אינטרנט חדשות מבזקים חדשות ‘כאן ישראל’ עיצוב גרפי | מיתוג פרסום | יח"צ | דוברות | שיווק

בוני אתרים, מעצבים – Editor X השיקה את הגרסה הרשמית

מנהלת השיווק של Editor X, הגב' ליאור בש; "פלטפורמת Editor X, מאפשרת יכולות עיצוב יוצאות דופן עבור מעצבים מקצועיים. למעצבי אתרים, יכולות אלו, מאפשרות להגשים כל קונספט עיצובי, בדומה לתוכנות עיצוב, רק שכאן גם ניתן  לפרסם את האתר באופן מיידי" ◄ פלטפורמת Editor X, הינה התגשמות חלום עבור כל מעצב יש לך את הגמישות המלאה ליצור ולנהל כל היבט בעיצוב וכך גם לעבוד בצורה יעילה יותר ומדויקת מאי פעם.
0
0

Editor X פלטפורמת עיצוב אתרים מקצועית עבור מעצבים וסוכנויות לבניית אתרים, אשר גרסת הבטא שלה הושקה לפני כשנה ומשמשת עד כה למעלה מ-200 אלף משתמשים ברחבי העולם, הושקה בסוף השבוע האחרון (חמישי, ה-4 בפברואר, 2021) בגרסתה המלאה והרשמית.

■ רוצים עוד עדכונים? הצטרפו ל’כאן ישראל | כאן נעים | אתר החדשות המקומיות של כל המדינה ב’פייסבוק’ או בטוויטר.

ליאור בש מנהלת השיווק של Editor X פלטפורמת עיצוב אתרים מקצועית ברקע: לוגו Editor X | עיבוד צילום: שולי סונגו ©
ליאור בש, Editor X

לגרסה זו, נוספות כעת יכולות עריכה שיתופיות של מספר משתמשים בו זמנית, כך שמספר מעצבים, יכולים לעבוד יחד על אותו אתר האינטרנט, מתחנות עבודה שונות.

יכולת זו, מהווה אבן דרך משמעותית, עבור סוכנויות ו-צוותים העובדים ביחד על בניית אתר והופכת את Editor X  לסוג של פְּלַטְפוֹרְמַת מִחְשׁוּב (מַסֶּדֶת מִחְשׁוּב) עיצוב אתרים השיתופית הראשונה והיחידה בעולם.

כאמור, הפלטפורמה החדשה בגרסתה המלאה והרשמית, כוללת מגוון; פיצ’רים וכלים מתקדמים לעבודה סימולטנית של מספר מעצבים יחד ומאפשרת גמישות ושליטה רחבה יותר בבניית אתרי אינטרנט מורכבים ומגוונים.

אפשרויות העריכה החדשות אשר פלטפורמת Editor X מציעה הינן מגוונות וייחודיות. לצד יכולת ‘עריכת אתרי אינטרנט’ על ידי מספר צוותים במקביל, תכונות הפלטפורמה, כוללות גם מתן הערות מיידיות, מתן הרשאות מתקדמות וגישה לספריות עיצוב משותפות.

מאפיינים אלו, עתידים לסייע באופן ניכר ל‘צוותי העיצוב’ לחסוך זמן יקר בעבודתם. כמו כן, הורחבו יכולות העיצוב וכעת ניתן לבצע אינטראקציות Code-free (“ללא קוד“) שזהו אחד מהפיצ׳רים המשמעותיים ביותר עבור מעצבים כיום.

מנהלת השיווק של Editor X, הגב’ ליאור בש, מסרה, כי; “פלטפורמת Editor X, מאפשרת יכולות עיצוב יוצאות דופן עבור מעצבים מקצועיים. למעצבי אתרים, יכולות אלו, מאפשרות להגשים כל קונספט עיצובי, בדומה לתוכנות עיצוב, רק שכאן גם ניתן  לפרסם את האתר באופן מיידי.

ברגע שאתה נחשף לעבודות שנעשו באמצעות Editor X, אתה מבין את הכוח הטמון בפלטפורמה שפיתחנו״.

“יכולות העבודה השיתופית, מהוות דחיפה משמעותית ולוקחות את הפלטפורמה המהפכנית שלנו, צעד נוסף קדימה מהסטנדרט הקיים וזאת על ידי יצירת שיתוף פעולה חכם יותר בפרויקטים גדולים המערבים מספר מעצבים“. סיכמה מנהלת השיווק של Editor X, הגב’ בש.

Editor X; הפלטפורמה בה מספר עובדים, יכולים ל-עצב, לערוך ול-תכנת יחד את האתר בצורה המיטבית ביותר.

מטעם משרד יחסי ציבור Jwpr – יוני וולף תקשורת ומסרה הגב’ מיכל אורן לאתר לכאן ישראל | כאן נעים | אתר החדשות המקומיות של כל המדינה, כי ההכרזה על היכולות החדשות, התקיימה באירוע והדגמה וירטואלית בה השתתפו; מור פילוסוף, מנהל Editor X, מנהלת המוצר גלי ארז, ראש צוות הפיתוחֿ סליק קוגן.

ההדגמה נעשתה על ידי עריכת אותו האתר מ-3 תחנות עבודה שונות והציגה את יכולות הפלטפורמה בה מספר עובדים, יכולים ל-עצב, לערוך ול-תכנת יחד את האתר בצורה המיטבית ביותר.

פלטפורמת Editor X, הינה התגשמות חלום עבור כל מעצב – כעת, יש לי את הגמישות המלאה ליצור ולנהל כל היבט בעיצוב וכך גם לעבוד בצורה יעילה יותר ומדויקת מאי פעם” – מסרה הגב’ אנדראה ביולייה, מנהלת הקריאייטיב של Studio Linear, סוכנות עיצוב בארצות הברית.

אנחנו עושים פרויקטים לתעשיית המוזיקה, ועל מנת להצליח, עלינו להוביל את מגמות העיצוב של אתרי האינטרנט״.

באמצעות Editor X, יכולים מעצבי האתרים, לעבוד על מספר בלתי מוגבל של אתרים ללא תשלום. תכניות הפרמיום (בתשלום) מאפשרות חיבור לדומיין, קבלת תשלומים מקוונים דרך האתר ועוד.

█ אודות Editor X;

Editor X, הינה פלטפורמת יצירת אתרים מתקדמת המיועדת למעצבי אתרים מקצועיים. הפלטפורמה הופכת את השימוש ב-CSS לאינטואיטיבי באמצעות Drag and drop ומאפשרת עיצוב רספונסיבי ללא צורך בכתיבת קוד.

משטח העבודה (Canvas) הרחב והגמיש מאפשר שימוש בטכנולוגיית CSS מודרנית הכוללת  Flexbox ו-Grid, כאשר כולם ניתנים לשימוש באמצעות drag and drop ומאפשרים למעצבים ובוני אתרים להגדיר את המיקום המדויק והסטיילינג של אלמנטים בכל תצוגת מסך (viewport).

פלטפורמת Editor X, מציעה מגוון רחב של פתרונות עסקיים, החל מתשתית מסחר אלקטרוני מובילה ועד כלי שיווק וקידום אתרים מקצועיים. פלטפורמת Editor X היא חלק מ-Wix.com Ltd. © 2006-2020.

0
0



אודות הכותב

משה נעים

עורך אתר כאן ישראל ("כאן נעים") בלי מורא ובלי משוא פנים. עיתונאי מגיל 14. עובד כיום באינטרנט. בן 70, אב לעורך דין אלירן נעים. לר' אביב נעים ול-חלי כהן-נעים, סבא מאושר ל-7 נכדים; רפאל, דוד, אוריאן, מילה שרה, אריאל, עלמה ו-אביגיל. המוטו; "אילו לחיים הייתה מהדורה שנייה, הייתי מתקן בה את כל השגיאות...".

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן