אשדוד פלילים

אשדוד: חשוד שהתחזה לפַּסָּל נפגש עם נשים וביצע בהן עבירות מין

תושב אשדוד בן ה-38, איתר נשים צעירות דרך הרשתות החברתיות, הציג עצמו כ... אישה העובדת כסוכנת המחפשת נשים היכולות לתת השראה לאומן פיסול ומתאמת עבורו את הפגישות. ואחר כך כאומן העוסק בפיסול ונפגש עם נשים במטרה לקבל מהן 'השראה', כאשר בפועל ביצע בהן על פי החשד עבירות מין חמורות ◄ משטרת ישראל פונה לציבור תוך דגש לנשים שנפגעו מעבירות ומדפוס פעולה דומים, להגיע לתחנת המשטרה הקרובה או לתחנת אשדוד, ולהגיש תלונתן.
0
0
פסל אישה בעירום על רקע כהה להמחשה ברקע נידות משטרת ישראל | עיבוד צילום ממחושב: שולי סונגו©
פסל אישה בעירום

תושב אשדוד, הגה רעיון  נכלולי, כיצד לבצע את זממו בנשים צעירות ותמימות. כאשר נפגש עימן הוא הציג עצמו כפַּסָּל אשר כדי מהן לקבל מהן ‘השראה’ עליהן להציג את גופן בעירום ורק זאת מגע אינטימי בכלל יביא אותו להשראה מדויקת יותר.

■ רוצים עוד עדכונים? הצטרפו אל ’כאן ישראל כאן נעים | אתר החדשות המקומיות הוותיק של כל המדינה’ ב’פייסבוק’ או בטוויטר.

אומן הפיסול, כמובן נעצר לחקירה לאחר שהציג עצמו כאומן העוסק בפיסול, ונפגש עם נשים במטרה לקבל מהן ‘השראה‘ כאשר בפועל ביצע בהן לפי החשד עבירות מין חמורות.

ראשיתה של החקירה החלה בתלונות שהתקבלו על ידי שתי צעירות, לפיהן הגיעו ל’מפגש השראה‘ עם אדם שהציג עצמו כאומן העוסק בתחום הפיסול, וביקש מהן לבצע מעשים מגונים תוך שהוא עצמו ביצע בהן לפי החשד עבירות מין חמורות.

עם התקדמות חקירת משטרה סמויה, חשפו חוקרי המשטרה את דפוס פעולתו של החשוד, לפיו על פי החשד, הגבר איתר נשים צעירות דרך הרשתות החברתיות, תוך שהוא מציג עצמו כ… אישה העובדת כסוכנת המחפשת נשים, היכולות לתת השראה ל’אומן פיסול‘ ומתאמת עבורו את הפגישות.

במהלך הפגישות שקיים החשוד עם שתי צעירות בעיר אשדוד, הציג עצמו על פי החשד כ”פסל” וביקש מהן לפשוט את בגדיהן ולגעת בגופן על מנת לקבל ‘השראה‘, וכן ביצע בהן על פי החשד עבירות מין.

חוקרי המשטרה, שאיתרו את זהוּתו האמתית של החשוד גבר בן 38, תושב העיר אשדוד, עצרו אותו הלילה לחקירה בחשד לעבירות קבלת דבר בתחבולה, בעילה ומעשה סדום שלא בהסכמה חופשית.

מטעם דוברות משטרת ישראל (לכיש) נמסר על ידי מר עופר סולומון לאתר כאן ישראל | כאן נעים | אתר החדשות המקומיות הוותיק של כל המדינה’ כי הבוקר (יום רביעי, ה’ באב התשפ”א) יובא החשוד בפני בית משפט השלום בעיר אשדוד בבקשה להאריך את מעצרו.

משטרת ישראל, פונה לציבור תוך דגש לנשים שנפגעו מעבירות מין ומדפוס פעולה דומים, להגיע אל תחנת המשטרה הקרובה או לתחנת משטרת אשדוד, ולהגיש את תלוּנתן.

0
0



אודות הכותב

משה נעים

עורך אתר כאן ישראל ("כאן נעים") בלי מורא ובלי משוא פנים. עיתונאי מגיל 14. עובד כיום באינטרנט. בן 70, אב לעורך דין אלירן נעים. לר' אביב נעים ול-חלי כהן-נעים, סבא מאושר ל-7 נכדים; רפאל, דוד, אוריאן, מילה שרה, אריאל, עלמה ו-אביגיל. המוטו; "אילו לחיים הייתה מהדורה שנייה, הייתי מתקן בה את כל השגיאות...".

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן