חדשות בריאות קורונה | Covid-19

הלל יפה-חדרה: רופא במחלקה למאומתי קורונה חלה בנגיף ואושפז

מי שהגיע בשבוע החולף למחלקת זיהומיות א' ל'מאומתי קורונה' ב'מרכז הרפואי הלל יפה' היה בהחלט מופתע לראות את דר' ג'מיל מוחיסן, רופא בכיר במחלקה, מסתובב בין החולים המאושפזים, ללא כל לבוש מגן, כנדרש. בנוסף לקשיי הנשימה, השיעול הטורדני וההרגשה הכללית הרעה, היה עוד מרכיב שהקשה על דר' מוחיסן, במיוחד בזמן האשפוז והיא העוּבדה, כי אימו, כיראם, שאושפזה לצידו, סבלה מתסמיני מחלת הקורונה, כך שמצבה הוגדר קשה.
0
0
דר' ג'מיל מוחסין, מסייע לטיפול באימו, כיראם בתוך המחלקה ל'מאומתי קורונה' ב'מרכז הרפואי הלל יפה' חדרה | דוברות הלל יפה| עיבוד צילום: שולי סונגו ©
דר’ מוחסין, מסייע לטיפול באימו

דר’ ג’מיל מוחיסן, מי שהוביל ב”גל הראשון של הקורונה” את מחלקה זיהומית א’ – המחלקה ל’מאומתי קורונה’ במרכז הרפואי הלל יפה בעיר חדרה, נמצא מאומת לנגיף קורונה | Covid-19, לאחר שנדבק, ככל הנראה, מאימו. השניים, אושפזו במחלקה וכעבור שלושה ימים, כשחל שיפור במצבו, החל דר’ מוחיסן, לסייע לעמיתיו הרופאים בטיפול בחולים המאושפזים במחלקה. הפעם; ללא צורך בלבוש מגן ומסכה.

■ רוצים עוד עדכונים? הצטרפו אל ’כאן ישראל | כאן נעים | אתר החדשות המקומיות הוותיק של כל המדינה’ ב’פייסבוק’ או ב’טוויטר’.

מי שהגיע בשבוע החולף למחלקת זיהומיות א’ ל’מאומתי קורונה‘ ב’מרכז הרפואי הלל יפה‘ היה בהחלט מופתע לראות את דר’ ג’מיל מוחיסן, רופא בכיר במחלקה, מסתובב בין החולים המאושפזים, ללא כל לבוש מגן, כנדרש.

הסיבה; דר’ מוחיסן, נמצא מאוּמת לחולה קורונה, זאת לאחר שנדבק ב-נגיף Covid-19, ככל הנראה, מאימו הגב’ כיראם. בעקבות ההתדרדרות במצבם, אף אושפזו השניים במחלקה.

כעבור מספר ימים, לאחר שהתאושש וחל שיפור במצבו, הפך דר’ ג’מיל מוחיסן, ממטפל למטוּפל והחל לסייע בטיפול בחולים המאושפזים במחלקת זיהומיות א’ למאומתי קורונה ב’הלל יפה‘.

לצד עמיתיו הממוגנים מכף רגל ועד ראש, עבר בין החדרים, בדק את המטופלים, הפעם – ללא צורך בלבוש מגן. “לראות את הרופא שמטפל בך ישירות, ללא מסכה, פנים אל מול פנים, מקנה תחושת ביטחון.

המטופלים הרגישו שמי שעומד מולם מבין בדיוק מה הם מרגישים וכמה התסמינים של המחלה הזו קשים” – ציין דר’ מוחיסן, יתרון אחד עיקרי ממצבו.

דוברת ‘המרכז הרפואי הלל יפה’ הגב’ דפנה נבו, הוסיפה לאתר כאן ישראל | כאן נעים | אתר החדשות המקומיות הוותיק של כל המדינה’ כי בנוסף לקשיי הנשימה, השיעול הטורדני וההרגשה הכללית הרעה, היה עוד מרכיב שהקשה על דר’ מוחיסן, במיוחד בזמן האשפוז והיא העוּבדה, כי אימו, כיראם, שאושפזה לצידו, סבלה מתסמיני מחלת הקורונה, כך שמצבה הוגדר קשה.

“חלק מההחלטה שלי להתאשפז, היה גם מצבי הפיזי שהורע, אבל גם כדי שאוכל להיות לצד אימי. לתת לה הרגשה בטוחה שאני נמצא לצידה ומטפל בה לאורך כל הדרך. היה לי קשה לראות אותה סובלת, אך אני שמח שמצבה השתפר וכעת היא מרגישה טוב יותר”.

כעבור מספר ימים, השתפר גם מצבו של דר’ מוחיסן, כמו גם מצבה של אימו והשניים, שוחררו ל‘בידוד ביתי’ וימשיכו את הטיפול במסגרת הקהילה.

0
0



אודות הכותב

משה נעים

עורך אתר כאן ישראל ("כאן נעים") בלי מורא ובלי משוא פנים. עיתונאי מגיל 14. עובד כיום באינטרנט. בן 70, אב לעורך דין אלירן נעים. לר' אביב נעים ול-חלי כהן-נעים, סבא מאושר ל-7 נכדים; רפאל, דוד, אוריאן, מילה שרה, אריאל, עלמה ו-אביגיל. המוטו; "אילו לחיים הייתה מהדורה שנייה, הייתי מתקן בה את כל השגיאות...".

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן