חדשות בריאות קהילה

הלל יפה: גיבורי העל חילקו משלוח מנות למטופלים מבעד לחלונות

היוזמה המשעשעת והברוכה, הייתה כולה ב-התנדבות והיא זכתה להתלהבות רבה מצד  המאושפזים והן מאנשי הצוות של "המרכז הרפואי הלל יפה".ההתרגשות וההתלהבות ניכרה היטב גם בקרב מהמבקרים בבית החולים, כמו למשל, הוריה של יובל מסטלמן, בת ה-4 ממושב תלמי אלעזר, שקיבלה משלוח מנות ישירות מ"ספיידרמן", התרגשה מהמחווה הנהדרת מאוד וכך גם דר' עדי קליין, מנהלת מחלקת הילדים של המרכז הרפואי הלל יפה-חדרה.
0
0
עובדי חברת הניקיון "גבהים" של חלונות מרכז הרפואי על שם הלל יפה, הופיעו בחלונות חדרי המאושפזים מחופשים ל"גיבורי העל המצויירים" והעניקו למאושפזים משלוח מנות לפורים
עובדי חב’ “גבהים” במרכז הרפואי הלל יפה

ב’מרכז הרפואי על שם הלל יפה’ בעיר חדרה, הופתעו הבוקר הזה (שושן פורים, ט”ו באדר ב’ התשע”ט) מטופלי מחלקת הילדים, המחלקות הפנימיות, האורתופדיות והכירורגיות של בית החולים כשעובדי חברת הניקיון “גבהים” של חלונות מבנה בית החולים – הציצו כשהם מחופשים ל”גיבורי העל המצויירים” אל תוך חדרם והעניקו לאושפזים משלוח מנות לחג הפורים.

■ רוצים עוד עדכונים? הצטרפו לכאן ישראל | כאן נעים | אתר החדשות המקומיות של כל המדינה בפייסבוק’ או בטוויטר.

הבוקר היה פורימי שכולו נתינה, זאת כשאנשי חברת ‘גבהים’ – איטום ושיקום מבנים, המוכרת על ידי משרד העבודה לביצוע עבודות בגבהים והפועלים על פי תקנת הבטיחות של מכון התקנים, אשר כידוע, בימים כתיקונם, עובדיה עוסקים בניקוי חלונות בגובה רב.

יובל מסטלמן, בת ה- 4 מתלמי אלעזר, שקיבלה משלוח מנות לפורים ישירות מ"ספיידרמן" עובד חב' גבהים לניקוי חלונות ב-בית חולים הלל יפה חדרה
יובל מסטלמן, מתלמי אלעזר

יובל מסטלמן, בת ה- 4 מתלמי אלעזר, שקיבלה משלוח מנות לפורים ישירות מ”ספיידרמן” עובד חב’ גבהים לניקוי חלונות ב-בית חולים הלל יפה חדרה

עובדי חברת ‘גבהיםהפתיעו,הבוקר, כאמור, את המטופלים, כאשר עובדיה התחפשו לגיבורי על מצויירים, וחילקו משלוחי מנות בעת גלישה, מבעד לחלונות, במקום לנקות אותם.

סנונית ראשונה המבשרת בוא ‘יום המעשים הטובים’ שיחול באפריל, אליו נרתמו חברי עמותת הידידים של הלל יפה

דוברת המרכז הרפואי הלל יפה, הגב דפנה נבו, מוסיפה לפורטל ‘כאן ישראל | כאן נעים אתר החדשות המקומיות של כל המדינה‘ כי היוזמה המשעשעת והברוכה, הייתה כולה ב-התנדבות והיא זכתה להתלהבות רבה מצד  המאושפזים והן מאנשי הצוות של “המרכז הרפואי הלל יפה.

ההתרגשות וההתלהבות ניכרה היטב גם בקרב מהמבקרים בבית החולים, כמו למשל, הוריה של יובל מסטלמן, בת ה-4 ממושב תלמי אלעזר, שקיבלה משלוח מנות ישירות מ”ספיידרמן“, התרגשה מהמחווה הנהדרת מאוד וכך גם דר’ עדי קליין, מנהלת מחלקת הילדים של המרכז הרפואי הלל יפה.

יצוין, כי מדובר בפעילות שהיא בגדר סנונית ראשונה המבשרת את בוא יום המעשים הטובים שיחול בתחילת אפריל, אליו נרתמו חברי ‘עמותת הידידים של הלל יפה‘, אשר במהלך היום עצמו, מתכננים פעילות נרחבת לטובת המטופלים והסגל הרפואי של המרכז הרפואי הלל יפה, חדרה.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן