אביזרי אופנה | Accessorize לאישה מבזקים חדשות ‘כאן ישראל’ ספורטיבי צרכנות

אקדח עיסוי MINI, הושק ב’אתר הסחר האלקטרוני Coverme’

אקדח העיסוי "MINI" שנועד ל-הרפיה, שחרור מלחצים ומתחים, הפחתת כאב מדלקות בשריר, שיפור זרימת הדם, שחרור שרירים תפוסים לאחר אימון ספורטיבי ◄ אקדח עיסוי MINI מ'בית Fittop VNHUGS' הוא בעל יכולת 'עיסוי רקמות' עמוק וכמובן ל'עיסוי מפנק' אחרי יום עבודה ארוך ומעייף ◄ האקדח, מגיע באריזה מעוצבת ונוחה לנשיאה, מכיל סוללת ליתיום איכותית במיוחד בעל שלושה ראשי עיסוי, רמת גימורו איכותית, בעל טעינת USB ◄ ניתן לרכוש את המוצר ב-3 צבעים שונים; לבן שלג, ורוד קטיפתי או תכלת שמיים – מתאים גם כמתנה אולטימטיבית.
0
0
אקדח עיסוי MINI יוקרתי, הושק ב'אתר הסחר האלקטרוני Coverme' | צילום: אקווה ספא | עיבוד ממחושב: שולי סונגו©
אקדח עיסוי MINI

מחפשים בישראל את אקדח עיסוי MINI יוקרתי מ’בית Fittop VNHUGS’ תוכלו מעתה למצוא אותו באתר הסחר האלקטרוני; COVERME. אקדח העיסוי MINI, מיועד לנשים או לגברים. כשמדובר במכשיר מעוצב, קטן ועוצמתי, קומפקטי לנסיעות, שקט, קל לשימוש ומיועד לכל אזורי הגוף מכף הרגל ועד הצוואר.

■ רוצים עוד עדכונים? הצטרפו אל ’כאן ישראל כאן נעים | אתר החדשות המקומיות הוותיק של כל המדינה’ ב’פייסבוק’ או בטוויטר.

כולנו חווים את הלחצים והמתחים בחיינו וכאן נכנס אקדח העיסויMINI” שנועד ל-הרפיה, שחרור מלחצים ומתחים, הפחתת כאב מדלקות בשריר, שיפור זרימת הדם, שחרור שרירים תפוסים לאחר אימון ספורטיבי.

אקדח עיסוי MINI מ’בית Fittop VNHUGS‘ הוא בעל יכולת ‘עיסוי רקמות‘ עמוק וכמובן ל’עיסוי מפנק‘ אחרי יום עבודה ארוך ומעייף.

האקדח, מגיע באריזה מעוצבת ונוחה לנשיאה, מכיל סוללת ליתיום איכותית במיוחד בעל שלושה ראשי עיסוי, רמת גימורו איכותית, בעל טעינת USB.

ניתן לרכוש את המוצר ב-3 צבעים שונים; לבן שלג, ורוד קטיפתי או תכלת שמיים – מתאים גם כמתנה אולטימטיבית.

  • מחיר לצרכן; 889 ₪.
  • מחיר השקה; 749 ₪.

חברת Fittop נוסדה ב-2006, הינה מפעל הייטק המשלב הפעלת מותג, מחקר פיתוח, ייצור ומכירות. המוצרים, יוצאוּ ליותר מ-20 מדינות ואזורים וזכו לשבחים רבים על ידי שותפים וצרכנים מקומיים.Coverme Logo

מדובר ביצרנית מועדפת בעולם של מוצרי עיסוי חכמים העוסקים בעיסוי רטט אינטליגנטי כליבה הטכנית תוך התמקדות בשלושה טווחים של עיסוי ברטט – עיסוי יופי, עיסוי ספורט ועיסוי בריאות.

מטרתה להעניק למשתמשים חיים אופנתיים בעידן חדש ניסיון. ניתן להשיג באתר; https://coverme.co.il.

ה’מותג Coverme‘ הפך לבית לכל עולמות הלייף-סטייל, ביוטי, צרכנות ופנאי. בעלי המותג, מאמינים, כי הוא נולד מתוך אמונה ואהבה לאורח חיים ייחודי.

ממשרד “דניאלה רייבנבך תקשורת” המתמחה במתן שירותי יחסי ציבור, דוברות וייעוץ תקשורתי בבעלות דניאלה רייבנבך נמסר לפורטל ’כאן ישראל | כאן נעים | אתר החדשות המקומיות של כל המדינה באמצעות התקציבאית הגב’ ניצן, כי מותג Coverme, מאגד בתוכו מוצרים אשר נותנים מענה יומיומי פונקציונאלי ואופנתי גם יחד.

המבקרים באתר Coverme, יוכלו למצוא את כל הטרנדים החמים והמובילים. המוצרים באתר ב’אתר הסחר האלקטרוני Coverme‘ כוללים גם פיתוחים ייחודיים של אקססוריז לסלולר כדוגמת גרסת כיסוי (“קאברים” – Cover version) ייחודים, הקרוס באדי, ליין מוצרים של המותג MISMAS, פיתוחים אישיים ועוד.

חברת Coverme, חרטה על דגלה לייצר ולאגד תחת המותג שלה מוצרים שיתאימו לכל אחד ואחת מכן.

אנשי Coverme, הוסיפו והודיעו, כי הם מוכנים ורוצים לשמוע מכם על רעיונות נוספים היכולים להשתלב ולהיות חלק מהבית של Coverme.

0
0



אודות הכותב

משה נעים

עורך אתר כאן ישראל ("כאן נעים") בלי מורא ובלי משוא פנים. עיתונאי מגיל 14. עובד כיום באינטרנט. בן 70, אב לעורך דין אלירן נעים. לר' אביב נעים ול-חלי כהן-נעים, סבא מאושר ל-7 נכדים; רפאל, דוד, אוריאן, מילה שרה, אריאל, עלמה ו-אביגיל. המוטו; "אילו לחיים הייתה מהדורה שנייה, הייתי מתקן בה את כל השגיאות...".

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן