ‘עוגת השמרים של אחוה‘ שהביסה בכל הפרמטרים; נראות, יחס מילוי ובצק וכמובן, הטעם“.

עוגת שמרים קראנץ בטעם שוקולד של ‘אחוה‘ היא הקרובה ביותר לעוגת קונדיטוריה, עשויה מבצק שמרים נימוח, מלופפת בתנועת קיפול ועם מילוי עשיר של שוקולד, נימוחה בפה ובעלת טעם של אפייה ביתית.

העוגה, תשווק באריזת “אחוה” של 400 גרם, היא נהדרת לאירוח וכקינוח מפנק לצד שתייה קרה או חמה. מומלץ לחמם לפני ההגשה. סדרת העוגות הביתית של “אחוה” כוללת; עוגת שמרים שוקולד, קינמון, פרג ו-קרמל.

העוגות איכותיות וטעימות, נמכרות במחיר שווה לכל נפש של כ- 9-10 ₪ בלבד.

סמנכל השיווק של חברת “אחוה” מר  יובל מלאך, אינו מסתיר את שביעות רצונו; “אנו שמחים מאוד על תוצאות המבחן שמחזק את דרכנו ומטרתנו שהן, להביא לצרכן הישראלי מוצרים באיכות הגבוהה ביותר ובמחירים השווים לכל כיס…”.

אין כל סיבה לשלם עשרות שקלים על עוגות קונדיטוריה, כשניתן לקבל עוגה באיכות טובה יותר, טעימה ונפלאה בפחות מעשרה שקלים. אנו משווקים את העוגות באריזות ייעודיות הניתנות לחימום, על מנת ליהנות מטעם של אפייה ביתית בקלות ובנוחות”. סיכם סמנכל השיווק של חברת “אחוה” מר מלאך.

כשר פרווה בהשגחת בד”צ העדה החרדית ירושלים. מחיר מומלץ לצרכן: כ- 9-10 ₪ לעוגה באריזת 400 גרם. ניתן להשיג ברשתות השיווק המובחרות.

0
0



אודות הכותב

משה נעים

עורך אתר כאן ישראל ("כאן נעים") בלי מורא ובלי משוא פנים. עיתונאי מגיל 14. עובד כיום באינטרנט. בן 70, אב לעורך דין אלירן נעים. לר' אביב נעים ול-חלי כהן-נעים, סבא מאושר ל-7 נכדים; רפאל, דוד, אוריאן, מילה שרה, אריאל, עלמה ו-אביגיל. המוטו; "אילו לחיים הייתה מהדורה שנייה, הייתי מתקן בה את כל השגיאות...".

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן