חקלאות ישראל מינויים במגזר הציבורי

דר’ מישל בלאיש יהיה מנהל השירותים הווטרינריים

במסגרת תפקידו כמנהל שירותים הווטרינריים, יהיה דר' בלאיש אחראי על שמירה על בריאות הציבור ומניעת מחלות בבעלי חיים, פיקוח על יבוא ויצוא של בעלי חיים ותוצרתם, רישוי ובדיקת תרופות ותרכיבים לבעלי חיים, רישוי רופאים וטרינרים ומומחים, ריכוז ופיקוח על אספקטים וטרינריים ברשויות מקומיות, משחטות, מניעת צער בעלי חיים ועוד.
0
0
דר' מישל בלאיש מנהל השירותים הווטרינריים ובריאות המקנה | רקע: סמל השירותים הווטרינריים
דר’ מישל בלאיש מנהל השירותים הווטרינריים ובריאות המקנה | רקע: סמל השירותים הווטרינריים | צילום: גדעון שרון, לע”מ

דר’ מישל בלאיש הוא מנהל השירותים הווטרינריים ובריאות המקנה של משרד החקלאות ופיתוח הכפר – כך קבעה היום (שני, ‏כ’ שבט תשע”ח) ועדת האיתור של המשרד. שר החקלאות, חבר כנסת אורי אריאל, אישר את המינוי.

■ רוצים עוד עדכונים? הצטרפו ל’כאן ישראל | כאן נעים | אתר החדשות המקומיות של כל המדינה ב’פייסבוק’ או בטוויטר.

דר’ מישל בלאיש, הוא בן 55, רופא וטרינר בוגר בית הספר לרפואה וטרינרית של האוניברסיטה העברית. דר’ בלאיש, בעל שני תארי מומחה ברפואה וטרינריתפיזיולוגיה וטוקסיקולוגיה ובעל תואר שני באפידמיולוגיה מטעם אוניברסיטת תל אביב.

דוקטור בלאיש שימש ב- 4 וחצי השנים האחרונות בתפקיד מנהל המכון הווטרינרי במשרד החקלאות. קודם לכן, שימש דר’ בלאיש כרופא וטרינר אפידמיולוג בשירותים הווטרינריים ואף ביצע שורה של תפקידי מפתח שונים בארגון, ביניהם שימש ממלא מקום מנהל השירותים הווטרינרים במשרד החקלאות.

█ דר’ בלאיש, יחליף את דר’ גראזי, ששימש בשמונת החודשים האחרונים כממלא מקום מנהל השירותים הווטרינרים

דוברת משרד החקלאות ופיתוח הכפר הגב’ דפנה יוריסטה, מסרה  לפורטל ’כאן ישראל | כאן נעים | אתר החדשות המקומיות של כל המדינה’ כי במסגרת תפקידו כמנהל שירותים הווטרינריים, יהיה דר’ בלאיש אחראי על שמירה על בריאות הציבור ומניעת מחלות בבעלי חיים, פיקוח על יבוא ויצוא של בעלי חיים ותוצרתם, רישוי ובדיקת תרופות ותרכיבים לבעלי חיים, רישוי רופאים וטרינרים ומומחים, ריכוז ופיקוח על אספקטים וטרינריים ברשויות מקומיות, משחטות, מניעת צער בעלי חיים ועוד.

דר’ מישל בלאיש, יחליף את דר’ שלמה גראזי, ששימש בשמונת החודשים האחרונים כממלא מקום מנהל השירותים הווטרינרים, עד לבחירת המנהל החדש וזאת במקביל לתפקידו כרופא וטרינר ראשי ליבוא ולייצוא בשירותים הווטרינריים.

דוקטור גראזי, החליף את מנהל השירותים הווטרינריים היוצא, דוקטור נדב גלאון, שסיים כהונה בת 6 שנים, הזמן המקסימאלי לכהונה בתפקיד זה, בהתאם להחלטת ממשלת ישראל. עתה, ימשיך לכהן דר’ גראזי בתפקידו כרופא וטרינר ראשי ליבוא ולייצוא בשירותים הווטרינריים.

0
0



אודות הכותב

משה נעים

עורך אתר כאן ישראל ("כאן נעים") בלי מורא ובלי משוא פנים. עיתונאי מגיל 14. עובד כיום באינטרנט. בן 70, אב לעורך דין אלירן נעים. לר' אביב נעים ול-חלי כהן-נעים, סבא מאושר ל-7 נכדים; רפאל, דוד, אוריאן, מילה שרה, אריאל, עלמה ו-אביגיל. המוטו; "אילו לחיים הייתה מהדורה שנייה, הייתי מתקן בה את כל השגיאות...".

1 Comment

  • אשמח להפגש עם ד”ר מישל בלאיש במטרה לקדם את נושא ההכשרות של המפקחים הווטרינרים ברשויות המקומיות.
    שמואל שי אלבו
    יו”ר ועד הפעולה הארצי של המפקחים ברשויות המקומיות.

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן