פלילים

בן ציון דלאל ‘הסובל’ מ”החברים של נאור” מואשם במעשים מגונים

הנאשם אליעזר בן ציון דלאל, בן ה-67 (המכונה; "הסובל"), אישר, כי פגש את המתלוננת ביום האירוע ושוחח עימה בפיצרייה אלא, שהכחיש, כי ביצע במתלוננת מעשים מגונים ◄ פרקליטות מחוז תל אביב (פלילי); "יש יסוד סביר להניח, כי שחרורו יסכן את ביטחון הציבור, ועל כן מתבקש בית המשפט הנכבד להורות על מעצר המשיב עד לתום ההליכים המשפטיים נגדו".
0
0
אליעזר בן ציון דלאל 'הסובל' מסדרת הטלוויזיה "החברים של נאור" מואשם במעשים מגונים | צילום מסך | עיבוד צילום: שולי סונגו ©
אליעזר בן ציון דלאל (הסובל)

נגד אליעזר בן ציון דלאל, בן ה-67 (המכונה; “הסובל”) אליעזר דלאל בגין עבירות של מעשים מגונים בשתי קטינות בנות 17, הוגש בבית משפט השלום בעיר תל אביב, אתמול בבוקר (רביעי, כ”ג בסיוון תשע”ט)  על ידי פרקליטות מחוז תל אביב (פלילי) כתב אישום והמשך המעצר (מיום ה-19.06.2019) עד תום ההליכים המשפטיים נגדו, לפי סעיף 21 לחוק סדר הדין הפלילי (סמכויות אכיפה-מעצרים), התשנ”ו-1996.

■ רוצים עוד עדכונים? הצטרפו ל’כאן ישראל | כאן נעים | אתר החדשות המקומיות של כל המדינה ב’פייסבוק’ או בטוויטר.

בנימוקי הבקשה למעצר לפי כתב האישום, שהוגש על ידי עורכת דין לילך כץ, סגן בכיר א’ לפרקליטת מחוז תל אביב (פלילי) בספטמבר 2018 וביוני 2019, פנה הנאשם בן ציון דלאל, כל פעם למתלוננת אחרת בת 17, החל לשוחח עימן, והציע להן להיכנס לפיצרייה שלו.

במהלך שהותן של המתלוננות בפיצרייה, ביצע בהן הנאשם בן ציון דלאל, מעשים מגונים ולא פסק מכך, גם לאחר שהביעו בפניו את אי הסכמתן למעשים אלו ורצונן ללכת.

בנימוקי הבקשה למעצר, נאמר, כי נגד אליעזר בן ציון דלאל (“הסובל“) הוגש כתב אישום המייחס לו ביצועם של מעשים מגונים בשתי מתלוננות, שהן עבירות לפי סעיף 348 (ג) לחוק העונשין, תשל”ז-1977 (להלן-החוק).

מכתב האישום, עולה, כי המדובר באליעזר בן ציון דלאל (“המשיב“) כבן 67, אשר בשתי הזדמנויות שונות, פנה למתלוננות כבנות 17, החל לשוחח עימן והציע להן להיכנס אל בית העסק שלו, פיצרייה.

במהלך שהותן של המתלוננות בפיצרייה, ביצע בהן המשיב מעשים מגונים, שלא בהסכמתן של המתלוננות.

פרקליטות מחוז תל אביב (פלילי) טוענת, כי מראיות שבידיה, לכאורה, טובות להוכחת אשמתו של דלאל, ובין היתר, כדלקמן;

באישום הראשון, הודעת המתלוננת אשר ניתנה מספר ימים לאחר האירוע, בה היא מפרטת בדבר המעשים המגונים שביצע בה המשיב.

כמו כן, הודעות חברותיה של המתלוננת וכן הפסיכולוגית המטפלת בה, להן סיפרה על אודות המעשים המגונים.

עימות שנערך בין המתלוננת למשיב במהלכו עמדה המתלוננת בתוקף על גרסתה, והטיחה במשיב את שעשה בה.

גרסת אליעזר בן ציון דלאל, לפיה אישר, כי פגש את המתלוננת ביום האירוע ושוחח עימה בפיצרייה אלא שהכחיש, כי ביצע במתלוננת מעשים מגונים.

מכתב האישום השני, עולה, מדובר, בתלונה מיידית של המתלוננת בה היא מפרטת בדבר המעשים המגונים שביצע בה בן ציון דלאל, ועל הפחד שחשה במהלך האירוע.

מראיות שבידיה, טוענת פרקליטות מחוז תל אביב (פלילי) כי, לכאורה, להוכחת אשמתו של דלאל ובהן בין היתר; הודעת טקסט אשר שלחה המתלוננת לבן זוגה מיד לאחר שיצאה מהפיצרייה, בה כתבה לו כי כמעט אנסו אותי, אני עומדת להקיא’.

 אליעזר בן ציון דלאל, הנאשם, הכחיש, כי ביצע במתלוננת מעשים מגונים

הודעות בן זוגה של המתלוננת וכן אמה להם סיפרה על אודות המעשים המגונים, אשר תיארו את מצבה הנפשי של המתלוננת לאחר האירוע – נסערת ובוכייה.

עימות שנערך בין המתלוננת למשיב במהלכו עמדה המתלוננת בתוקף על גרסתה והטיחה בבן ציון דלאל, את שעשה בה.

גרסת המשיב לפיה אישר, כי פגש את המתלוננת ביום האירוע, ושוחח עימה בפיצרייה – אלא שהכחיש, כי פנה למתלוננת באמירות מיניות, או כי ביצע בה מעשים מגונים.

דוברת מחוז תל אביב באגף דוברות הסברה ותקשורת של משרד המשפטים עורכת דין ניצן שפיר, מסרה ל’כאן ישראל | כאן נעים | אתר החדשות המקומיות של כל המדינה’ כי בטענות לעילת מעצר, נכתב;

כנגד אליעזר בן ציון דלאל, קמה עילת מעצר מכוח סעיף 21(א)(1)(ב) לחוק סדר הדין הפלילי (סמכויות אכיפה – מעצרים) התשנ”ו 1996 (להלן – החוק) שכן המדובר בבן ציון דלאל אשר בשתי הזדמנויות שונות פנה למתלוננות, עוברות אורח והציע להן להיכנס לפיצרייה שבבעלותו.

על רקע אמתלה של שיחת ‘ייעוץ’, ביצע במתלוננות מעשים מגונים, ונגע בחלקי גופן שלא בהסכמתן.

המדובר במשיב כבן 67, ומתלוננות כבנות 17 בעת ביצוע המעשים – פער גילאים משמעותי לצד נסיבות ביצוע המעשים, מלמד על מסוכנותו המובהקת של המשיב (אליעזר בן ציון דלאל) לכלל ציבור הנשים.

לחובת המשיב בן ציון דלאל, הרשעות (אשר התיישנו) בעבירות של התחזות לאחר, עבירות על פי פקודת מס הכנסה וכן הפרעה לעובד ציבור, העלבת עובד ציבור, איומים ותקיפה.

יודגש, כי בן ציון דלאל, נחקר באזהרה בגין המעשים שביצע לכאורה במתלוננת נשוא האישום הראשון, ולא היה בכך כדי להרתיעו  מחזרה על מעשיו זמן קצר לאחר מכן.

בנסיבות דנן מסכמת עורכת דין לילך כץ, סגן בכיר א’ לפרקליטת מחוז תל אביב (פלילי) ובשים לב לטיב המעשים, הישנות מעשיו של המשיב, חרף העובדה שנחקר באזהרה בעניין האישום הראשון, יש יסוד סביר להניח, כי שחרורו יסכן את ביטחון הציבור ועל כן מתבקש בית המשפט הנכבד להורות על מעצר המשיב (אליעזר בן ציון דלאל, “הסובל“) עד לתום ההליכים המשפטיים, נגדו.

אל כתב האישום של אליעזר דלאל – הסובל.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן