חדשות בריאות יקנעם עילית

“הלל יפה”: אוזנו של תושב יוקנעם נתלשה והוחזרה בניתוח

נס חנוכה ב"הלל יפה": מנהל היחידה לכירורגיה פלסטית במרכז הרפואי הלל יפה-חדרה, דוקטור יורם וולף, שניתח את מ' שאוזנו השמאלית נתלשה ממקומה במסגרת תאונת עבודה שהתרחשה במפעל בו עובד כחרט; "הצלחנו להציל את האוזן ולחברה חזרה. טופל על ידי תרופות ושימוש בעלוקות במטרה למנוע קרישת דם. העובדה שהצלחנו לשמור על האוזן ולהחזירה למקומה היא בגדר נס...".
0
0
דר' יורם וולף, מנהל היחידה לכירורגיה פלסטית ב"הלל יפה", מבצע ניתוח מורכב בתושב יוקנעם בן 67 שאוזנו שנתלשה הוחזרה למקומה | עיבוד צילום: שולי סונגו
דר’ יורם וולף ב”הלל יפה” בעת הניתוח

לא אחת אנו שומעים על תאונות עבודה שקורות סביבנו. חלקם מסתיימים בפציעה קלה וחלקם לצערנו בפגיעות קשות עם השלכות ארוכות טווח. ב’מרכז הרפואי הלל יפה’ בית החולים הממשלתי הנמצא במבואותיה המערביים של העיר חדרה, מגדירים את המקרה הבא כנס. עוד נס. הפעם של חנוכה, כאשר השיב את אוזנו של תושב יוקנעם שנתלשה והוחזרה אל מקומה בניתוח מורכב מאד.

■ רוצים עוד עדכונים? הצטרפו ל’כאן ישראל | כאן נעים | אתר החדשות המקומיות של כל המדינה ב’פייסבוק’ או בטוויטר.

כן מתברר שאת שומעים טוב מעתה גם האזרח מ’ בן 67, תושב יקנעם עילית, שהגיע אל “הלל יפה” שם עבר ניתוח חירום, בו הצליחו להציל את אוזנו השמאלית שנתלשה ממקומה ולחברה חזרה למקומה, לאחר שאיבד אותה במסגרת תאונת עבודה.

מנהל היחידה לכירורגיה פלסטית במרכז הרפואי הלל יפה-חדרה, דוקטור יורם וולף, שניתח את מ’; “הצלחנו להציל את האוזן ולחברה חזרה. מדובר בנס של ממש”.

האזרח מ’, תושב יוקנעם, הגיע אל חדר המיון של המרכז הרפואי הלל יפה בעיר חדרה, לאחר שאוזנו השמאלית נתלשה ממקומה במסגרת תאונת עבודה שהתרחשה במפעל בו עובד כ-חרט.

אוזנו של תושב יוקנעם בן ה- 67 שנתלשה בתאונת עבודה והוחזרה למקומה בבית החולים הלל יפה | צילום דוברות הלל יפה | עיבוד צילום: שולי סונגו
אוזנו של תושב יוקנעם שנתלשה

דוברת המרכז הרפואי הלל יפה-חדרה, הגב’ דפנה נבו, הוסיפה ומסרה לפורטל כאן ישראל | כאן נעים אתר החדשות המקומיות של כל המדינה, כי; בנוסף אבחנו הרופאים, כי מ’ סובל משברים בידו השמאלית, בצלעות ומאוטם בגזע המוח.האזרח מ’ הובהל במהירות אל חדר הניתוח, שם הצליחו להציל את אוזנו ולחברה חזרה.

דר’ יורם וולף, מנהל היחידה לכירורגיה פלסטית, אשר ניתח את מ’, ציין; “האזרח מ’ הגיע אלינו כאשר אוזנו השמאלית נתלשה כמעט לחלוטין, ממקומה. נותר חיבור של כ-5-6 מילימטרים בודדים!

במהלך הניתוח המורכב, הצלחנו לחבר את האוזן בצורה כמעט מושלמת.

לאחר מכן, טופל באמצעות תרופות וגם שימוש בעלוקות במטרה למנוע קרישת דם. העובדה, שהצלחנו לשמור על האוזן ולהחזירה למקומה היא בגדר נס“. סיכם דר’ וולף.

מ’ מיוקנעם, מאושפז עדיין במחלקה הכירורגית להמשך טיפול ומעקב וצפוי בקרוב לעבור תהליך שיקום ארוך.

0
0



אודות הכותב

משה נעים

עורך אתר כאן ישראל ("כאן נעים") בלי מורא ובלי משוא פנים. עיתונאי מגיל 14. עובד כיום באינטרנט. בן 70, אב לעורך דין אלירן נעים. לר' אביב נעים ול-חלי כהן-נעים, סבא מאושר ל-7 נכדים; רפאל, דוד, אוריאן, מילה שרה, אריאל, עלמה ו-אביגיל. המוטו; "אילו לחיים הייתה מהדורה שנייה, הייתי מתקן בה את כל השגיאות...".

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן