חדשות פרסום | יח"צ | דוברות | שיווק

איגוד השיווק הישראלי – עופר בלוך מנכל חברת חשמל נבחר ליושב ראש

עופר בלוך; "האיגוד כיום הוא גוף מוכר ודומיננטי בענף, הפועל ללא לאות להחזרת המובילות של ניהול השיווק בעולם העסקי, מוביל את השיווק במשק, ממקצע ומעדכן את אנשי השיווק, מייצג אותם ומייצר ערך מוסף לכל חבריו. יחד עם זאת, עוד רבה המלאכה ועל מנת לשמר את הישגיו, למקסם אותם ולהגשים את חזונו, תידרש ההנהלה החדשה להגדיר את מגוון הפעולות שנתמקד בהן, לבנות תכנית עבודה ברורה ולהתמקד ביעדים ובמדדים. יחד עם ההנהלה החדשה, המקצועית והמובילה, נפעל ונעשה כל שביכולתנו במטרה שהאיגוד, ימשיך להיות גוף מוביל ומרכזי, המרחיב את תחומי פעילותו בעולם השיווק הישראלי".
0
0
עופר בלוך מנכל חברת חשמל נבחר ליושב ראש איגוד השיווק הישראלי | עיבוד צילום: שולי סונגו ©
עופר בלוך

עופר בלוך, מנכל חברת חשמל, נבחר אמש  (רביעי, ל’ סיוון ה’תשע”ט) בבחירות להנהלת ‘איגוד השיווק הישראלי’ על ידי עשרות חברי האיגוד לתפקיד היושב ראש ויחליף את מנכל תנובה מר אייל מליס, יושב ראש האיגוד היוצא שפרש מתפקידו במהלך ספטמבר האחרון ואת מנכל כתר פלסטיק ישראל, מר רונן בר שלום, ששימש במשך 10 החודשים האחרונים כיושב ראש הזמני של האיגוד.

■ רוצים עוד עדכונים? הצטרפו ל’כאן ישראל | כאן נעים | אתר החדשות המקומיות של כל המדינה ב’פייסבוק’ או בטוויטר.

בלוך, 60, נשוי ואב לשניים, מכהן כמנכל חברת החשמל מזה כ- 4 וחצי שנים. בעבר כיהן כמנכל חברת נייר חדרה, נשיא ומנכל נטפים, נשיא ומנכל חברת הלווין yes ומנכל תשלובת החלב של תנובה. מר בלוך, ישוב לעמוד בראש חבר הנהלת האיגוד, לאחר שכיהן בתפקיד היושב ראש בין השנים; 2002-2006.

בעקבות בחירתו אמר מר עופר בלוך; “האיגוד כיום הוא גוף מוכר ודומיננטי בענף, הפועל ללא לאות להחזרת המובילות של ניהול השיווק בעולם העסקי, מוביל את השיווק במשק, ממקצע ומעדכן את אנשי השיווק, מייצג אותם ומייצר ערך מוסף לכל חבריו.

יחד עם זאת, עוד רבה המלאכה ועל מנת לשמר את הישגיו, למקסם אותם ולהגשים את חזונו, תידרש ההנהלה החדשה להגדיר את מגוון הפעולות שנתמקד בהן, לבנות תכנית עבודה ברורה ולהתמקד ביעדים ובמדדים.

אני מודה לחברי האיגוד על הבחירה בי ועל האמון שנתנו בי ומבקש להודות לחברי ההנהלה היוצאת, ליושב ראש מר אייל מליס ולממלא מקומו מר רונן בר שלום וכמובן למנכל האיגוד הגב’ תלמה בירו וצוותה המיומן והמסור.

יחד עם ההנהלה החדשה, המקצועית והמובילה, נפעל ונעשה כל שביכולתנו במטרה שהאיגוד, ימשיך להיות גוף מוביל ומרכזי, המרחיב את תחומי פעילותו בעולם השיווק הישראלי“.

מנכל איגוד השיווק הישראלי הגב’ תלמה בירו; “נפלה בחלקי זכות גדולה לעבוד שוב עם עופר בלוך ולהוביל איתו יד ביד את האיגוד. אני גאה על הבחירה בו לתפקיד היושב ראש ועל הבחירה בחברי ההנהלה החדשים, שכל אחד ואחת מהם הוא איש שיווק מוביל, מקצועי, מוכשר ומנהיג.

בשם כל חברי איגוד השיווק, אני מברכת את חברי ההנהלה החדשים, ובראשם עופר בלוך ומבקשת להודות ליושב ראש האיגוד היוצא אייל מליס וממלא מקומו רונן בר שלום, שמילאו תפקיד זה בהצלחה רבה. אני סמוכה ובטוחה שיחד עם ההנהלה החדשה, נוכל רק להצמיח את האיגוד עוד ועוד, להמשיך ולהגשים את המטרות שלשמן הוא הוקם ואף לכבוש יעדים חדשים ומסקרנים”.

חברי הנהלת ‘איגוד השיווק הישראלי’ הנבחרים, הם; אסף אביב, סמנכל חדשנות ופיתוח עסקי, קבוצת עזריאלי; דנה אולשר, מנהלת מחלקת שיווק ואסטרטגיה, פז Yellow; טל בן-פורת שלמוביץ, מנהלת מטה שיווק ומנועי צמיחה, שטראוס ישראל; תמי גורמן כהן, ראש אגף שיווק, שירותי בריאות כללית; דינה זוארץ נבות, סמנכל שיווק, פרסום ופע מזרחי טפחות; תרי ישכיל, סמנכל שיווק, פרטנר; לילך כהן שולומון, מנהלת אגף השיווק, תנובה; ישי מנדיל, סמנכל שיווק, יוניליוור; ישראל; יפית מנטין, Chief Digital Europe and Middle East, קימברלי קלארק; אילן סיגל, סמנכל שיווק פלאפון, yes ובזק בינלאומי; עינת פורטוגלי, מנכל, רשת מיניסו; אחיה פריד, סמנכל, ראש חטיבת שירותי תשלום CAL; עמית שגיא, CDO, אל על; גיל שגיב, סמנכ”ל דיגיטל ושיווק, AIG; בשמת שדה, דואר ישראל.

אודות איגוד השיווק הישראלי

איגוד השיווק הישראלי מאגד את החברות המשווקות והמפרסמות במשק בכל התעשיות, השירותים והענפים (כ-200 חברות).

האיגוד הוא הבית המקצועי של כל העוסקים בשיווק בארגון; המנכלים, סמנכלי השיווק, אנשי התקשורת השיווקית, מנהלי המותגים, מנהלי הפרסום וכל אנשי אגף השיווק בחברה, הרואים באיגוד השיווק את הכתובת הראשונה והמיידית בעבודתם היומיומית בכל תחומי השיווק.

איגוד השיווק הישראלי הוקם כ”איגוד המפרסמים בישראל” בשנת 1961 בידי 15 חברות אשר ביקשו להקים גוף שידאג לצרכים המקצועיים של החברות המפרסמות במשק, ישמיע את קולן, ויסייע לחבריו לשווק ולפרסם ביעילות ובהגינות.

החברות אשר יסדו את האיגוד הן; אל על, אסם, בנק הפועלים, בנק לאומי, דובק, דלק, יצהר, סיבים כימיים, עלית, עסיס, צים, רבלון, שמן, תלמה ו-תנובה.

מאז הקמתו פעל האיגוד לייצוג חבריו בעיקר בכובעם כמפרסמים, ללוות אותם מול נותני שירות וספקים, להפגיש ביניהם שוב ושוב לצורך שיתוף ידע וניסיון, ולהיות להם מרכז יעוץ ותמיכה בעבודתם היומיומית.

באפריל 2008, החליט האיגוד להעמיד במרכז פעילותו את עולם השיווק המודרני על כל מרכיביו הרבים; אסטרטגיה שיווקית, מיתוג, מחקרי שוק, פרסום, קדמ, הפקות, מדיה, אינטרנט, דיוור ישיר, יעוץ אסטרטגי, שיווק דיגיטלי ועוד ועוד.

בעקבות החלטה זו, שונה גם שמו של האיגוד מ”איגוד המפרסמים בישראל” ל”איגוד השיווק הישראלי“.

מטרות האיגוד הן להוביל ולקדם את מקצוע השיווק כמקצוע מוביל בעולם העסקים הישראלי לשרת את צרכי חברי האיגוד בעולם ניהול השיווק ולייצג אותם בפני בעלי העניין השונים.

בנוסף מייצר האיגוד לחבריו ערך מוסף אמיתי בעיקר על ידי התמקצעות שיווקית, תמיכה וליווי יומיומי בעשייה השיווקית, מפגשי חברים, ימי עיון וכנסים, תחרויות וסקרים מקצועיים, חסכון בהוצאות הפרסום ויצירת סביבה משתפת לחלוקת ידע, תובנות וניסיון שיווקי.

המותגים המזוהים ביותר עם איגוד השיווק הישראלי הם; איש השיווק של החודש ו-כנס השיווק השנתי.

האיגוד מייצג את חבריו ומשמיע את קולם בכל נושא רלוונטי ומעל כל במה; בוועדות הכנסת השונות ובעיקר בוועדת הכלכלה, בעיתונות, ברשתות החברתיות, בפורומים שיווקיים ובהתכנסויות מקצועיות.

האיגוד חתום על מהלכים והישגים רבים בעולם השיווק והפרסום בישראל והוא חבר בפדרציה העולמית של המפרסמים (World Federation Of Advertisers) בה חברים איגודים מקבילים מ-55 מדינות בעולם.

בשנת 2004, ניסח האיגוד בשמו דאז; ‘איגוד המפרסמים’ את האמנה לאחריות ולהגינות בפרסום, המהווה מסמך יסוד בהתקשרות הפרסומית-שיווקית בישראל.

כמו כן, השתתף האיגוד בפרוש כללי האתיקה ובגיבוש ‘מדריך האתיקה לפרסומות‘ אשר אומץ בידי מרבית החברות בארץ והעניק להן את התו האתי.

האיגוד מקפיד על העלאת המצוינות השיווקית על נס, על ידי מתן הוקרה חודשית לאיש השיווק המצטיין של החודש ושל השנה כולה, על ידי מתן פרס להשקה המנצחת ועל ידי הענקת פרסי ה-EFFIE לאפקטיביות שיווקית.

בראש האיגוד ומעל הצוות הניהולי של האיגוד, עומד יושב ראש האיגוד והנהלה ציבורית הנבחרת אחת לארבע שנים בידי חברי האיגוד ובכפוף לתקנון האיגוד.

0
0



אודות הכותב

משה נעים

עורך אתר כאן ישראל ("כאן נעים") בלי מורא ובלי משוא פנים. עיתונאי מגיל 14. עובד כיום באינטרנט. בן 70, אב לעורך דין אלירן נעים. לר' אביב נעים ול-חלי כהן-נעים, סבא מאושר ל-7 נכדים; רפאל, דוד, אוריאן, מילה שרה, אריאל, עלמה ו-אביגיל. המוטו; "אילו לחיים הייתה מהדורה שנייה, הייתי מתקן בה את כל השגיאות...".

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן