
מותג ההלבשה התחתונה Passionata מחברת שנטל (Chantelle) הצרפתית, הנחשב לאחד המותגים המוכרים ביותר בעולם, נרכש על ידי חברת דלתא גליל, הנמצאת בשליטתו של מר אייזק דבח.
■ רוצים עוד עדכונים? הצטרפו אל ’כאן ישראל | כאן נעים | אתר החדשות המקומיות הוותיק של כל המדינה’ ב’פייסבוק’ או ב’טוויטר’.
העסקה, צפויה להיסגר בראשית ינואר 2024, כאשר חברת שנטל תמשיך לנהל את המותג עד יולי 2024 (“מועד העברת הפעילות”) ותשלם תמלוגים ל”דלתא” בגין מכירות המותג, כאמור, החל מינואר 2024 ועד למועד העברת הפעילות.
מנכ”ל דלתא גליל תעשיות, מר אייזק דבאח, לא הסתיר את שביעות רצונו מן המהלך ואמר; “רכישת המותג היא בעלת ערך לפורטפוליו המותגים הגלובלי שלנו, מכיוון ש-Passionata כה מוכרת ומוערכת בקרב נשים מבני דור המילניום”
“יש לנו היסטוריה וניסיון בצמיחת מותגים, תוך שיפור חוויות קניה בחנויות, במסחר אלקטרוני, והגעה לקהלי יעד רחבים באמצעות פרסום יעיל.
אנו שמחים על ההזדמנות לחזק את מעמדנו בקרב נשים תוך הרחבת הפעילות והאצת הצמיחה של Passionata ב-18 מדינות שונות”. סיכם מנכ”ל דלתא גליל תעשיות מר דבאח.
ממשרד ‘unik‘ שירותי ייעוץ תקשורת וניהול מערך דוברות בעולם המדיה נמסר באמצעות איתי גור ל’כאן ישראל | כאן נעים | אתר החדשות המקומיות הוותיק של כל המדינה’ כי נחשב המותג Passionata, לאחד המותגים המוכרים ביותר בעולם:
במהלך השנים, מאז השקתו בשנת 1988, הפך Passionata, מהמוכרים ביותר בעולם, לשם נרדף של מותג איכותי בעל תעוזה בעולם ‘הלבשה התחתונה’.
Passionata, מזוהה עם שילוב של “הלבשה תחתונה מתוחכמת” במהלך השנים אימץ המותג דימוי שובב, הפונה לקהל לקוחות צעיר יחסית, תוך חיזוק הנוכחות המקוונות שלו והרחבת הנוכחות בכל הערוצים הסיטונאיים באירופה, אסיה ואמריקה.
נכון להיום Passionata, הידוע בכך שהוא מציע התאמות לצרכי הלקוחות המגוונים באזורים שונים ברחבי העולם, נוכחות משמעותית ב-18 מדינות ברחבי העולם כולל; ספרד, איטליה, צרפת, בריטניה, טייוואן.
אנטוניו איאנדולו, נשיא Delta Textile France, יוביל את המותג באמצעות צוות בינלאומי שבסיסו בצרפת ואשר ייהנה מהתמיכה המקצועית של… ‘דלתא גליל’.