אוניברסיטה | מכללה חדשות קהילה

אוניברסיטת בן-גוריון ו’ארגון נפש בנפש’ דנו בשיתוף פעולה עתידי

נשיא אוניברסיטת בן-גוריון בנגב, פרופ' דניאל חיימוביץ; "עולים מ-צפון אמריקה, מביאים עמם מסירות ודבקות רבה לישראל. אנו רוצים להעניק להם את הכישורים וההזדמנויות לשגשג כאן בנגב ולעשות שינוי משמעותי" ◄ הרב יהושע פס, מייסד ומנכל 'נפש בנפש'; "אוניברסיטת בן-גוריון היא שותפה טבעית למתן הסיוע ולתכניות שאנו מספקים לעולים חדשים. יחד אנו מצפים לעצב את פני ישראל ולממש את הפוטנציאל הגלום בנגב".
0
0
הרב יהושע פס, מארגון 'נפש בנפש' עם פרופ' דניאל חיימוביץ' נשיא אוניברסיטת בן-גוריון בנגב | צילומים: שחר עזרן, דני מכליס | עיבוד צילום ממחושב: שולי סונגו©
הרב פס, פרופ’ חיימוביץ’

נשיא אוניברסיטת בן-גוריון בנגב, פרופ’ דניאל חיימוביץ, נפגש עם מייסד ומנכל ארגון נפש בנפש, הרב יהושע פס, בשבוע שעבר, כדי לדון בהעמקת מערכת היחסים ושיתופי הפעולה בין שני הארגונים.

■ רוצים עוד עדכונים? הצטרפו אל ’כאן ישראל | כאן נעים | אתר החדשות המקומיות הוותיק של כל המדינה’ בפייסבוק’ או ב’טוויטר’.

פרופ’ חיימוביץ’, תיאר בפני הרב פס את תכניות ההרחבה של האוניברסיטה לשנים הקרובות והשניים דנו בשיתופי פעולה הדדיים. בקיץ האחרון, למדה קבוצת עולים חדשה מצפון אמריקה את השפה ה’עברית‘ דרך תכנית אולפן מטעם אוניברסיטת בן-גוריון.

“עולים מ-צפון אמריקה, מביאים עמם מסירות ודבקות רבה לישראל. אנו רוצים להעניק להם את הכישורים וההזדמנויות לשגשג כאן בנגב ולעשות שינוי משמעותי” –  אמר פרופ’ חיימוביץ.

נשיא אוניברסיטת בן-גוריון בנגב, פרופ’ חיימוביץ, ביולוג אמריקאי-ישראלי, אשר בעצמו ‘עשה עלייה’ מפנסילבניה בשנת 1984, הוסיף אמר; “אנו מזמינים אותם להפוך לאחד ממנועי הצמיחה של אקו-סיסטם החדשנות שמשנה את פני הנגב“.

הרב יהושע פס, מייסד ומנכל ‘נפש בנפש’ הוסיף; “אוניברסיטת בן-גוריון היא שותפה טבעית למתן הסיוע ולתכניות שאנו מספקים לעולים חדשים. יחד אנו מצפים לעצב את פני ישראל ולממש את הפוטנציאל הגלום בנגב“.

 אודות ארגון נפש בנפש

ארגון נפש בנפש הוקם בארצות הברית בשנת 2002, על ידי הרב יהושע פס והפילנתרופ טוני גלברט, לאחר שקרוב משפחה של הרב פס, נרצח בפעולת טרור בארץ ישראל.

נפש בנפש, הנו מוסד ללא כוונת רווח, המעודד עלייה של יהודים לארץ ישראל מארצות דוברות השפה האנגלית וצפון אמריקה ומסייע לעולים החדשים להיקלט באופן המיטבי.

הארגון שמרכזו הוא בירושלים, פועל בשיתוף פעולה עם ממשלת ישראל ועם ארגוני יהדות העולם ובזכותו, עלו לארץ כ-45,000 יהודים.

מטרותיו הן קידום את העלייה לארץ ישראל מצפון אמריקה ומבריטניה, העלמה או צמצום המכשולים הכלכליים, המקצועיים, הלוגיסטיים והחברתיים שעומדים בפני היהודים באזורים אלו, ועזרה לביסוסם של העולים בישראל.

כמחצית מתקציב הארגון, מגיע מממשלת ישראל ומהסוכנות היהודית. מדי פעם, מגייס הארגון תרומות כמו מקרן קיימת לישראל.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן