קיבוץ

הקיבוצים מברכים על סגירת תיק החקלאי שירה בפורץ

מזכ"ל התנועה הקיבוצית, מר ניר מאיר: "הגניבות החקלאיות היא תופעה שאיננה חולפת והחקלאים בקיבוצים בשאר רחבי הארץ חווים ומתמודדים עמה מדי לילה. העבריינות נגד החקלאים היא אסון שללא טיפול תקיף של רשויות האכיפה והחוק, רק ילך ויחריף...".
0
0
ניר מאיר, המזכיר הכללי של התנועה הקיבוצית, מברך על סגירת התיק נגד החקלאי שירה בפורץ
ניר מאיר, המזכיר הכללי של התנועה הקיבוצית, מברך על סגירת התיק נגד החקלאי שירה בפורץ

ניר מאיר, מזכ”ל התנועה הקיבוצית, בירך היום (שלישי, י”ב בטבת תשע”ז) את החלטת הפרקליטות לסגור את התיק נגד החקלאי מהישוב בית אלעזרי שבשפלה, אשר ירה בגנב אותו תפס בעת מעשה, בגין היעדר אשמה.

 ■ רוצים עוד עדכונים? הצטרפו לכאן נעים בפייסבוק או בטוויטר

לדברי מר מאיר; “הגניבות החקלאיות היא תופעה שאיננה  חולפת והחקלאים בקיבוצים בשאר רחבי הארץ חווים ומתמודדים עמה מדי לילההעבריינות נגד החקלאים היא אסון שללא טיפול תקיף של רשויות האכיפה והחוק, רק  ילך ויחריף…”.

 העבריינות נגד החקלאים היא אסון שללא טיפול תקיף של רשויות האכיפה והחוק רק ילך ויחריף

מזכ”ל התנועה הקיבוצית, מר ניר מאיר, המכהן בתפקידו מיוני 2015, לא הסתיר את שביעות רצונו מן ההחלטה; אני שמח שפרקליטות המדינה, החליטה לסגור את התיק. ההחלטה שהתקבלה היום בפרקליטות היא ללא ספק החלטה נכונה, אך איננה פותרת את הבעיה כלל  ועיקר”.

דובר התנועה הקיבוצית מר יאיר פז, מסר לפורטל ‘כאן נעים | kan-naim | אתר האינטרנט של כל המדינה כי מזכ”ל התנועה, מר מאיר, הוסיף וציין את הצורך המהיר במציאת פתרון לסוגיית הגניבות החקלאיות המרובות והטיח והאשים; “לא יכול להיות שהחקלאים בארץ לא יוכלו לישון בשקט. על המשרד לביטחון הפנים להקצות משאבים לשמירה על החקלאים, בני משפחותיהם ורכושם”. סיכם מזכ”ל התנועה הקיבוצית מר מאיר.

█ התנועה הקיבוצית

התנועה הקיבוצית הוא שם כולל, שהיה מקובל בתקופת היישוב (וגם שנים רבות לאחר קום המדינה ועד עתה) לציון כלל תנועות ההתיישבות הקיבוציות שבמסגרת ההתיישבות העובדת. תחת כותרת זו פעלו שלוש תנועות קיבוציות גדולות (כל אחת עם כ-40.000 נפש), הקיבוץ המאוחד, איחוד הקיבוצים והקבוצות, והקיבוץ הארצי, ורביעית הייתה תנועה קטנה יותר; הקיבוץ הדתי.

בשנת 1980, אוחדו שתי הראשונות לתק”מ (היא; תנועה קיבוצית מאוחדת), ובשנת 1999, הוקם איחוד של התק”ם – התנועה הקיבוצית המאוחדת, עם תנועת הקיבוץ הארצי של השומר הצעיר שנקרא; התנועה הקיבוצית.

0
0



אודות הכותב

משה נעים

עורך אתר כאן ישראל ("כאן נעים") בלי מורא ובלי משוא פנים. עיתונאי מגיל 14. עובד כיום באינטרנט. בן 70, אב לעורך דין אלירן נעים. לר' אביב נעים ול-חלי כהן-נעים, סבא מאושר ל-7 נכדים; רפאל, דוד, אוריאן, מילה שרה, אריאל, עלמה ו-אביגיל. המוטו; "אילו לחיים הייתה מהדורה שנייה, הייתי מתקן בה את כל השגיאות...".

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן