רשת אופנת הבייסיק המובילה HOODIES | הודיס, יוצאת בימים אלו בקמפיין עונתי ענק לקידום קולקציית אביב-קיץ 2017, הכולל סרטון פרסומת חדש שיעלה בימים הקרובים בטלוויזיה ושלטי חוצות בפריסה ארצית בכיכובה הפרזנטורית ודוגמנית העל בר רפאלי.
■ רוצים עוד עדכונים? הצטרפו ל’כאן נעים’ ב’פייסבוק’ או ב’טוויטר’.
בסרטון הפרסומת החדש של Hoodies | הודיס, אשר נוצר על ידי משרד ה’פרסום מנצ’ ועלה לאוויר אתמול, ראשון (7.5), מופיעה דוגמנית העל בר רפאלי, המציגה טוטל לוקים שונים של קולקציית הקיץ תוך כדי שהיא רוקדת בליווי רקדן מקצועי.
בנוסף לפרסומת שתעלה בטלוויזיה ניתן כבר בימים אלו לראות את רפאלי מופיעה על שלטי חוצות בפריסה ארצית כולל בניין אבגד במתחם בורסה בעיר רמת גן, שם עולה שילוט בפעם הראשונה והמותג Hoodies, חונך מיקום זה. עלות הקמפיין שנוצר באמצעות משרד הפרסום ‘מנצ’, עולה עומדת על סכום של כ-5 מיליון ₪.
█ מותג Hoodies (הודיס) – צעיר, אורבני, אופנתי ובועט
סמנכ”ל שיווק של רשת אופנת הבייסיק המובילה Hoodies | הודיס, מר אורן בר גיל, מסר, כי; “הפרסומת באווירה ובקצב המביעים את ערכי מותג Hoodies (הודיס) – צעיר, אורבני, אופנתי ובועט.
סיפור הפרסומת העונה, נותן את הבמה למגוון דגמים היוצרים טוטל לוקים שונים על מנת להציג טעימה מהקולקציה ולהציג סטייליג אופנתי עבור הצופים.
אנו מאוד מרוצים מהתוצאה ובטוחים שהפעילות העונתית תמשיך ותחזק את אחיזתנו בשוק אופנת הבייסיק בישראל“.
█ אודות חברת Hoodies
Hoodies, הינה חברה צעירה ומובילה בעיצוב אופנת Basic איכותית, שמקורה כאן בישראל. בעלי המותג Hoodies, אומרים, כי העשייה שלנו נובעת מאהבה אמיתית לאופנה, לנוחות וליצירתיות.
בעלי חברת והמותג הודיס, מסבירים, כי; “אנו רואים זאת כמחויבות של כבוד להעניק ללקוחותינו חוויה ייחודית ומרגשת, בכל תחומי המראה האישי וסגנון החיים. הקולקציות שלנו משלבות הרמוניה של עיצוב, תחכום ופשטות: שילוב המעניק ללקוחותינו ביטחון בבחירותיהם”.
ב-Hoodies, מבהירים שהם מאמינים בהרגשת נוחות מרבית כדרך חיים, לצד שמירה על קווים אופנתיים בחיי היומיום, אנו מציעים קולקציה הבנויה מחומרים טבעיים ברובם, איכותיים ונעימים למגע. צבעוניות הקולקציה מאפשרת לכל אחת ואחד ביטוי אישי, לצד איכות והקפדה על כל פרט תוך התאמה לאקלים ולמבנה הגוף הישראלי.