אסטרולוגיה בלי עין הרע הורוסקופ | צילה שיר-אל

הורוסקופ לשבוע שבין ה-01 עד ה-7 באוגוסט 2019

מה כתוב לכם בכוכבים השבוע; האסטרולוגית המפורסמת צילה שיר-אל, מביאה לכם גולשי אתר כאן ישראל | https://kanisrael.co.il, את התחזית השבועית הכללית לכל בני המזלות לשבוע שבין התאריכים; ה-25 עד ה-31 ביולי 2019 ★ ילידי השבוע; אתם נמצאים בתקופה מאוד אינטנסיבית בגלל ריבוי כוכבים במזל שלכם. זוהי תקופה שבה יש התרחשויות רבות בחייכם ואתם נמצאים בתנועה מתמדת
0
0
הורוסקופ לשבוע שבין ה-01 עד ה-7 באוגוסט 2019
הורוסקופ לשבוע שבין ה-01 עד ה-7 באוגוסט 2019

על פי חכמת הקבלה, ציר התיקון של האדם הוא הזמן שהאדם נע בתוכו  בתנועה מעגלית. האדם נע בתוך הזמן, והזמן היחיד שקיים הוא עכשיו – ההווה.. אנו אמנם באמצע הקיץ אבל פעמי הסתיו כבר מתדפקים על דלתותינו. סמל החודש, אריה כראשי תיבות מסמל את הצפוי לבוא: אלול, ראש השנה, יום הכיפורים, הושענה רבא – ללמדנו שחודש אב הוא זמן חשוב להתכונן לימי התשובה ולתחילתו של מעגל תיקון חדש. תחילתו של חודש אב קשה לעם ישראל ותשעת הימים הראשונים עדין שייכים לתקופת בין המייצרים.  על פי ההלכה חלים בתשעת הימים דיני אבלות כבדים יותר משאר ימי בין המיצרים עד לצום תשעה באב חז”ל אמרו, “משנכנס אב ממעטין בשמחה.

■ רוצים עוד עדכונים? הצטרפו ל’כאן ישראל | כאן נעים | אתר החדשות המקומיות של כל המדינה ב’פייסבוק’ או בטוויטר.

עולה שחודש אב הוא חודש של מהפך רוחני גדול ולא לחינם נקרא החודש: “מנחם אב“, כלומר, האב שהוא הקב”ה מנחם את בניו ומראה להם את הישועה הקרובה ואת הדרך אליה. החודש מתחיל בחסרון ובאבלות הכי גדולה, ומסתיים בשמחה הגדולה של התפשטות החסד והאהבה מט”ו באב ואילך.

סגולה מהזוהר לפתיחת מזל אריה היא קריאת קרבנות הנשיאים “ביום החמישי” (במדבר פרק ז פסוקים לו-מא:) 

לו בַּיּוֹם, הַחֲמִישִׁי, נָשִׂיא, לִבְנֵי שִׁמְעוֹן–שְׁלֻמִיאֵל, בֶּן-צוּרִישַׁדָּי.  לז קָרְבָּנוֹ קַעֲרַת-כֶּסֶף אַחַת, שְׁלֹשִׁים וּמֵאָה מִשְׁקָלָהּ, מִזְרָק אֶחָד כֶּסֶף, שִׁבְעִים שֶׁקֶל בְּשֶׁקֶל הַקֹּדֶשׁ; שְׁנֵיהֶם מְלֵאִים, סֹלֶת בְּלוּלָה בַשֶּׁמֶן–לְמִנְחָה.  לח כַּף אַחַת עֲשָׂרָה זָהָב, מְלֵאָה קְטֹרֶת.  לט פַּר אֶחָד בֶּן-בָּקָר, אַיִל אֶחָד כֶּבֶשׂ-אֶחָד בֶּן-שְׁנָתוֹ–לְעֹלָה.  מ שְׂעִיר-עִזִּים אֶחָד, לְחַטָּאת.  מא וּלְזֶבַח הַשְּׁלָמִים, בָּקָר שְׁנַיִם, אֵילִם חֲמִשָּׁה עַתֻּדִים חֲמִשָּׁה, כְּבָשִׂים בְּנֵי-שָׁנָה חֲמִשָּׁה:  זֶה קָרְבַּן שְׁלֻמִיאֵל, בֶּן-צוּרִישַׁדָּי. ).

תחזית האסטרולוגית השבועית מוגשת לקוראי אתר ‘כאן ישראל | כאן נעים על ידי האסטרולוגית המפורסמת צילה שיר-אל המביאה לכם את התחזית הכללית לכל בני כל המזלות לשבוע החל בין ה-25 עד ה-31 ביולי 2019.

מזל אריה – מזל החודש

 מזל אריה והתאמתו ליתר בני המזלות

טיפ לילידי השבוע: ילידי השבוע נמצאים בתקופה מאוד אינטנסיבית בגלל ריבוי כוכבים במזל שלכם. זוהי תקופה שבה יש התרחשויות רבות בחייכם ואתם נמצאים בתנועה מתמדת.

מזל טלה (Aries) מ – 20 במרץ עד 19 באפריל

מזל טלה
מזל טלה

הכוכב מרקורי שמביא איתו נושאי תקשורת בלתי פתורים נמצא בבית המשפחה שלכם ובנסיגה,

כך שאתם נמצאים בתקופה שהיא מאוד עמוסה באירועים משפחתיים שייתכן וגורמת לכם לראות את הדברים היומיומיים בצורה אחרת.

הצורך שלכם בחופש אישי מנווט אתכם לסגנון התנהגות חדש, שלעתים מקומם כלפיכם את הקרובים לכם ביותר.

מזל שור (Taurus) מ – 20 באפריל עד 20 במאי

מזל שור
מזל שור

חשוב מאוד שבפרק זמן זה של חייכם לא תתנו לכל כך הרבה אנשים בסביבה הקרובה שלכם ובעיקר במעגל הראשון של חייכם לנהל אתכם ותרשו לעצמכם לפעול כמו שאתם באמת מבינים בהתאם למה שצריך לעשות על פי הנתונים בשטח.

ייתכן ויופעל עליכם לחץ לפעול בדרכים שסותרות את תפיסת עולמכם האישית ולכן מומלץ לכם לפעול מתוך חופש הבחירה ולא מתוך לחץ סביבת.

★ מזל תאומים (Gemini)  מ 21 במאי עד 21 ביוני

מזל תאומים
מזל תאומים

הסביבה הקרובה דורשת מכם מגוון סגנונות התנהגות שלא בטוח שמוצאות חן בעיניכם כיוון שהן נוגדות את תפיסת עולמכם האישית שפיתחתם לאחרונה.

נראה שיש לכם הזדמנות לשפר את מצבכם הכלכלי לאחר סיום נסיגת הכוכב שלכם מרקורי שנמצא כרגע בבית הכספים שלכם.

במידה וגם לאחר סיום הנסיגה עדיין תחשבו שהשינויים כדאיים לכם – יהיה זה הזמן הנכון.

מזל סרטן (Cancer) מ – 22 ביוני עד 21 ביולי

מזל סרטן
מזל סרטן

הכוכב מארס שמביא עשייה, נמצא בבית הכספים שלכם וגורם לכם לפעול בצורה חדשה בגלל אירועים בחייכם שגורמים לכם לשנות את תכניותיכם.

מבחינה כלכלית אתם עומדים בפני תכניות חדשות שאתם יכולים להתמודד איתן,  אך ייתכן ותיכנעו לתכתיבים חדשים בגלל אילוצים שיגרמו לכם להתפשר על דברים שבתקופות אחרות לא הייתם מסכימים לכך.

מזל אריה
מזל אריה

מזל אריה   (Leo) מ – 22 ביולי עד 22 באוגוסט

אתם עוברים ימים מאוד עמוסים בגלל העובדה שכוכבים משמעותיים כמו עשייה ומערכות יחסים נמצאים במזל שלכם ולמרות שאתם פועלים בתחושה של התחלות חדשות,

אתם מונעים עכשיו דרך כוכב התקשורת שנמצא אצלכם בבית תת ההכרה וגורם לחששות שלכם לצוף החוצה מעל פני השטח.

יש לכם יכולת להצליח בכל מטרותיכם במידה ותקשיבו לאינטואיציה שלכם.

מזל בתולה
מזל בתולה

מזל בתולה (Virgo) מ – 23 באוגוסט עד 22 בספטמבר

אתם מרגישים במהלך החודש האחרון, צורך פנימי להתכנס בתוך עצמכם ולא לשתף אף אחד בתחושות העמוקות ביותר שלכם כיוון שאתם מרגישים שאתם זקוקים לפרטיות שבדרך כלל אתם מוכנים לוותר עליה למען מטרות אחרות שלעתים קרובות הן טובת הכלל ופחות הטובה האישית שלכם.

הפעם הרשו לעצמכם את מנת הרגש הפנימית שאתם זקוקים לה  

מזל מאזנים
מזל מאזנים

מזל מאזניים (Libra) מ – 23 בספטמבר עד 22 באוקטובר

מבחינה מקצועית וחברתית אתם נמצאים עכשיו באחת התקופות היותר טובות של חייכם.

יש לכם יכולת לבנות לעצמכם תדמית חברתית מצוינת דרך התכונות האישיות שלכם ודרך העובדה שאתם בונים את עצמכם באופן איטי אך מאוד שיטתי.

מבחינה מקצועית אתם נמצאים בדילמה, כיוון שהצורך שלכם לבלוט גובה מחיר ומראה גם צדדים שאינם יפים באישיותכם.

מזל עקרב
מזל עקרב

מזל עקרב (Scorpio) מ – 23 באוקטובר עד 21 בנובמבר

אתם נמצאים בתקופה מאתגרת מבחינה מקצועית כיוון שנראה שסוף סוף אנשים שקרובים אליכם במישור המקצועי, מעריכים את יכולותיכם ובמיוחד את התכונות המקצועיות שיוצאות עכשיו החוצה במלוא תפארתם.

נראה שאתם נמצאים במקום שבו יש לכם יכולת להחצין ולשווק את היכולות שלכם, על מנת שגם אלה הרחוקים מכם, ידעו מה מעשיכם ומה כישוריכם.

מזל קשת
מזל קשת

מזל קשת (Sagittarius) מ – 22  בנובמבר עד 21 בדצמבר

אתם נמצאים בתקופה מאוד לא מפרגנת עבורכם כיוון שאתם מרגישים חסרי אנרגיה לחלוטין ואפילו לא מצליחים להסביר לעצמכם ממה דברים אלה נובעים.

זוהי תחילתה של תקופה חדשה שנותנת לכם ללמוד יותר על עצמכם, להבין דברים ולסגור מעגלים. ספיחי העבר עדיין מקננים בכם ולכן בכלל יש עיכובים במימוש  תכניותיכם העתידיות. 

בחודש ספטמבר יצא הכוכב שלכם מנסיגתו ואתם תתחילו בדרך חדשה.

מזל גדי
מזל גדי

מזל גדי (Capricorn) מ – 22 בדצמבר עד 19 בינואר

מבחינה חברתית אתם עוברים עכשיו תקופה חדשה שבה יש לכם יכולת לשתף פעולה עם האנשים הקרובים לכם אישית ומקצועית ולהראות להם את התכונות היותר טובות שלכם.

נראה שעם כל חשבונות הנפש שאתם עושים עם עצמכם זה בהחלט הזמן להסיק את המסקנות המתבקשות ביחס לחייכם ולבחון את הקרובים לכם האם הם עדיין יהיו בשבילכם בכל מצב.

מזל דלי
מזל דלי

מזל דלי  (Aquarius) מ – 20 בינואר עד 18 בפברואר

אתם נמצאים בדיוק במחצית השנה שלאחר יום ההולדת שלכם.

לכן זוהי תקופה מצוינת לעשות את חשבונות הנפש הנדרשים עבורכם על מנת לעשות סוג של ניקיון.

מבחינה אישית ומקצועית על מנת להוציא מחייכם את אלה שלא מתאימים לכם יותר ולהכניס לחייכם רק את האנשים שמתאים לכם להמשיך לראות אותם בחייכם ולשתף אתם פעולה.

מזל דגים
מזל דגים

מזל דגים (Pisces) מ – 19 בפברואר עד 20 מרץ

העבודה עדיין גובה מכם את מרב תשומת הלב ואתם משקיעים הרבה שעות של אנרגיה על מנת שהדברים שאתם מאמינים בהם ייראו וייעשו בצורה הטובה והמושלמת ביותר כפי שאתם מבינים שצריכים להיות.

נסו לגייס גם את הקרובים אליכם ביותר שיעזרו לכם כדי שמרבית העבודה לא תיפול רק עליכם. למדו לשתף אנשים נוספים בחייכם.

מומלץ לקרוא ביחד עם מזל האופק.

התחזית הינה כללית לילידי כל המזלות. לתחזית אישית מומלץ לעשות מפה אסטרולוגית.

מומלץ לקרוא ביחד עם מזל האופק.

התחזית הנה כללית לילידי כל המזלות. לתחזית אישית מומלץ לעשות מפה אסטרולוגית.

0
0



אודות הכותב

צילה שיר-אל

הכותבת צילה שיר-אל, משמשת יועצת זוגית ומשפחתית מוסמכת בתחומי: אסטרולוגיה, נומרולוגיה, טארוט לפניות אישיות לגברת שיר-אל כתבו אל - zila@012.net.il.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן