
גלי קארינה שרי, מונתה למנהלת המרכז הישראלי לניהול (המיל) מבית מטריקס, המוביל את תרבות הניהול בישראל ומציע מגוון הכשרות מקצועיות עם תכנים ייחודיים למנהלים בתפקידי רוחב ואורך בכלל הארגונים.
■ רוצים עוד עדכונים? הצטרפו ל’כאן ישראל | כאן נעים | אתר החדשות המקומיות של כל המדינה ב’פייסבוק’ או ב’טוויטר’.
במסגרת תפקידה שרי (39) תהא אחראית על ניהול המרכז הישראלי לניהול, מתן מענה הדרכתי, עבור מגוון רחב של ארגונים בישראל, כולל פיתוח תחומי ההדרכה הקיימים והרחבה לתחומים נוספים בהתאם לצרכי השוק ומנהליו.
בנוסף, שרי, תפעל לקידום והרחבת פעילות המ.י.ל, לקידום ושיפור תחום השירות וחווית הלקוח בקרב ארגונים בשוק, זאת במסגרת תחרות השירות וחווית לקוח השנתית של ישראל בהובלת המיל.
שרי בוגרת תואר ראשון במנהל עסקים עם התמחות בשיווק בפרסום ותואר שני (MBA) בייעוץ ארגוני מהקריה האקדמית אונו.
במשך 12 השנים האחרונות, עבדה בחברת ישראכרט ומילאה תפקידים שונים ובתפקיד האחרון, הייתה מנהלת שיווק ופעילות עסקית בתחום מועדוני הלקוחות.
זיו מנדל, יושב ראש המרכז הישראלי לניהול ומנהל חטיבת ההדרכה של מטריקס; “שרי, מצטרפת להמיל בתקופה שבה יש הרבה מאוד דרישה להכשרות בתחומי הליבה של המיל, גם מהדרג הניהולי הבכיר ועד לרמת הקורסים למנהלים מתחילים בעולמות העסקיים, השירות, משאבי אנוש והדרכה”.
“אין לי ספק שבהובלתה של גלי קארינה-שרי את המרכז הישראלי לניהול, ימריא לשיאים חדשים הן ברמת היקפי הפעילות, הן ברמת החדשנות ותכנים חדשים שהמיל, יציע ללקוחות בישראל וכמובן ברמת איכות ההדרכה וההכשרה.
אני מאחל לשרי, הצלחה בתפקידה ובטוח בהצלחתה ובהצלחת המיל בניהולה”. הוסיף יושב ראש המרכז מנדל.
█ אודות המרכז הישראלי לניהול (המי”ל)
המרכז הישראלי לניהול – המי”ל (מ’בית מטריקס‘) מוביל את תרבות הניהול בישראל, על ידי שילוב בין לימוד תיאורטי למתן כלים פרקטיים מהשטח למנהלים.
הוא מהווה מרכז ידע עדכני ומתקדם עם תכנים ייחודיים למנהלים בתפקידי רוחב ואורך בכלל הארגונים.
המרכז הישראלי, מאפשר צמיחה והתפתחות מקצועית ואישית במגוון תחומי התמחות ובפורמטים שונים, כולל קורסים התפורים לצרכי הארגון; ניהול בכיר, מיומנויות ניהול, משאבי אנוש והדרכה, פיננסים, שיווק, שירות ומכירות, פרויקטים ורכש.
בנוסף המרכז הישראלי לניהול, יוזם ומפיק שתי תחרויות – הראשונה היא תחרות ה-Effie Awards, והשנייה היא ‘תחרות מצוינות בשירות וחוויית לקוח‘.
למידע ופרטים נוספים, לחצו כאן.