מיתוג חדש ל’אוניברסיטת חיפה’ בראשות פרופסור רון רובין, נשיאה ה- 11 של אוניברסיטה; עיצובו של לוגו מחודש, לוקח את המוטיבים של הלוגו המסורתי ומחדד אותם לדימוי של מחטי מַצְפֵּן, המצביעים על הצָפוֹן, כחלק מהחזון של האוניברסיטה להיות “כּוֹכַב הַצָּפוֹן” אוניברסיטה שנטועה בצפון הארץ, מהווה חלק מהמרחב החברתי של הצפון ומשמשת מוסד של מחקר מצטיין, שמשפיע על החברה הישראלית כולה ועל האנושות ככלל.
■ רוצים עוד עדכונים? הצטרפו אל ’כאן ישראל | כאן נעים | אתר החדשות המקומיות הוותיק של כל המדינה’ ב’פייסבוק’ או ב’טוויטר’.
המיתוג החדש והלוגו החדש של אוניברסיטת חיפה, מבטאים את המחויבות של האוניברסיטה להיות מוסד שמספק את התנאים, הכלים והיחס האישי שנדרש לאפשר לכל מי שנכנס ונכנסת בדלתות האוניברסיטה – חברי וחברות סגל, סטודנטים וסטודנטיות – את החופש להצליח.
המיתוג החדש מלווה לראשונה את ‘היום הפתוח של אוניברסיטת חיפה‘ שיתקיים בחודש הבא (מרס) בתאריכים; 12-13.3.2024.
את תהליך המיתוג, מובילה חברת OPEN, שארך כמעט שנה, כלל מפגשים רבים עם חברי חברות הסגלים האקדמי והמנהלי וסטודנטים, ובסופו זוקק סיפורה הייחודי של אוניברסיטת חיפה;
אוניברסיטה שנטוּעה במרחב הצפוני ומסייעת לכל אחד ואחת באמצעות הכוח של ההשכלה הגבוהה למצוא את הנתיב הייחודי בו יוכלו למצות את מלוא הפוטנציאל, להתקדם ולהתפתח כדי להצליח ולהשפיע.
אוניברסיטת חיפה שמוּנעת מסקרנות ודוחפת את חברי וחברות הקהילה להיות סקרנים, כדי להבין טוב יותר את העולם בו אנחנו חיים.
מטעם הסברה ויחסי ציבור של אוניברסיטת חיפה, מסרו אילן יבלברג ו-איתי שיינר לאתר ’כאן ישראל | כאן נעים | אתר החדשות המקומיות הוותיק של כל המדינה’ כי; אוניברסיטת חיפה, היא המובילה בישראל במחויבות ל-קיימות חברתית וסביבתית, שמשקיעה משאבים רבים, כדי לקחת חלק בחזון להובלת ישראל והאנושות כולה לעולם טוב יותר.
אוניברסיטה שהיא מנוע של מוביליות חברתית, שפותחת את שעריה לדורות חדשים להשכלה גבוהה ומסייעת בכך לבנות חברה ישראלית מגוונת, מכילה ומשותפת.