חדרה חדשות בריאות

הלל יפה: פעוטה בלעה צבר מגנטים שנשלפו מקיבתה

דר' אישך-אדי, המרכז הרפואי הלל יפה, ביצעה את הפעולה ל"שליפת המגנטים" מקיבתה של הפעוטה; "מלבד סכנת חנק, הסכנה, במיוחד במקרה הנוכחי הייתה \ שייווצר חור במעי של הפעוטה עם תחלואה קשה ומסוכנת... מדובר במשחק פופולארי לילדים, אך עבור תינוקות ופעוטות הוא עלול להיות הרסני, משום שהללו נוטים להכניס לפה צעצועים ומשחקים, כפי שקרה לפעוטה שבה טיפלנו הפעם טרם גרימת נזק".
0
0

בת שנתיים וחצי מהעיר חדרה, הובהלה ביום שישי האחרון,  על ידי הוריה אל חדר מיון ילדים של ‘המרכז הרפואי הלל יפה’. בפעולה מהירה שבוצעה ב’מכון הגסטרואנטרולוגי’ בתהליך של אנדוסקופיה תחת הרדמה מלאה, נשלפו המגנטים, לפני שנגרם לה נזק משמעותי בקיבתה.

■ רוצים עוד עדכונים? הצטרפו ל’כאן ישראל | כאן נעים | אתר החדשות המקומיות של כל המדינה ב’פייסבוק’ או בטוויטר.

“זו לא הפעם הראשונה שנתקלים אצלנו במשחק הזה של המגנטים” – מסבירה דר’ אורלי אישך-אדיב מנהלת השירות לגסטרואנטרולוגיה ותזונה בילדים של המרכז הרפואי הלל יפה.

דר' אורלי אישך-אדיב מנהלת השירות לגסטרואנטרולוגיה ותזונה בילדים של המרכז הרפואי הלל יפה ברקע המגנטים כפי שנצפו בבטן הפעוטה
דר’ אורלי אישך-אדיב

דר’ אורלי אישך-אדיב מנהלת השירות לגסטרואנטרולוגיה ותזונה בילדים של המרכז הרפואי הלל יפה ברקע המגנטים כפי שנצפו בבטן הפעוטה

דר’ אישך-אדי, ביצעה את הפעולה ל”שליפת המגנטים” מקיבתה של הפעוטה; “מדובר במשחק פופולארי לילדים, אך עבור תינוקות ופעוטות הוא עלול להיות הרסני, משום שהללו נוטים להכניס לפה, צעצועים ומשחקים, כפי שקרה לפעוטה שבה טיפלנו”.

דר’ אישך-אדי, שיבחה את הרופאה ב-חדר מיון ילדים, דר’ מורן אבו מוך, שהייתה ערה לדחיפות הפעולה, הודיעה לה וגייסה באופן מידי גם אחות מן המכון הגסטרואנטרולוגי ו-מרדים.

דוברת המרכז הרפואי הלל יפה-חדרה, הגב’ דפנה נבו, הוסיפה ומסרה לפורטל ‘כאן ישראל | כאן נעים אתר החדשות המקומיות של כל המדינה‘ כי; אין ספק, שמהירות תגובת חברי הצוות הרפואי, היא ש הביאה לכך שהמגנטים, עדיין היו בקיבה של הפעוטה ונשלפו בתוך זמן קצר של כשעה, מזמן הגעתה אל חדר המיון של הפעוטה.

“כל דקה במצב שכזה היא קריטית, כי הנטייה של מגנטים היא להידבק זה לזה דרך דופן המעי במידה שהיו מתקדמים מהקיבה” – הסבירה והוסיפה דר’ אורלי אישך-אדיב; “מלבד סכנת חנק, הסכנה, במיוחד במקרה הנוכחי הייתה \ שייווצר חור במעי של הפעוטה עם תחלואה קשה ומסוכנת היא מסכמת.

כאמור, המגנטים, נשלפו כיחידה אחת והפעוטה, שהושארה להשגחה כיממה, שוחררה אל ביתה, כבר למחרת בבריאות תקינה.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן