Site icon כאן ישראל | kanisrael | כאן נעים | kan-naim

גידול של כ-20% צפוי במהלך הפסח במכירות רשתות השיווק

0
0
מר אורן רווח, יושב ראש חטיבת הרשתות הקמעונאיות באיגוד לשכות המסחר | עיבוד: שולי סונגו©

ארץ ישראל משגשגת ובהחלט גם חוגגת – על פי חטיבת הרשתות הקמעונאיות ב’איגוד לשכות המסחר’ צפוי במהלך החודש בו חל חג הפסח הקרוב, הבא עלינו לטובה, גידול של כ-20% (!), בחג פסח במכירות רשתות השיווק*. יושב ראש חטיבת הרשתות הקמעונאיות באיגוד לשכות המסחר ומנכ”ל קבוצת אסתי לאודר בישראל (אלקליל), מר אורן רווח, מסביר, כי; “התחרות הרבה בין רשתות השיווק השונות מציעה לצרכן מגוון מבצעים לחג וצפויה להביא לירידה במחיר המוצרים ובאפשרויות המימון של הקניה”.

רוצים עוד עדכונים? הצטרפו לכאן נעיםבפייסבוקאו בטוויטר.

“זאת על אף ההכבדות הרגולטוריות והביורוקרטיות המתווספות חדשות לבקרים על הענף וכלל מגזר המסחר והשירותים. בנוסף לכך, תחום ‘הקניות הדיגיטלי’ תפס בשנים האחרונות תאוצה ומהווה נתח שוק גדול על ידע הצרכן הישראלי הן לקניות בארץ ובחוץ לארץ והינו חלק נכבד מהקניות לחג ובכלל”. הוסיף וסיכם מר רווח, יושב ראש חטיבת הרשתות הקמעונאיות באיגוד לשכות המסחר.

█ לעומת גידולי הרכישות בחודש החג, הרי שבחודש שלאחריו, ירידות ברכישות ברשתות השיווק

אחראית קשרי עיתונות הגב’ הילית נעמת – מרילוס, של איגוד לשכות המסחר, מסרה לפורטל ’כאן נעים | kan-naim | אתר האינטרנט של כל המדינה’, כי; מהסקירה של אגף כלכלה ומסים באיגוד לשכות המסחר, עוד עולה, כי שנת 2017, צפויה להיות דומה לממוצע ברשתות השיווק ותשקף עלייה (לעומת החודש הקודם) של כ- 17% ברכישת מזון, עליה של כ 26% ברכישת מוצרי הלבשה ו-הנעלה, עליה של 120% (!) ברכישת כלי בית, ועלייה של כ- 34% ברכישות מוצרי חשמל ו-ריהוט לבית.

כלכלני האיגוד, מציינים, כי מסקירת השנים 2002-2017, עולה, כי לעומת גידולי הרכישות בחודש החג, הרי שבחודש שלאחריו, נרשמות ירידות ברכישות ברשתות השיווק;ירידה של כ- 8% במכירת המזון, ירידה “סבירה” של כ- 17% במכירת מוצרי הלבשה ו-הנעלה, ירידה “משמעותית” של כ- 23% במכירת מוצרי חשמל ו-ריהוט לבית וירידה “מטרידה” של כ- 56% ברכישת כלי בית ו-מטבח.

________

* רשת שיווק; לפחות 3 חנויות השייכות לאותה רשת והמוכרות מוצרים מכל ענפי המסחר כולל מזון.

תגובות
0
0



Exit mobile version