אופנה חדשות חתן | כלה

שמלת כלה אקולוגית מיְשָׁנָה לחדשה בעיצוב של סטודיו בַּהָדְרַה

שמלת כלה אקולוגית היא שמלה ידידותית לסביבה, מכיוון שאנחנו משתמשות בשמלה קיימת כבסיס וממוחזרות אותה. התהליך ידידותי לכיס, כי לשדרג שמלה קיימת לוקח הרבה פחות זמן מליצור שמלה חדשה ולכן אפשר להוזיל את המחיר באופן משמעותי ◄ "אני אצייר במחברת שלי את מה שתכננו ואומר לך את המחיר. בפגישה השנייה, שתתקיים קרוב יותר לחתונה, כשהגוף והראש שלך יהיו ברורים יותר לגבי הרצונות שלך לערב המיוחד הזה, נתפור את השמלה שלך ביחד".
0
0

ביהדות שמלת הכלה בטקס הנישואין היהודי, פתוחה לפרשנות ומשתנה משמעותית בין עדה לעדה או טעם אישי וממש טוב שכך. מזל טוב לך, אם את מתכננת את החתונה. עצרי ל-3 דקות קריאה. מן הסתם הדבר הראשון שמעסיק אותך כרגע יותר מהכל הוא איזה שמלת כלולות תלבשי בערב החשוב של חייך. השוק, מתפוצץ משפע הצעות לשמלות כלה מדהימות. אבל בואי תהיי מקורית בבחירה ותודי שעל ‘שמלת כלה אקולוגית’ – עוד לא ראית ואלי גם לא שמעת.

■ רוצים עוד עדכונים? הצטרפו אל ’כאן ישראל | כאן נעים | אתר החדשות המקומיות הוותיק של כל המדינה’ בפייסבוק’ או ב’טוויטר’.

בהדרה - ברקע: כלה עם שמלה אקולוגיות | עיבוד צילום ממחושב: שולי סונגו©
בהדרה | שמלה אקולוגיות

ענף שמלות הכלה, ייאמר מיד ובלשון המעטה, מציב כלכלית את החנויות הרבות בסיכון גבוה בגלל התחרות העזה ובשל הדרישה לעיצוב, איכות ושירות ברמה גבוהה. כדי לסייע לנשים נוספות לחגוג את ערב הכלולות.

שמלת כלה אקולוגית, נועדה לסייע לנשים נוספות לחגוג את ערב הכלולות שלהן בשמלה התפורה בדיוק לפי מידותיהן , עיצובם האישי, במחיר שישאיר אותן עם חיוך גם לאחר החתונה.

התהליך הוא גם ידידותי לכיס, כי לשדרג שמלה קיימת לוקח הרבה פחות זמן מליצור שמלה חדשה“.

לא נלאה אותך בפרטים מעייפים. קבלי הצעה; “שמלת כלה אקולוגית, היא שמלה ידידותית לסביבה. מכיוון שיוצריה ומעצביה משתמשות בשמלה קיימת כבסיס ו-ממחזרות אותה.

מאחורי הדברים והמיזם האופנתי והמסקרן הזה פועלת האופנאית, התדמיתנית, משרטטת הבגד ויוצרת הבגדים הגב’ בַּהָדְרַה, תכירו את השם המקורי הזה. היא אימא לשני מתבגרים מקסימים ונשואה באושר מזה שנים רבות.

בַּהָדְרַה, מבהירה מיד, כי; “פירוש השם שלי הוא ‘מְבוֹרֶכֶת‘ וככה אני מרגישה. במקצועי אני תדמיתנית (שרטוט הבגד).

כלה עם שמלה אקולוגיות של בהדרה - לפני | עיבוד צילום ממחושב: שולי סונגו©
שמלה אקולוגיות של בהדרה – לפני

כשלמדתי תדמיתנות התחום האהוב עלי היה דיגום חופשי, שזה אומר ליצור את הבגד ישירות על הגוף, וזה מה שאני עושה”.

הוותק והניסיון ניכרים מעבודותיה של בַּהָדְרַה, המציינת בגאווה; “אני יוצרת בגדים מאז 1994 ושמלות כלה מאז 2004. היא מספרת; “עם השנים, הדרך שלי התגבשה והעשייה שלי משקפת את ה”אני מאמין” שלי ואת הבחירות שעשיתי בחיי.

“בתחילת דרכי יצרתי שמלות חדשות, אך בשנים האחרונות, אני יוצרת בעיקר שמלות כלה אקולוגיות ממוחזרות, אני אומנית בגדים, אמנית ECO FASHION, מה שנקרא; ‘אופנה בת קיימא‘.

אני משתדלת להיות “אי של שפיות” בעולם הפחות שפוי של תחום החתונות ובהתאם לכך, מחיר השמלות שלי הוא ידידותי” – הבהירה והרגיעה הגב’ בַּהָדְרַה.

שמלת כלה אקולוגית, ייחודית הנתפרת אתך מבית היוצר של בַּהָדְרַה עדי

כל אישה שהתחתנה מכירה את הסיטואציה בראש הכול כבר מוכן, אך במציאות המחירים שאינם שווים לכל נפש וההתאמה של שמלה שהושכרה לפנייך וכפי הנראה תשוּגר אחרייך, לא תמיד קולעים לרצון שלך.

ישנן כאלו היכולות לאפשר לעצמן לקנות שמלת כלה במחיר של אלפי שקלים במקרה הטוב ומה אחר כך? רב הסיכויים שהם תשבנה בארון הבגדים עשרות שנים

בעלת ‘לי-לה יחסי ציבור ושיווק אינטרנט’ הוותיקה בענף יחסי ציבור, תקשורת שיווקית, מנחה סדנאות לעסקים קטנים והאמנית הגב’ לילה בן הרוש, מסרה לפורטל כאן ישראל | כאן נעים | אתר החדשות המקומיות הוותיק של כל המדינה’ כי בסטודיו של בהדרה, ישנה דרך אחרת “דרך האמצע” גם שמלה משלך, גם בלי להתפשר על העיצוב שאת רוצה וגם בעלויות שבהחלט, יכולות להתאים לכל אחת.

אז מה זאת שמלת כלה אקולוגית?

שמלת כלה אקולוגית היא שמלה ידידותית לסביבה, מכיוון שאנחנו משתמשות בשמלה קיימת כבסיס וממוחזרות אותה.

התהליך ידידותי לכיס, כי לשדרג שמלה קיימת לוקח הרבה פחות זמן מליצור שמלה חדשה ולכן אפשר להוזיל את המחיר באופן משמעותי.

שמלת כלה אקולוגית היא ידידותית גם לך, לכלה, כיוון שהיא נתפרת על הגוף שלך, ביחד איתך, מול הראי, תוך הקשבה עמוקה לצרכים ולרצונות שלך, כלומר את היא זו שמדריכה את המעצבת ולא היא אותך, ככה שהשמלה תהיה בדיוק את והטעם שלך.

כלה עם שמלה אקולוגיות של בהדרה - אחרי | עיבוד צילום ממחושב: שולי סונגו©
שמלה אקולוגיות של בהדרה – אחרי

מהו התהליך ליצירת שמלת כלה אקולוגית ואיך זה עובד?

הכלה מגיעה עם שמלה לבנה, או שמלת בסיס כזו שנסגרת עלייך לפחות עד למותן. השמלה, יכולה להיות כל שמלה שהתגלגלה אליך לידיים, שמלת כלה של אימא, של אחות, חברה, מכרה, שמלה מגמילות חסדים, או סתם שמלה פשוטה ששוכבת אצלך או אצל מישהי שאת מכירה בארון.

הָדְרַה, מסבירה; “בפגישה הראשונה שלנו, שהיא פגישת תכנון והכרות, את תלבשי את השמלה ואני בעזרת בדים וסיכות אשחק עם השמלה על גופך.

– כל רעיון שיעלה בסטודיו, אם זה ממני, ממך או מהמלוות שלך, אני אראה לך את התאמתו על הגוף שלך, מול הראי, איך זה נראה ותוך כדי נדבר על מה את אוהבת ואיך את רוצה זאת.

יחד נבין מה נכון לך לגוף ומה נכון לך לאופי ונעצב את השמלה שלך בסיכות, עד שתרגישי שזה זה. עד שתגידי לי שככה בדיוק את רוצה להתחתן.

בשלב הזה, אני אצייר במחברת שלי את מה שתכננו ואומר לך את המחיר.

בפגישה השנייה, שתתקיים קרוב יותר לחתונה, כשהגוף והראש שלך, יהיו ברורים יותר לגבי הרצונות שלך לערב המיוחד הזה, נתפור את השמלה שלך ביחד.

נתפור את השמלה שלך איתך, עליך ולמענך, מול הראי, תוך שיחה ובדיקה של כל האלמנטים, כל הזמן, עד שהיא תהיה מוכנה לשביעות רצונך. במידת הצורך אוסיף שאל והינומה.

באותו היום את תשובי הביתה, עם שמלת כלה שהיא בדיוק, בדיוק לטעמך ולגופך. -זו חוויה בלתי נשכחת”. מסכמת בהדרה.

0
0



אודות הכותב

משה נעים

עורך אתר כאן ישראל ("כאן נעים") בלי מורא ובלי משוא פנים. עיתונאי מגיל 14. עובד כיום באינטרנט. בן 70, אב לעורך דין אלירן נעים. לר' אביב נעים ול-חלי כהן-נעים, סבא מאושר ל-7 נכדים; רפאל, דוד, אוריאן, מילה שרה, אריאל, עלמה ו-אביגיל. המוטו; "אילו לחיים הייתה מהדורה שנייה, הייתי מתקן בה את כל השגיאות...".

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן