אלעד חדשות כאן ישראל

אומץ – לחקור מי רוצה לרצוח חושף שחיתויות בעיריית אלעד

תנועת אומ״ץ, פנתה בדחיפות אל ממלא מקום מפכל המשטרה ניצב מוטי כהן, בדרישה לבדוק בדחיפות את האיומים ברצח על חייו של חושף השחיתויות בעיריית אלעד, האזרח אברהם חזן ◄למעט האיום המדאיג, המטריד והמפורש על חייו של אברהם חזן (כ-"מוׁסר") ◄ב"אומץ" התקבל מידע רב על חשד למעשי שחיתויות חמורות בעיריית אלעד ◄ אומ״ץ, מזהירים, כי מדובר בדיני נפשות והדבר עלול להסתיים באסון בעיר אלעד.
0
0

חושף השחיתויות בעיריית אלעד, מר אברהם חזן, נתון לאיומים מפורשים על חייו – כך עולה ממידע שהגיע אל תנועת אומ״ץ ושכלל בין היתר, הקלטה של שיחה שהופנתה אליו כהאי לישׁנא; ״עד מחר בצהרים, אני אהרוג אותך, עד מחר בצהריים, אתה מת״.

■ רוצים עוד עדכונים? הצטרפו אל ’כאן ישראל | כאן נעים | אתר החדשות המקומיות הוותיק של כל המדינה’ בפייסבוק’ או בטוויטר.

ישראל פרוש ראש העיר אלעד | ברקע; בניין העירייה | צילום: גוגל | עיבוד צילום ממחושב: שולי סונגו©
ישראל פרוש

חושף השחיתויות בעיריית אלעד בראשות ישראל פרוש מר חזן, מורגל ומנוסה באיומים שכאלה ואחרים לא מתרגש במיוחד, אך הפעם הבהבה נורה אדומה הפעם הוא הזדרז והעלה את אורה הזועק, אמש (ג’) בסרטון שחשף באתר youtube וכתב; “נחשו מה קורה כשתלמידי ישיבת ‘צמח צדיק’ ויז’ניץ באלעד, אין מה לענות לאברהם חזן…! ניחשתם נכון! הם מאיימים עליו ברצח…“.

תנועת אומ״ץ העומדת בראש המאבק בשחיתות השלטונית ופועלת למען הקניית ערכי המנהל התקין, טוהר המידות והדמוקרטיה, מצוידת במידע המפתיע שנחת על שולחנו של יושב ראש התנועה והנהלתה מר פליצ׳ה (פנחס) פלד, פנתה בדחיפות אתמול (יום ג׳, י”ט אב התשע”ט) אל ממלא מקום מפכל המשטרה ניצב מוטי כהן, בדרישה לבדוק בדחיפות את האיומים ברצח על חייו של חושף השחיתויות בעיריית אלעד, האזרח מר אברהם חזן.

על פי המידע שהתקבל באומץ, כולל הקלטה של השיחה, אתמול (ב׳), שקיבל האזרח חזן, עולה מבדיקה מהירה, כי השיחה התקבלה מטלפון ציבורי הממוקם ב’ישיבת צמח צדיק‘ של חסידות ויז׳ניץ בעיר אלעד.

למעט האיום המדאיג, המטריד והמפורש על חייו של אברהם חזן (כ-מוׁסר“) בתנועת אומץ, שחרטה על דגלה, כי היא פועלת למען צדק חברתי ומשפטי וכך היא נוהגת בקביעות ובנחישות, מתברר, כי במשך למעלה משנה, התקבל מידע רב על חשד למעשי שחיתויות חמורות בעיריית אלעד. 

פליצ׳ה (פנחס) פלד, יושב ראש אומץ | עיבוד ממוחשב: שולי סונגו
פליצ׳ה (פנחס) פלד

אחד המקורות שסיפקו תיקים עבי כרס, הם; מר אברהם חזן ואביו מר משה חזן, תושבים יראי שמיים המוכרים כלוחמי צדק שרצונם לבער את השחיתות בעיר אלעד בפרט בתחום הבנייה.

עם המידע שהצטבר והתקבל מן השניים, הוביל הדבר לפעילות נרחבת של תנועת אומ”ץ בנושאים השונים מול גורמי אכיפת החוק.

כזכור, כחודשיים ולפני מספר שבועות, בוצעו מעצרים בעיר אלעד ולפי המידע שיש ברשות תנועת אומץ ונמסר גם אל משטרת ישראל, נראה, כי זהו קצה הקרחון לפעילות עבריינית, לכאורה, בעיר אלעד.

█  אומץ; “מזהירים, כי מדובר בדיני נפשות והדבר עלול להסתיים באסון בעיר אלעד”.

בתנועת אומ״ץ, מזועזעים מהעובדה, כי באלעד, מתנהל בשבועות האחרונים מסע הסתה ציבורי חסר תקדים כנגד התושבים אברהם ואביו משה חזן בשל פעילותם להפסקת בנייה לא חוקית בעיר.

ההסתה כוללת עצרות “תפילה וזעקה” בראשות רבני קהילות, פרסום מודעות להחרמתם וחלות דין “מוׁסר” עליהם, מסעות הטרדה טלפוניים, הכוללים, איומים מפורשים על חייהם ועוד.

כל שיחות הטלפונים אל משפחת חזן, התקבלו מן הטלפון הציבורי ב… ישיבת ויז׳ניץ שבעיר אלעד.

דוברת תנועת אומ״ץ הגב’ מיכל אדר, מסרה לפורטל כאן ישראל | כאן נעים | אתר החדשות המקומיות הוותיק של כל המדינה’ כי; באומ״ץ, רואים בחומרה רבה את העובדה, כי במדינת ישראל, מתבצע מסע פומבי כזה של הסתה כנגד אזרחים שכל רצונם הוא שמירת החוק בעירם וזאת ללא תגובה של החוק שאמור להגן על אזרחים אלו.

ברשות אומ״ץ, מידע המראה, לכאורה, כי הועברו תלונות מפורטות וברורות ל’משטרת ראש העין‘ בנושא האיומים וההסתה ובנושאי השחיתות השונים בעיר, אך הן “נסגרו” זמן קצר לאחר פתיחתן ללא זימון המעורבים.

אומ״ץ, דורשת ממלא מקום המפכל להפעיל את סמכותו בהגנה על חיי משפחת חזן ולבצע בירור מקיף לגבי מנהיגי הציבור העומדים מאחורי מסע ההסתה ודרכי הטיפול של המשטרה בתלונות קודמות של תושבי העיר.

בתנועת אומ״ץ, מזהירים, כי מדובר בדיני נפשות והדבר עלול להסתיים באסון בעיר אלעד ודורשת מגורמי אכיפת החוק למלא את תפקידם בבלימת השחיתות הציבורית ובהגנה על החושפים שחיתויות.

למעלה, צילום וידאו של ישיבת מועצת העיר אלעד בתאריך 5.6.2019 בראשות ישראל פרוש.

0
0



אודות הכותב

משה נעים

עורך אתר כאן ישראל ("כאן נעים") בלי מורא ובלי משוא פנים. עיתונאי מגיל 14. עובד כיום באינטרנט. בן 70, אב לעורך דין אלירן נעים. לר' אביב נעים ול-חלי כהן-נעים, סבא מאושר ל-7 נכדים; רפאל, דוד, אוריאן, מילה שרה, אריאל, עלמה ו-אביגיל. המוטו; "אילו לחיים הייתה מהדורה שנייה, הייתי מתקן בה את כל השגיאות...".

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן