חדשות כאן ישראל

אומץ נגד מבקר המדינה הנכנס לסגור האגף במלחמה בשחיתות

תנועת אומץ, מוחה ורואה בחומרה רבה את בקשתו, ולו לכאורה, של מבקר המדינה הנכנס מר מתניהו אנגלמן לסגור את אגף התפקידים המיוחדים במשרד המבקר ואת האגף העוסק בשחיתות ומחמאות למבוקרים ◄תנועת אומץ, מאחלת למבקר המדינה החדש מר אנגלמן, הצלחה במיגור השחיתות בשיתוף פעולה עם כל גורם המהווה שומר סף במדינה.
0
0
מר מתניהו אנגלמן מבקר המדינה עם מר פליצ׳ה (פנחס) פלד יושב ראש תנועת אומ״ץ ברקע: בניין מבקר המדינה | עיבוד צילום: שולי סונגו ©
מתניהו אנגלמן עם פליצ׳ה (פנחס) פלד

תנועת אומ”ץ רואה, בחומרה רבה ובתדהמה את החלטות מבקר המדינה החדש, מר מתניהו אנגלמן, כפי שפורסמו באמצעי התקשורת, לפיהן הוא מתכנן “מהפכה” של ממש במשרדו, המבקשת בין השאר לסגור את אגף התפקידים המיוחדים במשרד וכמו כן את האגף העוסק במלחמה בשחיתות.

■ רוצים עוד עדכונים? הצטרפו ל’כאן ישראל | כאן נעים | אתר החדשות המקומיות של כל המדינה ב’פייסבוק’ או בטוויטר.

כזכור, האגף העוסק במלחמה בשחיתות אשר, חקר את ‘פרשת מעונות ראש הממשלה‘ שהסתיימה בהרשעת אשת ראש הממשלה בפלילים.

יושב ראש תנועת אומץ, מר פליצ׳ה פלד, מבקש להדגיש, כי בקשתו של המבקר הנכנס מר אנגלמן, פחות מחודש לאחר שנכנס לתפקידו, להשיב לעובדי משרדו דוחות שהוגשו לו על ידם לאחרונה, בדרישה לשלב אמירות חיוביות על הגופים המבוקרים, תמוהה ביותר.

להשקפתה של תנועת אומץ, התנועה למנהל תקין וצדק חברתי ומשפטי, אין זה ראוי לסגור את האגף העוסק במלחמה בשחיתות, כמו גם שאין לשבח את הגופים שנמצא, כי ולו לכאורה, סרחו.

בקשותיו אלו של המבקר בוודאי לא תסייענה למלחמה ולמיגור השחיתות השלטונית, הפושה במדינה וחוצה מפלגות וסיעות והיא חוד החנית בפעילותה של תנועת אומץ.

דוברת תנועת אומ״ץ הגב’ מיכל אדר, מסרה לפורטל כאן ישראל | כאן נעים אתר החדשות המקומיות של כל המדינה, כי; בתנועת אומץ, מצרים ומסרבים להאמין שהמבקר הנבחר, מוצא לנכון לבטל אגף כה חיוני וחשוב כבר בתחילת דרכו כמבקר המדינה, קודם שהיה סיפק בידיו ללמוד את הנושא ולהיכנס לתפקידו.

תנועת אומץ, מאחלת למבקר המדינה החדש הנכנס מר מתניהו אנגלמן, הצלחה במיגור השחיתות בשיתוף פעולה עם כל גורם המהווה שומר סף במדינה.

תנועת אומץ – אזרחים למען מנהל תקין וצדק חברתי ומשפטי, עומדת בראש המאבק בשחיתות השלטונית ופועלת למען הקניית ערכי המנהל התקין, טוהר המידות והדמוקרטיה.

כמו כן פועלת תנועת אומ״ץ למען צדק חברתי ומשפטי.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן