הבחירות לכנסת ה-21 חדשות כאן ישראל

אומץ דורשת מראש השבכ לחשוף מקור הדליפה בפריצה לנייד של גנץ

להשקפתה של תנועת אומץ, כל מי שעוסק או מבין בענייני מודיעין ומבלי לפרט יותר מדי, יודע ומבין, כי ההדלפה גרמה וגורמת לנזק חמור לביטחון המדינה. עוד מוסיפים באומץ, מתברר, כי פוליטיקאים שונים משתמשים בסיפור, בצורה מבישה ביודעם, כי ידיו של בני גנץ קשורות, כדי לנגח אותו ללא כל בסיס ◄ למען הסר ספק, מדגישים באומץ, לאנשי שירות הביטחון הכללי, יש את כל הכלים, כולל פוליגרף, כדי לגלות את המדליף/ה ◄ אומץ, אף טוענת שבנסיבות שנוצרו, השבכ, אינו יכול להתנער מחובתו לגלות את המדליף/ה בטוענה שמדובר ב... פוליטיקאים.
0
0
ראש שירות הביטחון הכללי מר נדב ארגמן, בני גנץ ורעייתו עם הטלפון הנייד ברקע: לוגו עמותת תנועת אומץ | עיבוד צילום: שולי סונגו
נדב ארגמן, בני גנץ ורעייתו

ראש שירות הביטחון הכללי (הַשַּׁבַּ”כ) מר נדב ארגמן, נתבקש כבר לפני למעלה משבוע (22.3.2019) על ידי יושב ראש עמותת תנועת אומ”ץ מר פליצ׳ה (פנחס) פלד ועורך דין חיים נתיב, מן הצוות המשפטי של התנועה, לבדוק באופן יסודי ובזריזות האפשרית את מקור הדליפה בעניין חדירת האיראנים לטלפון הנייד של בנימין (בני) גנץ, מי שעומד כיום בראש רשימת “כחול לבן” המתמודדת בבחירות לכנסת העשרים ואחת – דבר המהווה פגיעה חמורה בביטחון המדינה.

■ רוצים עוד עדכונים? הצטרפו ל’כאן ישראל | כאן נעים | אתר החדשות המקומיות של כל המדינה ב’פייסבוק’ או בטוויטר.

בני גנץ הרמטכל לשעבר ומי שעומד כיום בראש רשימת “כחול לבן” המתמודדת בבחירות לכנסת העשרים ואחת, פנה שלשום, נודע, בעניין אל הַשַּׁבַּכ מר ארגמן, בדרישה לחקור אם ראש המוסד הוא המדליף

לאחרונה, מציינים השניים, יושב ראש עמותת אומץ מר פלד ועורך דין נתיב, מהצוות המשפטי של התנועה, הודלף לתקשורת, כי הַשַּׁבַּכ, הודיע למר גנץ, כי איראן, חדרה אל הטלפון הנייד שלו.

מן הפרסומים השונים בעניין ניתן ללמוד, כי אנשי שירות הביטחון הכללי, תדרכו את הרמטכל לשעבר גנץ, כיצד יש לנהוג בעניין ובין השאר תדרכו אותו לא לפרסם את הסיפור.

להשקפתה של תנועת אומ״ץ, כל מי שעוסק או מבין בענייני מודיעין ומבלי לפרט יותר מדי, יודע ומבין, כי ההדלפה גרמה וגורמת לנזק חמור לביטחון המדינה.

ארגון הביון השבכ, כפוף למשרד ראש הממשלה ונועד להגן על המדינה מפני ריגול, חתרנות פנימית וטרור המסכנים את ביטחונה.

 אומץ; למען הסר ספק ‘חוק השבכ’ מחייב את השבכ לגלות, לחשוף ולהעמיד לדין כל מי שפוגע/ת בביטחון המדינה

עוד מוסיפים באומ״ץ, מתברר, כי פוליטיקאים שונים משתמשים בסיפור, בצורה מבישה ביודעם, כי ידיו של בני גנץ קשורות, כדי לנגח אותו ללא כל בסיס.

בתנועת אומ״ץ – אזרחים למען מנהל תקין וצדק חברתי ומשפטי, העומדת בראש המאבק בשחיתות השלטונית, טוענים, כי למען הסר ספק ‘חוק השבכ’ מחייב את השבכ לגלות, לחשוף ולהעמיד לדין כל מי שפוגע/ת בביטחון המדינה ובנסיבות מסוימות ניתן לבטל את הסיווג הביטחוני של אותם המדליפים.

דוברת תנועת אומ״ץ הגב’ מיכל אדר, מסרה לפורטל כאן ישראל | כאן נעים אתר החדשות המקומיות של כל המדינה, כי; למען הסר ספק, מדגישים באומץ, לאנשי שירות הביטחון הכללי,  יש את כל הכלים, כולל פוליגרף, כדי לגלות את המדליף/ה.

תנועת אומץ, אף טוענת שבנסיבות שנוצרו, השבכ, אינו יכול להתנער מחובתו לגלות את המדליף/ה בטוענה שמדובר ב… פוליטיקאים.

עוד טוענים באומ״ץ הפועלת למען הקניית ערכי המנהל התקין, טוהר המידות והדמוקרטיה, שאם לא יתגלה וייחשף המדליף/ה לא יהיה ניתן להימנע מהמחשבה לפיה השבכ הוא ה… מדליף, על כל המשתמע מכך.

תנועת אומץ, העבירה העתק מפנייתה אל מבקר המדינה לטפל בדרישתה.

אל מכתב אומץ אל ראש השב״כ מר נדב ארגמן.

0
0



אודות הכותב

משה נעים

עורך אתר כאן ישראל ("כאן נעים") בלי מורא ובלי משוא פנים. עיתונאי מגיל 14. עובד כיום באינטרנט. בן 70, אב לעורך דין אלירן נעים. לר' אביב נעים ול-חלי כהן-נעים, סבא מאושר ל-7 נכדים; רפאל, דוד, אוריאן, מילה שרה, אריאל, עלמה ו-אביגיל. המוטו; "אילו לחיים הייתה מהדורה שנייה, הייתי מתקן בה את כל השגיאות...".

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן