מאזני הצדק פרקליטי ישראל

תצהיר בהליכים אזרחיים הנחייה חדשה להגשת עדויות

מטרת ההנחיה היא להתוות עקרונות מנחים לכתיבה והגשה של תצהירים מטעם המדינה בתיקים אזרחיים שהמדינה צד להם, וכן לייעל את קשרי העבודה בין משרדי הממשלה, יחידות סמך וגופים ממשלתיים, לבין מייצגי המדינה בערכאות המשפטיות, בכל הנוגע לטיפול בהגשת תצהירים מטעם המדינה ◄נוכח גיבוש ההנחיה, היועץ המשפטי לממשלה, סבור, כי ניתן מענה מלא להחלטת בית המשפט ומשכך עתירת 'תנועת אומץ' מיצתה עצמה.
0
0
היועץ המשפטי לממשלה, דר' אביחי מנדלבליט ברקע: מאזני הצדק בבית המשפט
היועץ המשפטי לממשלה, דר’ אביחי מנדלבליט

היועץ המשפטי לממשלה, דר’ אביחי מנדלבליט, הגיש היום (רביעי,י”ב בניסן תשע”ח) הודעת עדכון, ממנה, עולה, כי היועץ המשפטי לממשלה, אישר הנחיה חדשה בנושא; “הגשת עדויות על דרך תצהיר בהליכים אזרחיים מטעם המדינה”, המצורפת בתחתית ידיעה זו.

■ רוצים עוד עדכונים? הצטרפו לכאן ישראל | כאן נעים | אתר החדשות המקומיות של כל המדינה בפייסבוק’ או בטוויטר.

יצוין, כי מטרת ההנחיה היא להתוות עקרונות מנחים לכתיבה והגשה של תצהירים מטעם המדינה ב’תיקים אזרחיים’ שהמדינה צד להם, וכן לייעל את קשרי העבודה בין משרדי הממשלה, יחידות סמך וגופים ממשלתיים, לבין מייצגי המדינה בערכאות המשפטיות, בכל הנוגע לטיפול בהגשת תצהירים מטעם המדינה.

דובר מערך הייעוץ והחקיקה והיחידות המשפטיות של משרד המשפטים עורך דין נועם שרביט מסר לפורטל כאן ישראל | כאן נעים אתר החדשות המקומיות של כל המדינה, כי;  נוכח גיבוש ההנחיה, היועץ המשפטי לממשלה, סבור, כי ניתן מענה מלא להחלטת בית המשפט ומשכך עתירת ‘תנועת אומץ’ מיצתה עצמה (ראו לינק למטה; הגשת עדויות על דרך תצהיר בהליכים אזרחיים מטעם המדינה). ‏

הודעת העדכון, הוגשה באמצעות עורך דין נחי בן-אור ממחלקת הבגצים של פרקליטות המדינה.

אל הגשת עדויות על דרך תצהיר בהליכים אזרחיים מטעם המדינה_28-03-18_01

0
0



אודות הכותב

עורך דין אלירן נעים

הכותב, הינו עורך דין. בעל משרד אלירן נעים – משרד עורכי דין. בעל תואר ראשון במשפטים ומחזיק ברישיון עריכת דין בישראל.
עורך דין אלירן נעים, משמש בין היתר גם כיועץ משפטי של אתר האינטרנט כאן ישראל (כאן נעים). המשרד בבעלותו עוסק בתחומי המשפט האזרחי על כל נושאיו בדגש על תחומי המשפט המודרנים כמו; דיני אינטרנט, קניין רוחני, לשון הרע, ועוד. המשרד משרת מגוון לקוחות פרטיים ומהסקטור העסקי | להתקשרות; 050-7415351 | ‏‎@elirannaimlaw‎‏ | elirannaim@gmail.com.

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן