אסטרולוגיה חדשות כתוב בכוכבים

אסטרולוגיה – השפעת נסיגת כוכב מרקורי החודש, על כל בני המזלות

הכל יצוף וייצא אל מעל פני השטח. תקופה זו משמעותית ביותר כיוון שיהיה קשה להסתיר או להתעלם כבעבר, את כל הטעון תיקון. נהוג להתייחס אל הנסיגה כדבר שלילי ואנשים חוששים מתקופות אלה שמגיעות אחת לשלושה חודשים למשך שלושה שבועות. ההתייחסות הנכונה לנושא, היא להבין, כי הבעיה הייתה כבר קיימת ואילו רק ב"זמן הנסיגה" היא פרצה החוצה בכל עוצמתה. ולכן, כדי לחדד את תחומי השפעת הנסיגה, הרי היא לפניכם בהתאם לבני מזלות השונים.
0
0
אסטרולוגית צילה שיר-אל ברקע: כוכב מרקורי | צילום מתוך אתר: solarsystem.nasa.gov | עיבוד צילום: שולי סונגו ©
צילה שיר-אל

השפעת נסיגת מרקורי החודש על כל בני המזלות, עולה, כי קוראים רבים ביקשו ממני לציין באיזה תחומי עניין תהייה ‘השפעת הנסיגה’ בהמשך לשבוע שעבר בו כתבתי על נסיגת כוכב מרקורי. קבלו ההסבר ל”השפעה הכוכבית” עם הסבר קצר על מהות כוכב מרקורי אשר נמצא ב”נסיגה”.

■ רוצים עוד עדכונים? הצטרפו ל’כאן ישראל | כאן נעים | אתר החדשות המקומיות של כל המדינה בפייסבוק או בטוויטר.

בשבוע שעבר, כתבתי, כי; “חשוב ביותר לציין, כי נסיגה היא תקופה שבה אירועים ונושאים שונים שהיו בעייתיים וזמן רגיל יש נטייה להתעלם מהן – הפעם הודגש, הכל יצוּף וייצא אל מעל פני השטח.

תקופה זו משמעותית ביותר כיוון שיהיה קשה להסתיר או להתעלם כבעבר, את כל הטעון תיקון.

נהוג להתייחס אל הנסיגה כדבר שלילי ואנשים חוששים מתקופות אלה שמגיעות אחת לשלושה חודשים למשך שלושה שבועות.

ההתייחסות הנכונה לנושא, היא להבין, כי הבעיה הייתה כבר קיימת ואילו רק ב”זמן הנסיגה” היא פרצה החוצה בכל עוצמתה.

הבעיות עשויות להיות בנושאים כמו; התקשורת השונים. פגישות שלא מתקיימות במועדן, בעיות ברכב מסוגים שונים, שיחות טלפון שרוצים לבצע אך אחד מהצדדים לא נמצא, הודעות המתקבלות בצורה שונה משנאמרו או שלא התקבלו בכלל, קלקולים במכשירי חשמל ותקשורת בבית, כמו; טלוויזיה, טלפון, אינטרנט וכו’…”.

ולכן, כדי לחדד את תחומי השפעת הנסיגה, הרי היא לפניכם בהתאם לבני מזלות השונים;

 השפעת נסיגת מרקורי החודש על כל בני המזלות

מזל טלה

★ מזל טלה – Aries; נושאי שותפויות; יטרידו אתכם מאוד וישפיעו על הדינאמיקה הזוגית שלכם. כמו כן, ייתכן ותצפו לקבל עזרה מן הקרובים לכם, אך אל תקוו לכך יותר מדי…

מזל שור

★ מזל שור – Taurus; בתקופה הקרובה, יש מצב שתתלבטו בין הצורך שלכם ב-זוגיות ובביטחון רגשי ובין הצורך להוכיח את עצמכם בעבודה. שימו לב, חשוב מאוד ללמוד לאזן בין השניים.

 מזל תאומים

★ מזל תאומים – Gemini; בימים אלה תמצאו את עצמכם מתלבטים בין הצורך להיות בסדר בעבודה ובין הצורך שלכם לבלות וליהנות. פרופורציה – היא מילת המפתח!

מזל סרטן

★ מזל סרטן – Cancer; בימים אלה, יהיו לכם לבטים קשים בין הצורך לתרום בתוך חוג המשפחה ובין הרצון שלכם להתפנק ולהסיר אחריות מעל עצמכם.

מזל אריה

★ מזל אריה – Leo; בסביבה הקרובה שלעם לוחצים אתכם להתנהג אחרת ולהראות קצת יותר מחויבות. נמאס לכם ואתם מרגישים שמבחינתכם הייתם אורזים ועוזבים הכול!

מזל בתולה

★ מזל בתולה – virgo; הרצון שלכם לקדם את עצמכם, גורם לכך שאתם נאלצים לבחון את המצב הכלכלי. כדי לברר האם יש לכם את היכולת לקום ולפעול כאוות נפשכם.

מזל מאזנים

★ מזל מאזניים – Libra; הנסיגה במזל שלכם, גורמת לכם לתהות ביניכם לבין עצמכם מהם הגבולות של חייכם ומה נכון לכם לעשות, כדי להיות מאושרים.

מזל עקרב

★ מזל עקרב – Scorpio; הנסיגה במקרה שלכם, גורמת לכם להתחבר אל תוך ה”אני הפנימי” ולנסות להבין את המניעים העמוקים. אל תחששו מפעילות תת הכרתית.

מזל קשת

★ מזל קשת – Sagittarius; הצורך שלכם לפרוץ, עומד למבחן מבחינה חברתית כיוון שישנו פער בין היכולת שלכם להיות קשובים לכולם ובין הרצון שלכם שיבינו גם אתכם.

מזל גדי

★ מזל גדי – Capricorn; נושאי קריירה שלכם, מאוד יטרידו אתכם כיוון שאתם יודעים כמה חשוב לשלב בין מעמד חברתי וקריירה מצליחה ואלו הזמנים שלכם לעבוד על כך!

מזל דלי

★ מזל דלי – Aquarius; נושאי למידה והתפתחות, עומדים כיום על הפרק וייתכנו הצעות חדשות בפתח עם אפשרויות למעבר מגורים. אתם נמצאים בעיצומה של נסיגה ולכן מומלץ לכם חכו עדיין.

מזל דגים

★ מזל דגים – Pisces; מחכים לכם מפגשים על רקע חברתי ומקצועי אשר יגרמו לכם לקורת רוח. נצלו כל אפשרות להתפתחות ושיחות על למנת לקדם את הצרכים שלכם.

מומלץ לבדוק באופן אישי כל אחד כיצד מהלך זה משפיע על המפה האישית ובכל מקרה, אל תשכחו שכדי לדעת בצורה מעמיקה יותר כיצד משפיעה עליכם הנסיגה, לפני תהליכים של קבלת החלטות.

לכל בני כל המזלות שלוחה ברכת מזל טוב.

0
0



אודות הכותב

צילה שיר-אל

הכותבת צילה שיר-אל, משמשת יועצת זוגית ומשפחתית מוסמכת בתחומי: אסטרולוגיה, נומרולוגיה, טארוט לפניות אישיות לגברת שיר-אל כתבו אל - zila@012.net.il.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן