חדשות צרכנות

דלתא גליל ערוכה לחגי הקניות – בפתרון מתקדם לניהול מחסנים

הפתרון המתקדם של חברת Infor לניהול מחסנים, עבור דלתא גליל, נועד לעמוד בעליה מסיבית ב'הזמנות הצרכנים און-ליין' בעונת "חגי הקניות" של נובמבר/דצמבר ◄סמנכל התפעול של Intentia, דדי מלאך; "הפרויקט הנוכחי מאפשר אופטימיזציה של אספקת המוצרים לצרכנים 'און ליין' ומבטיח לדלתא, כי תוכל לעמוד ביעדים הגבוהים ביותר בעונות השיא".
0
0
דדי מלאך, סמנכל התפעול של Intentia, ברקע: עובדים בעמדת מחשב בתוך מחסן לצרכני מוצרים 'און ליין' | עיבוד ממחושב: שולי סונגו©
דדי מלאך

חברת דלתא גליל, יצרנית ומשווקת הטקסטיל המובילה בישראל, הודיעה היום (שלישי, כ”ח בחשון התש”פ) כי היא ערוכה לרגל חגי הקניות של נובמבר/דצמבר “בלאק-פריידיי” ו”סייבר-מאנדיי”.

■ רוצים עוד עדכונים? הצטרפו אל ’כאן ישראל | כאן נעים | אתר החדשות המקומיות הוותיק של כל המדינה’ ב’פייסבוק’ או ב’טוויטר’.

החברה, הוסיפה, כי הטמיעה פתרון טכנולוגי מתקדם לניהול מחסנים של חברת Infor, המיוצג בישראל על ידי חברת Intentia, במטרה לעמוד בהזמנות הצרכנים און ליין. היקף הפרויקט, שנמשך כחצי שנה, נאמד בחצי מיליון שקלים.

סמנכל מערכות המידע של דלתא, מר אבי אביטל, אמר כי: “היעד שלנו היה לשפר את יעדי האספקה לצרכנים און-ליין עד פי שלושה לעומת יעדי השנה הקודמת.

עמדנו בכך ואף יותר מזה – התשתית הטכנולוגית החדשה, כבר נוסתה החודש במהלך “יום הרווקים הסיני” ובמהלך ימי הקניות של Shopping IL והוכיחה את עצמה ביעדים גבוהים מכך במידה ניכרת.

אנו שמחים על שיתוף הפעולה עם Intentia שאפשר זאת וגאים ביכולת שלנו לעמוד בדרישות הגבוהות של לקוחותינו לאספקה מהירה ואיכותית של כלל הפריטים המוצעים באתר און-ליין“.

הפתרון שהוטמע ב‘דלתא גליל’ הינו פתרון ייחודי לניהול מחסנים שהותאם להרחבת הפעילות של המרלוג (מרכז לוגיסטי) החדש של החברה ב-קיסריה, בו מתבצעים איסוף, אריזה ואספקה של הזמנות המתבצעות על ידי צרכנים און ליין.

סמנכל התפעול של Intentia, דדי מלאך; הפרויקט הנוכחי מאפשר אופטימיזציה של אספקת המוצרים לצרכנים ‘און ליין’

פתרון זה, המהווה חלק מפתרון ERP , כולל שעומד בבסיס פעילות הייצור והאספקה של דלתא מזה מספר שנים, Infor M3.

חברת Intentia, ביצעה בפתרון זה, פיתוח והרחבות על מנת להתאימו לדרישות ולסטנדרטים של דלתא. הפרויקט בוצע בשיתוף פעולה בין מחלקת מערכות המידע של דלתא לבין Intentia.

מטעם ‘קו ישיר’תוכן קריאטיבי ויחסי ציבור, נמסרה לפורטל כאן ישראל | כאן נעים | אתר החדשות המקומיות הוותיק של כל המדינה’ כי; “הפרויקט מאפשר ל‘דלתא אוטומציה’ צמצום עלויות תפעוליות, בקרת איכות מתקדמת ויעילות חסרת תקדים בליקוט הפריטים ואיסוף ההזמנות.

יתרה מכך, הפרויקט שיפר את יכולות הניהול של ההזמנות והאספקה על ידי מתן שקיפות מלאה וניתוח נתונים ויזואלי של המתרחש ב-מרכז המרלוג, הכולל ניטור הזמנות, ציוד ועובדי קו הליקוט באמצעות יישום חדשני וידידותי למשתמש”.

סמנכל התפעול של Intentia, מר דדי מלאך, אמר, כי; “דלתא, הינה חברת האופנה מהמתקדמות ביותר טכנולוגית בישראל ובעולם.

החברה מקפידה לעמוד בקצב הזמן ולאמץ פתרונות חדשניים שמאפשרים לה לספק את השירות הטוב ביותר עבור לקוחותיה במהירות, בקלות וברמה האיכותית הגבוהה ביותר.

הפרויקט הנוכחי מאפשר אופטימיזציה של אספקת המוצרים לצרכנים ‘און ליין’ ומבטיח לדלתא, כי תוכל לעמוד ביעדים הגבוהים ביותר בעונות השיא”. סיכם מר מלאך, סמנכל התפעול של Intentia.

אודות Intentia

Intentia ישראל

חברת Intentia, היא נציגתה של חברת Infor, מובילה גלובלית בפתרונות ERP ו-פתרונות משלימים.

Intentia, מציעה את המומחים המנוסים בישראל בתחום ה- ERP, בעלי ידע מעמיק בתהליכים בענפים מגוונים וניסיון עשיר בפרויקטים מורכבים של מחשוב חוצה ארגון בארץ ובחוץ לארץ.

ניסיונה של Intentia והמקצועיות שלה זיכו אותה לאורך השנים בפרסי מצוינות של חברת Infor.

0
0



אודות הכותב

משה נעים

עורך אתר כאן ישראל ("כאן נעים") בלי מורא ובלי משוא פנים. עיתונאי מגיל 14. עובד כיום באינטרנט. בן 70, אב לעורך דין אלירן נעים. לר' אביב נעים ול-חלי כהן-נעים, סבא מאושר ל-7 נכדים; רפאל, דוד, אוריאן, מילה שרה, אריאל, עלמה ו-אביגיל. המוטו; "אילו לחיים הייתה מהדורה שנייה, הייתי מתקן בה את כל השגיאות...".

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן