כנסת ישראל ספורט ישראל

זוהיר בהלול: נערים כבולים למועדון עד גיל 18 בלתי נסבל

הסוף ל"הסגר"?- בעקבות יוזמת חבר הכנסת זוהיר בהלול, תתכנס מחר, יום שלישי ה-22/1, בשעה 9:00 בחדר ועדת חינוך 'ועדת המשנה לספורט' לדון בדחיפות בהסדרת מעמדם של 'ספורטאים צעירים' והקלות במעברים בין מועדונים ◄ חבר כנסת בהלול; "אין סיבה שבמדינת ישראל לא יצמחו כדורגלן כמו מסי או כדורסלן לברון מקומי".
0
0
חבר כנסת זוהיר בהלול | רקע: הכדורגלן ליונל מסי הכדוסלן לברון ג'יימס
חבר כנסת זוהיר בהלול | רקע: הכדורגלן ליונל מסי הכדוסלן לברון ג’יימס

הצעת החוק ל’הסדרת מעמדם של ספורטאים צעירים’ ביוזמת חבר כנסת זוהיר בהלול (סיעת המחנה הציוני) תדון מחר, יום שלישי (ז’ בשבט התשע”ח,  ה- 22/1) בבוקר ב’ועדת חינוך של הכנסת’. הצעת החוק נועדה לשנות את ההסדר הקיים בנוגע לשחרור ומעבר של ספורטאים קטינים בין אגודות ספורט שונות וליצור הסדר מאוזן יותר.

 ■רוצים עוד עדכונים? הצטרפו אל ‘פורטל כאן ישראל | kanisrael  | כאן נעים | kan-naim אתר החדשות המקומיות של כל המדינה’ בפייסבוק’ או בטוויטר.

חבר כנסת בהלול, העלה כבר לפני למעלה משנה, הצעת חוק, המבקשת להביא סוף למצב הקיים בו ספורטאים צעירים אינם יכולים לעבור בין מועדונים ללא הסכמה מצד המועדון בו הם משחקים מבלי לספוג סנקציות חמורות.

בין השאר על ידי קיצור משכי הזמן שנאלץ ספורטאי קטין להמתין בין הודעתו על רצונו לעזוב ובין עזיבתו בפועל וקיצור משמעותי של תקופת “ההסגר” במעבר בין קבוצות.

דוברת ויועצת לחבר כנסת זוהיר בהלול הגב’ מעיין עוז, מסרה לפורטל כאן ישראל | kanisrael  | אתר החדשות המקומיות של כל המדינה כי; בעקבות הצעת החוק ביקש משרד הספורט לגבש הצעה ממשלתית כוללת ורחבה בנושא. אך מאז לא נעשה כל התקדמות מצד משרד הספורט להביא לחקיקה ממשלתית בנושא.

יוזם החוק חבר כנסת בהלול, אמר; “חיכינו למעלה משנה שמשרד הספורט, יקדם חקיקה ממשלתית רחבה שתסדיר את הנושא, אך לצערי, לא נעשתה התקדמות בנושא.

על כן, ביקשתי לכנס את ‘ועדת המשנה לספורט’ על מנת לדרוש מראשי משרד הספורט מענה היכן עומדת ההצעה ולוחות הזמנים לחקיקה. בכל יום שעובר אנו פוגעים בעוד ילדים מוכשרים שנופלים בין הכיסאות”.

כמו כן אמר חבר כנסת בהלול; “המצב כיום, בו נערים ונערות כבולים ל’מועדון ספורט‘ שבו בחרו להתחיל להתאמן כילדים קטנים, עד אשר יגיעו לגיל 18 הוא בלתי נסבל. אלו השנים הקריטיות ביותר בחייו של ספורטאי מקצועני ועלינו לאפשר לכל נער ונערה המבקשים להצטיין בעולם הספורט לעשות זאת.

אין סיבה שבמדינת ישראל לא יצמחו כדורגלן, כמו; ליונל מסי, או כדורסלן כמו; לברון ג’יימס מקומי. עלינו להעניק לספורטאים את התנאים הטובים ביותר למקסם את כישרונותיהם על מנת שנוכל להמשיך ליהנות מספורט מקומי ולהתגאות בהישגים בין לאומיים”.

0
0



אודות הכותב

משה נעים

עורך אתר כאן ישראל ("כאן נעים") בלי מורא ובלי משוא פנים. עיתונאי מגיל 14. עובד כיום באינטרנט. בן 70, אב לעורך דין אלירן נעים. לר' אביב נעים ול-חלי כהן-נעים, סבא מאושר ל-7 נכדים; רפאל, דוד, אוריאן, מילה שרה, אריאל, עלמה ו-אביגיל. המוטו; "אילו לחיים הייתה מהדורה שנייה, הייתי מתקן בה את כל השגיאות...".

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן