נדל"ן

שר הבינוי והשיכון, יואב גלנט עשה סולחה עם קבלני הבנייה

ערב ראש השנה ולקראת יום הכיפורים סלחה 'התאחדות בוני הארץ' לשר הבינוי והשיכון, יואב גלנט על התבטאותו כלפי הקבלנים, בה אמר כי הוא מציע "שהקבלנים, יתרגלו להפסיק לאכול סטייקים ולהתחיל לאכול שניצלים..."◄השר גלנט; "אני האחרון שיש לו ביקורת אישית נגד קבלן זה או אחר, בונה הארץ...".
0
0
מימין: נשיא התאחדות בוני הארץ, מר רוני בריק, שר השיכון יואב גלנט, מנכל ההתאחדות עורך דין אליאב בן שמעון | צילום: דוברות התאחדות בוני הארץ
מימין: נשיא התאחדות בוני הארץ, מר רוני בריק, שר השיכון יואב גלנט, מנכל ההתאחדות עורך דין אליאב בן שמעון | צילום: דוברות התאחדות בוני הארץ

שר הבינוי והשיכון, מר יואב גלנט, אמנם לא נזקק למתווכים כשהגיע לארץ לעשות אתמול “סולחה” (الصلحة) עם הקבלנים בארץ ומייד לאחר נחיתתו מביקור ברוסיה, בא אל מפגש הרמת הכוסית המסורתית לרגל ראש השנה של נשיאות ‘התאחדות בוני הארץ’ במשרדי ההתאחדות שבעיר תל אביב, כדי ליישב את ההדורים עם ראשי ענף הבנייה, על השולחן הונחו לפניו פירות במקום סטייקים...

■ רוצים עוד עדכונים? הצטרפו ל’כאן ישראל | כאן נעים | אתר החדשות המקומיות של כל המדינה ב’פייסבוק’ או בטוויטר.

כזכור, לפני כשבוע לאחר ששר הבינוי והשיכון, מר יואב גלנט, אמר כדרך אגב בהתייחסו למחירים הגבוהים ב‘שוק הדירות’ בראיון לתקשורת הארצית, כי; “אני מציע, כי הקבלנים, יתרגלו להפסיק לאכול סטייקים ולהתחיל לאכול שניצלים…”.

במפגש “הסולחה” אמר השר גלנט לבכירי הקבלנים;” אני רואה בכם שותפים. האמירה שלי היתה לא יותר מחיכוך קל, חיכוך יוצר התקדמות. הבעיה שאיתה אנחנו מתמודדים היא בעיה של שנים.

יש לי הערכה רבה לקבלנים. מי שיצר את עליית המחירים במשך השנים היא מדינת ישראל, הכסף הזה הולך לדברים טובים, אבל היה פה OVER מחירי קרקע גדול. הגזמנו.

█ פירות במקום סטייקים

יש לנו ול‘התאחדות בוני הארץ’ משימה משותפת ואני בטוח שנמשיך בשיתוף הפעולה החשוב שלנו, אני האחרון שיש לו ביקורת אישית נגד קבלן זה או אחר, בונה הארץ”. סיכם השר, המשכנע.

נשיא התאחדות בוני הארץ, מר רוני בריק, לא הסתיר את שביעות רצונו מן הדברים של השר גלנט ואמר לו; “אנחנו שמחים שבאת ובטוחים שהדברים שלך לא נועדו לפגוע אבל הם פגעו.

יושבים כאן אנשים רציניים שמייצגים ענף של אנשים חרוצים שעובדים קשה ובנו את הארץ הזו. אנשים שלא ישנים טוב בלילות, כי הם נטלו התחייבויות של מיליונים, כדי לבצע את הפרויקטים שלהם.

אנחנו ידענו לבנות את הארץ בתקופות טובות ובתקופות הקשות ביותר וככה נמשיך. אתה מוביל כיום משרד מקצועי עם צוות שעושה לילות כימים למען הציבור ולמען הענף שלנו.

אני בטוח ששיתוף הפעולה בינינו, ימשיך ויתמוך בהמשך המאבק ב‘משבר הדיור לטובת ‘חסרי הדירות’“. סיכם מר בריק, נשיא התאחדות בוני הארץ.

 התאחדות בוני הארץ

לוגו התאחדות בוני הארץ

התאחדות בוני הארץ היא הארגון היציג היחיד של העוסקים בבנייה, בתשתיות, בפיתוח ובמכלול עבודות ההנדסה האחרות במשק הישראלי.

ההתאחדות, פועלת לקידום ענף הבנייה והתשתיות בישראל, לשמירת האינטרסים והזכויות של כלל הקבלנים והבונים בישראל ולפתרון בעיות במגוון תחומים מקצועיים של הענף.

בהתאחדות בוני הארץ, יש למעלה מ-2,000 חברים.

0
0



אודות הכותב

משה נעים

עורך אתר כאן ישראל ("כאן נעים") בלי מורא ובלי משוא פנים. עיתונאי מגיל 14. עובד כיום באינטרנט. בן 70, אב לעורך דין אלירן נעים. לר' אביב נעים ול-חלי כהן-נעים, סבא מאושר ל-7 נכדים; רפאל, דוד, אוריאן, מילה שרה, אריאל, עלמה ו-אביגיל. המוטו; "אילו לחיים הייתה מהדורה שנייה, הייתי מתקן בה את כל השגיאות...".

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן