חדשות כאן ישראל חינוך כאן ילדי ישראל

המשטרה בפתיחת שנת הלימודים, המסר: הישמרו מהידבקות בקורונה

שוטרים ומתנדבים היו הבוקר ליד מוסדות החינוך במטרה להבטיח את שלומם וביטחונם של ילדי ותלמידי ישראל ופעלו לשמירה על הסדר הציבורי ולהכוונת התנועה, כדי לאפשר את פתיחתה של שנת הלימודים באופן בטוח ותקין ◄ מדריך הנחיות והמלצות משטרת ישראל לשמירה על ביטחונם של הילדים ◄ המשטרה מאחלת שנת לימודים תשפ״א – מוצלחת.
1
0
שוטר מחוז תל אביב משגיח בעת כניסת התלמידים ביום הראשון לבית הספר השכונתי שפירא | צילום: דוברות המשטרה | עיבוד צילום: שולי סונגו ©
שוטר משגיח על תלמידים

בהתאם להנחיות משרד הבריאות בצל הקורונה, נפתחה הבוקר היום (יום שלישי, י”ב באלול התש”פ) שנת הלימודים תשפ״א 2020-2021 והתלמידים שבים ללימודיהם, כאשר כידוע, יום פתיחת שנת הלימודים מתאפיין בתנועה ערה של כלי רכב והולכי רגל בסביבות בתי הספר ומוסדות החינוך. משטרת ישראל, ליוותה הבוקר כצפוי את התלמידים בבתי הספר ומוסדות החינוך גם במחוז תל אביב וחילקה “דוחות משטרה חיוביים” לתלמידים.

■ רוצים עוד עדכונים? הצטרפו אל ’כאן ישראלכאן נעים | אתר החדשות המקומיות הוותיק של כל המדינה’ ב’פייסבוק’ או בטוויטר.

מאות שוטרים ומתנדבים שהוּ בסמוך למוסדות החינוך במטרה להבטיח את שלומם וביטחונם של ילדי ותלמידי ישראל והם פועלים לשמירה על הסדר הציבורי ולהכוונת התנועה וכדי לאפשר את פתיחתה של שנת הלימודים באופן בטוח ותקין.

מדבקה של משטרת ישראל לתלמידי בית הספר עם המסר מסכה על הפנים - רק כך מנצחים | צילום: דוברות המשטרה | עיבוד צילום: שולי סונגו ©

מעבר למעטפת הבטיחותית וניהול הזרמת התנועה, ביצעו השוטרים והמפקדים הסברה אישית לתלמידים ושוחחו איתם בסמוך לשערי בתי הספר וגני הילדים, בהיבטי ההתמודדות עם נגיף קורונה | Covid-19 והחשיבות על שמירת על קיום התקנות.

בתוך כך, חילקו השוטרים לתלמידים; עלונים, מדבקות ומערכת שעות וכחלק מעידוד התנהגות בטוחה בימי הקורונה רשמו השוטרים לילדים שעטו מסכה ״דוח משטרה חיובי אישי” כאות להוקרה על התנהגות נכונה ומוגנת בעת הזו. הילדים וההורים, התרגשו ממחווה חשובה זו.

מטעם דוברות המשטרה (מחוז תל אביב) מסרה הגב’ מירית לאתר  ’כאן ישראל | כאן נעים | אתר החדשות המקומיות הוותיק של כל המדינה’ כי השוטרים הפיצו מדבקות עם מסרים נגד נגיף הקורונה, חשובים להישמע להנחיות משרד הבריאות ולהישמר מהידבקות מ’נגיף הקורונה‘.

להלן הנחיות והמלצות משטרת ישראל לשמירה על ביטחונם של הילדים;

שוטר במחוז תל אביב נותן לתלמידה דוח משטרה חיובי | צילום: דוברות המשטרה | עיבוד צילום: שולי סונגו ©
שוטר נותן לתלמידה דוח משטרה חיובי

? יש להישמע להנחיות משרד הבריאות, לעטות מסיכה בזמן שהותם במסגרות החינוך ולעשות כל הנדרש מהם בכדי להישמר מנגיף הקורונה.
? בכל מצב של זיהוי אדם חשוד או של חפץ חשוד, יש להתרחק מיד, לקרוא למבוגר ולהודיע ל’מוקד 100 של המשטרה‘.
? ילדים מתחת לגיל 9, לא יחצו כביש לבד.
? יש להקפיד על חגירת הילדים והתאמת התקני ריסון לגילם.
? הורים המסיעים את ילדיהם, יורידו אותם רק במקומות בטוחים המיועדים לכך.

להלן המלצות מיוחדות בנושא רכיבה על אופנים / אופניים חשמליים / קורקינט וכדומה;

? בהתאם להוראות החוק, הרכיבה על אופניים חשמליים מותרת מעל גיל 16 בלבד.
? חובת חבישת קסדה בעלת תו תקן בכל רכיבה.
? יש להקפיד על כל חוקי התנועה וכללי הזהירות.

משטרת ישראל מברכת את כלל התלמידים בשנת לימודים תשפ”א מוצלחת ופוריה.

1
0



אודות הכותב

משה נעים

עורך אתר כאן ישראל ("כאן נעים") בלי מורא ובלי משוא פנים. עיתונאי מגיל 14. עובד כיום באינטרנט. בן 70, אב לעורך דין אלירן נעים. לר' אביב נעים ול-חלי כהן-נעים, סבא מאושר ל-7 נכדים; רפאל, דוד, אוריאן, מילה שרה, אריאל, עלמה ו-אביגיל. המוטו; "אילו לחיים הייתה מהדורה שנייה, הייתי מתקן בה את כל השגיאות...".

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן