אינטרנט חדשות חדשות

איגוד האינטרנט מזמין אותך ל’האקתון הבוטים הגדול’

כחלק מהמאמץ המשותף כפי שמגדיר אותו איגוד האינטרנט הישראלי (ISOC-IL) 'לנקות את הרשתות החברתיות' שלנו מגורמים מזהמים ושקריים, התחבר 'איגוד האינטרנט הישראלי' ל-האקתון Hackathon)) שייערך ממחר יום חמישי עד שבת, ה-7 עד ה-9 בפברואר, ב-אוניברסיטת חיפה ◄האקתון החשוב, נערך בהובלתם של האקטיביסטים והפצחנים; יובל אדם ו-נעם רותם, מרכז הסייבר של אוניברסיטת חיפה ו'מכון קיסריה למחקר בין-תחומי ליישומי מדעי המחשב' באוניברסיטת חיפה וגורמים נוספים.
0
0

מתכנתות/ים, משפטנים, אנשי מדע המדינה וזכויות אזרח, אתם מוזמנים “בעדיפות ראשונה” במהלך סוף השבוע הקרוב הזה, החל ממחר (יום חמישי ב’ באדר א’ התשע”ט, ה-7.2 ב-16:00 עד שבת 9.2.19 בשעה 17:00) ל’האקתון הבוטים הגדול’באוניברסיטת חיפה שיקיים איגוד האינטרנט הישראלי (ISOC-IL).

■ רוצים עוד עדכונים? הצטרפו ל’כאן ישראל | כאן נעים | אתר החדשות המקומיות של כל המדינה ב’פייסבוק’ או בטוויטר.

בינה מלכותית | אלכס נייט Alex - knight-199368 | עיבוד צילום: שולי סונגו
בינה מלכותית | אלכס נייט

האירוע, יתקיים כחלק מהמאמץ המשותף כפי שמגדיר אותו איגוד האינטרנט ‘לנקות את הרשתות החברתיות’ שלנו מגורמים מזהמים ושקריים, שלצורך כך, התחבר ‘איגוד האינטרנט הישראלי’ ל-האקתון Hackathon)).

על פי ויקיפדיה, המילה האקתון, היא  הֶלְחֵם בסיסים של האק – תכנות יצירתי או שיבוש תרבות ומרתון, כלומר; “מרוץ” של תכנות יצירתי.

פעמים רבות, התוכנה שמפותחת בהאקתונים, היא תוכנה חופשית.

זאת ועוד; אירוע האקתון הבוטים הגדול, הינו יזמות מרתונית, רב-עוצמתית, העושה שימוש בחוכמת ההמונים, בו המשתתפים מתחלקים לקבוצות חשיבה, היוצרים ומפתחים יחדיו רעיונות והמצאות פורצי דרך, במטרה לנסות לענות על אתגר שהוגדר מראש על ידי מארגני ההאקתון.

 גיבוש מתודות לשימוש במידע שנאסף לטיוב ההליך הדמוקרטי והצעת כיווני מחקר חדשים.

מטרתו של האקתון, היא יצירת כלים טכנולוגיים ל”זיהוי רשתות בוטים” ו”פייק ניוז“, תוספים לדפדפן לדיווח על פרופילים ועמודים חשודים.

כמו כן, ל”תיוג חשבונות חשודים על העמוד“, ניתוח הנתונים שנאספו מ”טוויטר” ובנוסף, גם ב-גיבוש מתודות לשימוש במידע שנאסף לטיוב ההליך הדמוקרטי והצעת כיווני מחקר חדשים.

האקתון החשוב, נערך בהובלתם של האקטיביסטים והפצחנים; יובל אדם ו-נעם רותם, מרכז הסייבר של אוניברסיטת חיפה ו’מכון קיסריה למחקר בין-תחומי ליישומי מדעי המחשב’ באוניברסיטת חיפה וגורמים נוספים.

‘איגוד האינטרנט הישראלי’ קורא להצטרף ל”האקתון הבוטים הגדול” יהיו אלה 48 שעות של האקתון, החל ממחר (יום חמישי, ה-7.2 בשעה 16:00 שעת התחלה; 17:00) במכון מחקר קיסריה של אוניברסיטת חיפה.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן