חדשות ספרים | סופרים | משוררים רדיו | טלוויזיה

דני נישליס: הספקתי בחיים, הדבר שרציתי יותר מכל, כנראה שברח לי

בראיון גנוז שביקש לקיים עם המוציא לאור נתנאל סמריק סיפר דני נישליס זכרו לברכה, מנכל רדיו חיפה, שהלך לעולמו בשישי האחרון; הדבר שרציתי יותר מכול, לשחק עם הנכדים, את זה לא אספיק, דווקא זה כנראה בורח לי". בראיון מספר דני על המגבלות וחוסר הוודאות שבמחלה. את הריאיון ביקש ניסליש מסמריק להשאיר גנוז ולפרסם אותו אחריי לכתו.
0
0

“כשנה לפני מותו, פנה אלי דני, אותו אני מכיר שנים רבות”, כך מספר המוציא לאור הסופר, עיתונאי, מוציא לאור, מגיש טלוויזיה, במאי ויוצר דוקומנטרי נתנאל סֶמְרִיק; “הוא ביקש סיוע בהוצאה לאור של ספר ילדים שכתב עבור נכדיו. בשנה החולפת התפתחה בינינו תקשורת קרובה שבמהלכה ביקש ממני דני להתראיין לאולפני קונטנטו נאו, ראיון שאותו ישאיר לנכדיו שלא יכירו אותו, כמזכרת”.

■ רוצים עוד עדכונים? הצטרפו אל ’כאן ישראל | כאן נעים | אתר החדשות המקומיות הוותיק של כל המדינה’ ב’פייסבוק’ או ב’טוויטר’.

דני נישליס שהלך לעולמו מסרטן בראיון אחרון עם המוציא לאור הסופר, עיתונאי, מוציא לאור, נתנאל סֶמְרִיק | עיבוד ממחושב: שולי סונגו©
דני נישליס | נתנאל סֶמְרִיק

בראיון הנדיר שמובא כאן לראשונה, מספר נישליס שחלומו הגדול בחיים; “הכמעט אובססיבי“, לדבריו, היא שתהיה לו ההזדמנות לשחק עם נכדיו. להכיר אותם ולאהוב אותם; “אני משאיר אחריי תעשיית רדיו אזורי, אבל הנשמה שלי הם הנכדים.

החלום להיות עם הנכדים שלי, הוא הסיפור שלא יקרה חוץ מבראש שלי.

אני רוצה שתהיה לי רק הזדמנות לאהוב את הנכדים שלי ושתהיה לי הזדמנות להראות להם את זה”.

עוד סיפר איש הרדיו ניסליש, בראיון למוציא לאור נתנאל סֶמְרִיק, מהוצאה לאור ‘קונטנטו נאו’; “הספקתי המון בחיים, באמת שאין לי טענות, בשתי ידי ובלי כפית זהב, אבל רק את הדבר שרציתי יותר מכול, לשחק עם הנכדים, את זה לא אספיק, דווקא זה, כנראה, בורח לי…”.

ספר הילדים שכתב איש הרדיו דני נישליס 'הנכדים של פפה' | עיבוד ממחושב: שולי סונגו©
‘הנכדים של פפה’ | דני נישליס

בראיון מוסיף ומספר דני ניסליש, על המגבלות וחוסר הוודאות שבמחלה (סרטן). את הריאיון ביקש ניסליש מסמריק להשאיר גנוּז ולפרסם אותו אחרי לכתו…

דני נישליס, (29 בינואר 1956 – 1 בנובמבר 2019) מנכל רדיו חיפה, חבר מועצת העיר חיפה לשעבר, הלך ביום שישי האחרון, לעולמו בגיל 63 בתום מאבק ארוך ב’מחלת סרטן’.

נישליס, נחשב מהאבות המייסדים של הרדיו האזורי בישראל והקריירה שלו עברה באבני הדרך של תחנות רדיו אזוריות רבות.

דני נישליס הותיר אחריו אישה, שלושה ילדים וארבעה נכדים.

לצפייה בראיון הגנוּז, קורע לב באדיבות נתנאל סמריק – ראה למעלה.

0
0



אודות הכותב

משה נעים

עורך אתר כאן ישראל ("כאן נעים") בלי מורא ובלי משוא פנים. עיתונאי מגיל 14. עובד כיום באינטרנט. בן 70, אב לעורך דין אלירן נעים. לר' אביב נעים ול-חלי כהן-נעים, סבא מאושר ל-7 נכדים; רפאל, דוד, אוריאן, מילה שרה, אריאל, עלמה ו-אביגיל. המוטו; "אילו לחיים הייתה מהדורה שנייה, הייתי מתקן בה את כל השגיאות...".

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן