הורוסקופ | צילה שיר-אל

תחזית אסטרולוגית שבועית מה-06 עד ה-13 בספטמבר 2017

מה אומרים עליכם הכוכבים בשבוע זה; האסטרולוגית המפורסמת צילה שיר-אל, מביאה לכם גולשי אתר כאן נעים, את התחזית השבועית הכללית לכל בני המזלות. ילידי השבוע: בשבוע הקרוב תעסקו בענייני כספים, בגלל העובדה שכוכב השפע עדיין מביא לכם הזדמנויות חדשות מבחינה כלכלית שעשויות לגרום לכם להצלחה.
0
0
הורוסקופ שבועי מה-31 באוגוסט עד ה-05 בספטמבר 2017 | עיבוד צילום: שולי סונגו ©
הורוסקופ שבועי מה-31 באוגוסט עד ה-05 בספטמבר 2017 | עיבוד צילום: שולי סונגו ©


מה צופים לנו הכוכבים, 
בחודש אלול המיועד לתשובה, תיקון, והליכה לקראת שלמות. תחזית אסטרולוגית שבועית מוגשת לקוראי אתר כאן נעים , על ידי האסטרולוגית המפורסמת צילה שיר-אל ומביאה לכם גולשי אתר כאן נעים, את התחזית הכללית לכל בני המזלות. לשבוע שבין התאריכים: ה-31 באוגוסט עד ה-05 בספטמבר 2017 בואו לקרוא ולדעת את הצפוי לכם בשבוע הקרוב ומראש…  

■ רוצים עוד עדכונים? הצטרפו ל’כאן נעים’ ב’פייסבוק’ או בטוויטר.

טיפ לילידי השבוע: בשבוע הקרוב תעסקו בנושאי יחסים בין אישיים מאחר ונראה שנושא זה עדיין לא מתנהל בהתאם לתפיסת העולם האישית שלכם.

מזל טלה
מזל טלה

מזל טלה (Aries) מ – 20 במרץ עד 19 באפריל

הכוכב מרקורי האחראי על התקשורת נמצא אצלכם במקום המקושר עם כל נושאי היחסים בעבודה. זה הזמן שלכם לבחון את עצמכם מול המקורבים לכם בתחום הזה.

בהחלט ייתכן שמה שאתם בטוחים שעבורכם זהו הדבר הנכון ביותר, יתגלה כמעורר התנגדות אצל האחרים שחושבים שאתם נוקטים בצעדים לא נכונים בכל מה שקשור ליחסי אנוש.

מזל שור
מזל שור

מזל שור (Taurus) מ – 20 באפריל עד 20 במאי

הכוכב וונוס נמצא בבית המשפחה שלכם ומעניק לכם זמן איכות עם האנשים הקרובים לכם ביותר. זהו זמן שבו תרגישו שיותר נחמד ונעים לכם וגם הקרובים לכם מחפשים את קרבתכם ודעתכם.

זהו זמן נפלא לשדרג את מערכות היחסים שלכם ולגרום לכך שגם בזמנים אחרים תרגישו שאתם פועלים בדרך הנכונה ביותר.

מזל תאומים
מזל תאומים

 מזל תאומים (Gemini)  מ – 21 במאי עד 21 ביוני

בשבוע הקרוב מומלץ לכם להיזהר ולא לחשוף את עצמכם למריבות בתוך המעגל הקרוב לכם ביותר.

ייתכן ותרגישו נסערים במידה מועטת כיוון שאנשים קרובים יגידו לכם את דעתם עליכם ולא נראה שתאהבו את זה ובוודאי שלא תרצו לשתף פעולה בדבר שלא יהיה לטובתכם. מומלץ לכם לבדוק את מה שאומרים לכם, כיוון שבהחלט ייתכן שיש משהו בדבריהם.

מזל סרטן
מזל סרטן

מזל סרטן (Cancer) מ – 22 ביוני עד 21 ביולי

במהלך החודש הקרוב יבקר הכוכב מארס המביא איתו תקופה של בנייה ועשייה ביחס לכל מערכות היחסים עם האנשים הקרובים לכם , אך לא עם בהכרח בני המשפחה שלכם.

זה הזמן לבדוק את תחומי ההתעניינות שלכם מחדש, על מנת להביא לידי כך שתמצו את יכולותיכם הטובות בנושאים אלה. הקרובים לכם ינסו לעזור לכם ככל יכולתם.

מזל אריה
מזל אריה

מזל אריה   (Leo) מ – 22 ביולי עד 22 באוגוסט

הכוכב מארס המביא איתו אנרגיה של עשייה נמצא בבית הכספים שלכם וייתן לכם במהלך כל החודש הקרוב אפשרויות חדשות לשווק את עצמכם בדרך חדשה וייחודית.

ייתכן ועד היום לא התנהלתם נכון ולכן חשוב מאוד שתתנו הזדמנות לנושאים חדשים להיכנס אל חייכם ובהחלט נראה שההצלחה תבוא ממקור בלתי צפוי.

מזל בתולה
מזל בתולה

מזל בתולה (Virgo) מ – 23 באוגוסט עד 22 בספטמבר

במהלך השבוע הקרוב תרגישו שיש לכם צורך עז לחקור את המניעים התתהכרתיים שלכם ביחס למערכות יחסים קרובות. 

זה הזמן לתת לאינטואיציה הטבעית שלכם להנחות אתכם, כיוון שלמרות שאתם אנשים מאוד מעשיים , אתם גם מחפשים תשובות שהן מעבר להגיון ותחושות הבטן עשויות לתרום לצורך זה רבות.

מזל מאזנים
מזל מאזנים

מזל מאזניים (Libra) מ – 23 בספטמבר עד 22 באוקטובר

במהלך החודש הקרוב יהיה כוכב התקשורת מרקורי בבית תת המודע שלכם  ויעניק לכם את היכולת האינטואיטיבית להביע את עצמכם בדרך וורבלית מעולה אליה אתם רוצים להגיע כדי לשכנע אחרים בדעתכם ובצדקתכם.

אתם עומדים להשפיע על אנשים קרובים לפעול בדרכים שונות לעזור לכם וכך גם תצאו נשכרים מהיכולת שלכם לשתף פעולה

מזל עקרב
מזל עקרב

מזל עקרב (Scorpio) מ – 23 באוקטובר עד 21 בנובמבר

בשבוע הקרוב נמצא הכוכב וונוס בבית הקריירה שלכם כך שזו תקופה נפלאה שבה תוכלו לחזק את כל מערכות היחסים שלכם ואף תרגישו רווחה בכל הנוגע ליכולת שלכם לתקשר עם האחרים.

מומלץ לכם לא להתרווח על זרי האהדה שתקבלו, אלא להמשיך ולפעול במלוא המרץ, כיוון שכבר תקופה ארוכה אתם מנסים לשקם את הקריירה שלכם.

מזל קשת
מזל קשת

מזל קשת (Sagittarius) מ – 22  בנובמבר עד 21 בדצמבר

נראה שבשבוע הקרוב מסיבות השמורות אתכם לא תרצו לשתף את האחרים בחוויות הרגשיות שלכם ויהיה לכם יותר נוח להיות מופנמים בתוך עצמכם בכל הנוגע לתחושות שלכם.

ייתכן ואנשים שסמכתם עליהם אכזבו אתכם במקצת ואתם רוצים לדעת שהפעם אתם הולכים על בטוח ולא מסתמכים רק על מילים יפות שאומרים לכם.

מזל גדי
מזל גדי

מזל גדי (Capricorn) מ – 22 בדצמבר עד 19 בינואר

הכוכב מארס יימצא במהלך כל החודש הקרוב במקום המקושר עם חו”ל ונושאים שונים הקשורים לביורוקרטיה משפטית.

לכן זה הזמן הנכון לתכנן שינויים שיכולים להתאים לכם הקשורים ליחסי עבודה מעבר לים. יש לכם סיכויים להצליח כיוון שאתם עסקנים מלידה. אתם נמצאים בסוג של פריצת דרך בחייכם, אליה כבר שאפתם להגיע מזמן.

מזל דלי
מזל דלי

מזל דלי  (Aquarius) מ – 20 בינואר עד 18 בפברואר

הכוכב וונוס מבקר בבית השותפויות שלכם כך שזה הזמן שלכם לבדוק את ההתנהלות שלכם בסביבה הקרובה לכם ולוודא שאתם מובנים לגמרי לאנשים קרובים אליכם. 

ייתכן והתנהגות של אנשים אחרים יכולה להכריע אצלכם את הכף לגבי אופן ההתנהלות בהמשך – אך בכל מקרה, עליכם להיות שלמים עם עצמכם והחלטותיכם.

מזל דגים
מזל דגים

מזל דגים (Pisces) מ – 19 בפברואר עד 20 מרץ

אתם נמצאים במחצית השנה שלאחר יום ההולדת שלכם ויכולים להניח לעצמכם, לשבת לאחור ולסרוק את מחשבותיכם ותכניותיכם בליווי חשבונות נפש על כל מה שעברתם בשנה האחרונה.

זה הזמן שלכם לעזור לעצמכם לנסות לעבוד על מימוש תכניות ישנות ולגייס לטובתכם אנשים קרובים שאתם רוצים אותם בקרבתכם.

* מומלץ לקרוא ביחד עם מזל האופק.

* התחזית הנה כללית לילידי כל המזלות. לתחזית אישית מומלץ לעשות מפה אסטרולוגית.

0
0



אודות הכותב

צילה שיר-אל

הכותבת צילה שיר-אל, משמשת יועצת זוגית ומשפחתית מוסמכת בתחומי: אסטרולוגיה, נומרולוגיה, טארוט לפניות אישיות לגברת שיר-אל כתבו אל - zila@012.net.il.

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן