כאן קרית שמונה מבזקים חדשות ‘כאן ישראל’ מסחר | תעשייה עובדים | תעסוקה | כוח אדם צבא | משטרה | ביטחון

השר פרץ התערב ומשרד הביטחון, דחה מימוש המכרז להספקת לֶחֶם

שר הכלכלה והתעשייה, חבר כנסת עמיר פרץ; “אני מברך על כך שבשיתוף פעולה בין משרד הכלכלה ומשרד הביטחון, נמנעו פיטורים של 150 עובדים בפריפריה ◄ אתמול שלח מנכל משרד הביטחון אלוף במיל' אמיר אשל מכתב תשובה למנכל משרד הכלכלה בו הוא מביע הסכמה לדחות את מימוש המכרז על מנת שמשרד הכלכלה, יבצע בדיקה מקיפה על הנושא וייתן את מסקנותיו בהקדם האפשרי.
0
0
עמיר פרץ, שר הכלכלה והתעשייה, ברקע: דגנים שונים והלחם המיוצר מהם | עיבוד צילום: שולי סונגו ©
עמיר פרץ, שר הכלכלה והתעשייה

בעקבות התערבותו של שר הכלכלה והתעשייה, עמיר פרץ, החליט משרד הביטחון לדחות את מימוש המכרז והספקת לֶחֶם אל מערכת הביטחון, כדי לבחון את המכרז מחדש. כתוצאה מכך, נמנעו פיטוריהם של כ-150 עובדי מאפית מרחבית בעיר קרית שמונה.

■ רוצים עוד עדכונים? הצטרפו אל ’כאן ישראל | כאן נעים | אתר החדשות המקומיות הוותיק של כל המדינה’ ב’פייסבוק’ או ב’טוויטר’.

כידוע לֶחֶם הוא מוצר מזון בסיסי, הנפוץ כמעט בכל העולם מאז שחר הציוויליזציה האנושית. בעיר קרית שמונה פועלת כבר 70 שנה, מאפיה מרחבית קרית שמונה (1986) בעירבון מוגבל, הפופלרית המספקת גם למערכת הביטחון את הלֶחֶם.

למעשה, הספקת הלחם למערכת הביטחון, מהווה 70% מהכנסות המאפיה המעסיקה כ-150 עובדים, מתוכם, 120 תושבי קריית שמונה.

לפני מספר חודשים, מערכת הביטחון ביצעה מכרז חדש לצורך ‘הספקת לחם‘, כשלטענת מאפיה מרחבית קרית שמונה (1986) בעירבון מוגבל, המאפיה שזכתה, הגישה הצעה נמוּכה משמעותית ממחיר העלוּת המפוקח על ידי משרד הכלכלה.

שר הכלכלה והתעשייה, חבר כנסת עמיר פרץ, אמר; “אני מברך על כך שבשיתוף פעולה בין משרד הכלכלה ומשרד הביטחון, נמנעו פיטורים של 150 עובדים בפריפריה.

השר עמיר פרץ; “המטרה לאזן בין זכויות החברה הזוכה לבין הבטחת יציבות תעסוקתית בעיר קריית שמונה שהיא אזור עדיפוּת ברורה”

מנכל משרד הכלכלה, מר דוד לפלר ועמיתו מנכל משרד הביטחון מר אמיר אשל, קיימו בחינה מהירה של משמעות הנתונים החדשים שעומדים בפנינו היום במטרה לאזן בין זכויות החברה הזוכה לבין הבטחת יציבות תעסוקתית בעיר קריית שמונה שהיא אזור עדיפוּת ברורה”. אמר השר פרץ.

עם היוודע תוצאות המכרז, הנחה שר הכלכלה והתעשייה, מר עמיר פרץ, את מנכל משרדו דוד לפלר לפנות למערכת הביטחון בבקשה לדחות את מימוש המכרז ובכך, למנוע פיטוריהם של כ-150 עובדים.

במקביל, הנחה השר פרץ את משרדו לבצע בדיקות מוקפדות בנוגע למכרז.

במהלך החודשים האחרונים, מנכל משרד הכלכלה, מר דוד לפלר, קיים שיחות אינטנסיביות עם מנכל משרד הביטחון בנוגע למכרז המדובר.

אתמול שלח מנכל משרד הביטחון אלוף במיל’ אמיר אשל מכתב תשובה למנכל משרד הכלכלה בו הוא מביע הסכמה לדחות את מימוש המכרז על מנת שמשרד הכלכלה, יבצע בדיקה מקיפה על הנושא וייתן את מסקנותיו בהקדם האפשרי.

בימים הקרובים, משרד הכלכלה, יערוך בדיקה ויעביר את מסקנותיו אל משרד הביטחון שיקבל את החלטתו הסופית.

0
0



אודות הכותב

משה נעים

עורך אתר כאן ישראל ("כאן נעים") בלי מורא ובלי משוא פנים. עיתונאי מגיל 14. עובד כיום באינטרנט. בן 70, אב לעורך דין אלירן נעים. לר' אביב נעים ול-חלי כהן-נעים, סבא מאושר ל-7 נכדים; רפאל, דוד, אוריאן, מילה שרה, אריאל, עלמה ו-אביגיל. המוטו; "אילו לחיים הייתה מהדורה שנייה, הייתי מתקן בה את כל השגיאות...".

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן